Lọc theo danh mục
liên kết website
Lượt truy cập
- Công bố khoa học và công nghệ Việt Nam
82.01
Khoa học xã hội
Trần Việt Dũng, ĐẶNG THỊ PHƯƠNG THẢO(1)
Một số khía cạnh lý luận trong quản trị thương hiệu đại học
Some theoretical aspects in university brand management
Quản lý Nhà nước
2017
9
85-89
2354-0761
TTKHCNQG, CVv219
- [1] Đào Văn Khanh (2004), Thương hiệu đại học Việt Nam, tại sao không?,Tạp chí Khoa học
- [2] Lê Sĩ Trí (2009), Xây dựng và phát triển thương hiệu đại học Sài Gòn,Tạp chí Đại học Sài Gòn, quyển số 1
- [3] Musa Pinar, Paul Trapp, Tulay Girard, Thomas Boyt (2013), University Brand Equity: an Empirical Investigation of Its Dimensions,International Journal of Educational Management
- [4] Robert L. Williams Jr., Maktoba Omar (2014), Applying brand management to higher education through the use of the Brand Flux Model™ - the case of Arcadia University,Journal of Marketing for Higher Education, 24:2
- [5] Williams, R. L. Jr. (2012), Branding through renaming for strategic alignment in service organizations (Doctoral dissertation (PhD) thesis),Edinburgh Napier University
