



- Công bố khoa học và công nghệ Việt Nam
15.41
Tâm lý học
Lâm Bảo Khánh, Nguyễn Quỳnh Anh(1)
Phân tích các yếu tố ảnh hưởng đến ý định mua lặp lại các sản phẩm yến sào đất Quảng của khách hàng tại thành phố Đà Nẵng
An analyse of the factors affecting customer's repurchase intention of Dat Quang Salanganes nest in Da Nang City
Khoa học Tài chính Kế toán
2024
8
76-83
2354-0958
TTKHCNQG, CVv457
- [1] Yen Nee NG (2005.0), A Study of Customer Satisfaction, Return Intention, and Word-of-Mouth Endorsement in University Dining Facilities,
- [2] Ranaweera, C., Prabhu, J. (2003.0), The Influence of Satisfaction, Trust and Switching Barriers on Customer Retention in a Continuous Purchasing Setting,International Journal of Service Industry Management
- [3] Khin Sandar Win, Sirion Chaipoopirutana (), Factors Affecting Repurchase Intention of Smartphone: A Case Study of Huawei Smartphone in Yangon, Myanmar,Assumption University of Thailand
- [4] Boonlertvanich, K. (2011.0), Conceptual Model for the Repurchase Intentions in the Automobile Service Industry: The Role Of Switching Barriers in Satisfaction of Repurchase Intentions Relationship,International Journal of Business Research