Lọc theo danh mục
  • Năm xuất bản
    Xem thêm
  • Lĩnh vực
liên kết website
Lượt truy cập
 Lượt truy cập :  30,414,025
  • Công bố khoa học và công nghệ Việt Nam

73.31.99

Quy hoạch giao thông và các khía cạnh xã hội của giao thông vận tải

Đặng Thu Hằng, Nguyễn Minh Điện(1)

Một số vấn đề về chiến lược quản trị quan hệ khách hàng trong các doanh nghiệp du lịch

Issues in tourism firm's customer relation management strategy

Giao thông vận tải

2015

6

77-79

2354-0818

,

In the era of global fierce competition, more and more organizations recognize the central role of customer. Businesses increasingly invest more time and resources to manager their customers better. There are many projects in customer relationship management (CRM) developed in the Vietnamese enterprises. This paper presents some basic content of CRM, the implementation of customer relationship managementof tourism business,and base on that proposed some solutions to successful CRM implementation in the tourism business.

TTKHCNQG, CVb12