Lọc theo danh mục
liên kết website
Lượt truy cập
- Công bố khoa học và công nghệ Việt Nam
19.61
Thông tin đại chúng và truyền thông
Lâm Bảo Khánh, Nguyễn Thị Huệ(1)
Quảng cáo trực tuyến tại Việt Nam nhìn từ góc độ hiệu quả: thực trạng và giải pháp
Online advertising in Vietnam under the view of effect: The real status and solutions
Khoa học Tài chính Kế toán
2024
10
70-75
2354-0958
TTKHCNQG, CVv457
- [1] (), Measure the Effectiveness of Web Advertising,Website
- [2] (), Measure the Effectiveness of Web Advertising,Website
- [3] Ville Lukka, Paul T.J. James (2014), Attitudes toward Facebook advertising,Journal of Management and Marketing Research
- [4] Symeon Papadopoulos (2009), Key Success Factors in Internet Advertising,School of Management Blekinge Institute of Technology
- [5] Hoàng Thị Bảo Thoa (2013), Sử dụng các công cụ quảng cáo hiện đại ở Việt Nam,Tạp chí khoa học ĐHQGHN, Kinh tế và kinh doanh
- [6] Dr. Manjeet Singh, Vikramjit Singh (2015), A Perceptual Study of Factors Affecting the Online Advertising,International Journal of Engineering and Management Research
- [7] Adeline Kok Li-Ming, et al. (2013), The Predictors of Attitude towards Online Advertising,International Journal of Applied Psychology
