Lọc theo danh mục
  • Năm xuất bản
    Xem thêm
  • Lĩnh vực
liên kết website
Lượt truy cập
 Lượt truy cập :  30,070,136
  • Công bố khoa học và công nghệ Việt Nam

14.85

Khoa học giáo dục

Vũ Thị Yến, Trần Trung Ninh, Huynh Huu Duc(1)

Vận dụng dạy học dự án trong việc hướng dẫn sinh viên nghiên cứu xác định hàm lượng chì trong một số loại rau tại thành phố Hải Phòng

Applying project based learning to teach students how to determine the lead content of vegetables in Hai Phong

Khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)

2014

6

31-38

0868-3719

Project based learning (PBL), a teaching method that incorporates theory and practice, develops undergraduate student initiative and creativeness, and combines academic learning and scientific research involvement. Teaching students to apply project based learning in determining the lead content of vegetables in Hai Phong City is beneficial in two way: making practical use of information learned in quantitative 'analysis courses which improves their ability to teach, and increasing awareness of the need for food safety and hygiene.

TTKHCNQG, CVv 157