Lọc theo danh mục
  • Năm xuất bản
    Xem thêm
  • Lĩnh vực
liên kết website
Lượt truy cập
 Lượt truy cập :  30,253,407
  • Công bố khoa học và công nghệ Việt Nam

14.43

Khoa học giáo dục

Nguyễn Ngọc Duy, Huynh Huu Duc(1)

Phát triển năng lực tự học cho học sinh thông qua việc sử dụng sơ đồ tư duy trong dạy học phần hóa học vô cơ lớp 11 trung học phổ thông

Developing self-study ability in students using mind map in teaching 11th grade inorganic chemisty

Khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)

2014

6

132-142

0868-3719

Self-study plays a very important role in education and teaching strategy and developing self-study ability of students is very important when teaching high school students. In this study, the authors present a theoretical basis of self-study, mind map and methods using mind map in teaching 11th grade inorganic chemistry to develop the ability to self-study.

TTKHCNQG, CVv 157