Lọc theo danh mục
liên kết website
Lượt truy cập
- Công bố khoa học và công nghệ Việt Nam
06.75.39
Kinh tế và kinh doanh
Lê Hoàng Như Nguyện, Nguyễn Thị Quỳnh Duyên, Nguyễn Thị Huệ(1)
Nghiên cứu tác động của chất lượng dịch vụ, lợi ích tài chính đến sự thỏa mãn và lòng trung thành của khách hàng cá nhân tại các ngân hàng thương mại trên địa bàn tỉnh Quảng Ngãi
A study on the impact of service quality, financial benefits on the satisfaction and loyalty of retailing customers in commercial banks in Quang Ngai province
Khoa học Tài chính Kế toán
2024
8
26-34
2354-0958
TTKHCNQG, CVv457
- [1] Safeek Mokhlis (2009), Determinants of Choice Criteria in Malaysia’s Retail Banking: An Analysis of Gender-Based Choice Decisions,European Journal of Economics, Finance and Administrative Sciences
- [2] Nguyễn Hữu Quỳnh Trâm (2013), Tác động của chất lượng dịch vụ và lợi ích tài chính đến sự hài lòng của khách hàng cá nhân khi sử dụng dịch vụ tại Vietinbank – Chi nhánh Lâm Đồng,Bản tin khoa học và giáo dục
- [3] Ngo Vu Minh (2016), The Relationship between Service Quality, Customer Satisfaction and Customer Loyalty: An Investigation in Vietnamese Retail Banking Sector,Journal of Competitiveness
- [4] Kazi Omar Siddiqi (2011), Interrelations between Service Quality Attributes, Customer Satisfaction and Customer Loyalty in the Retail Banking Sector in Bangladesh,International Journal of Business and Management
- [5] Ernest Yaw Tweneboah-Kodua (2016), Relationship between Customer Satisfaction and Customer Loyalty in the Retail Banking Sector of Ghana,International Journal of Business and Management
- [6] Daniel Ornwonga Auka (2012), Service quality, satisfaction, perceived value and loyalty among customers in commercial banking in Nakuru Municipality, Kenya,African Journal of Marketing Management
- [7] Nguyễn Đình Thọ (2011), Phương pháp nghiên cứu khoa học trong kinh doanh,
