Lọc theo danh mục
liên kết website
Lượt truy cập
- Công bố khoa học và công nghệ Việt Nam
71.35.11
Kinh doanh và quản lý
Bạch Ngọc Hoàng ánh, Nguyễn Thành Tiên(1)
ảnh hưởng của các nhân tố năng lực cạnh tranh đến kết quả hoạt động của các khách sạn tại Đà Lạt
Influence of competitive factors on the performance of hotels in Da Lat
Kinh tế và Dự báo
2017
30
60-63
0866-7120
TTKHCNQG, CVv139
- [1] Wang, C. H., Chen, K. Y. & Chen, S. C. (2012), Total quality management, market orientation and hotel performance: The moderating role of external environmental factors,International Journal of Hospitality Management
- [2] Schneider, B., White, S. S. & Paul, M. C. (1998), Linking service climate and customer perceptions of service quality: Tests of a causal model,Journal of Applied Psychology
- [3] Salanova, M., Agut, S. & Peiró, J. M. (2005), Linking organizational resources and work engagement to employee performance and customer loyalty: The mediation of service climate,Journal of Applied Psychology
- [4] Jaworski, B. J. & Kohli, A. K. (1993), Market orientation: antecedents and consequences,The Journal of Marketing
- [5] Hair, J. F., Black, W. C., Babin, B. J. & Anderson, R. E. (2014), Multivariate data analysis: A global perspective,
- [6] Grandzol, J. R. & Gershon, M. (1998), A survey instrument for standardizing TQM modeling research,International Journal of Quality Science
- [7] Engh, R. A. & Huber, R. (1991), Accurate bond and angle parameters for X-ray protein structure refinement,Acta Crystallographica Section A: Foundations of Crystallography
- [8] Bou-Llusar, J. C., Escrig-Tena, A. B., Roca-Puig, V. & Beltrán-Martín, I. (2009), An empirical assessment of the EFQM Excellence Model: Evaluation as a TQM framework relative to the MBNQA Model,Journal of Operations Management
