Lọc theo danh mục
  • Năm xuất bản
    Xem thêm
  • Lĩnh vực
liên kết website
Lượt truy cập
 Lượt truy cập :  30,275,142
  • Công bố khoa học và công nghệ Việt Nam

06.81

Kinh tế và kinh doanh

Ngô Xuân Hoàng, ứng Trọng Khánh, Hoang Vu Dang(1)

Một số vấn đề về thị trường tiêu thụ sản phẩm ở công ty cổ phần đầu tư và thương mại TNG Thái Nguyên

Some issues about the product markets at the Corporation for investment and trade TNG of Thai Nguyen province

Khoa học và Công nghệ (Đại học Thái Nguyên)

2015

3/2

135-141

1859-2171

In recent years the situation of production activities Corporation TNG Investment and Trade in general are more positive change. Tne company's prestige on the world market is improving, the company received more orders, production of goods increased. Besides the domestic market, the company has been present and occupy many foreign universities such as the USA, Canada, Spain, Germany, Russia, Mexico, the US market which accounts for over 50 percent market share. In the coming years to continue to maintain and develop, companies need good attention solve some of the major solutions: product; solution of the price; promotion of mixed solution; technological innovation; promote human factors, improving the quality of the workforce and improve management performance.

TTKHCNQG, CTv 178