Lọc theo danh mục
  • Năm xuất bản
    Xem thêm
  • Lĩnh vực
liên kết website
Lượt truy cập
 Lượt truy cập :  30,424,269
  • Công bố khoa học và công nghệ Việt Nam

Khoa học kỹ thuật và công nghệ

BB

Trịnh Thúy Giang(1), Trương Thị Hoa

Thiết kế rubric thu thập bằng chứng về sự tiến bộ của học sinh về kĩ năng sống

Rubric design to collect evidence of student progress in life skills

Tạp chí Thiết bị Giáo dục

2024

Kì1 Tháng6

62

In education in general and life skills education in particular, the requirement to assess students’ progress is a mandatory requirement for teachers when implementing assessment innovation. However, teachers are currently struggling and finding it difficult to implement this requirement. This article provides specific examples, as reference materials for teachers to assess students’ progress in life skills.

In education in general and life skills education in particular, the requirement to assess students’ progress is a mandatory requirement for teachers when implementing assessment innovation. However, teachers are currently struggling and finding it difficult to implement this requirement. This article provides specific examples, as reference materials for teachers to assess students’ progress in life skills.