Lọc theo danh mục
liên kết website
Lượt truy cập
- Công bố khoa học và công nghệ Việt Nam
06.75.39
Kinh tế và kinh doanh
Trần Phạm Huyền Trang, Nguyễn Thị Thảo, Nguyễn Thị Huệ(1)
Các yếu tố ảnh hưởng đến ý định sử dụng dịch vụ ngân hàng điện tử của khách hàng cá nhân tại thành phố Đà Nẵng
Factors affecting retail customer's intention of using electronic banking services in Da Nang City
Khoa học Tài chính Kế toán
2024
8
35-42
2354-0958
TTKHCNQG, CVv457
- [1] Shariq Mohammed (2013), Factors Affecting E-Banking Usage in India: An Empirical Analysis,Economic Insights – Trends and Challenges
- [2] Nguyễn Duy Thanh, Cao Hào Thi (2011), Đề xuất mô hình chấp nhận và sử dụng ngân hàng điện tử ở Việt Nam,Tạp chí phát triển KH&CN
- [3] Natasha Mehmood, et al. (2014), The Factors Effecting E-banking Usage in Pakistan,Journal of Management Information System and E-commerce
- [4] Mahmud Rahman, et al. (2015), An empirical investigation into the factors affecting usage of online banking,International Journal of Economics, Commerce and Management
- [5] Hà Nam Khánh Giao, Võ Văn Linh (2015), Các yếu tố ảnh hưởng đến sự chấp nhận sử dụng dịch vụ ngân hàng điện tử tại tỉnh Quảng Ngãi,Tạp chí Ngân hàng
- [6] Fatima Mazhar, et al. (2014), An Investigation of Factors Affecting Usage and Adoption of Internet & Mobile Banking In Pakistan,International Journal of Accounting and Financial Reporting
- [7] Dineshwar Ranhidhony, Ashvin Ramjee (2010), Factors influencing the use of internet banking in Mauritius,The 9th International Conference on e-Business (INCEB2010)
