



- Công bố khoa học và công nghệ Việt Nam
Các vấn đề khoa học giáo dục khác
Phát triển khoa học giáo dục tại trường đại học sư phạm Hà Nội: hiện tại và tương lai
Development of education science at Hanoi National University of Education: At present and the future
Khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)
2021
4D
242-249
2354-1075
TTKHCNQG, CVv 157
- [1] McLean, G. N., (2021), “To Reach the Unreachable Star” (The Man of La Mancha) by Making Vietnam’s HRD Impossible Dream Possible.,In Human Resource Development in Vietnam (pp. 325-351). Palgrave Macmillan, Cham.
- [2] Sorcinelli, M. D., (2002), Ten principles of good practice in creating and sustaining teaching and learning centers.,A guide to faculty development: Practical advice, examples, and resources, 9-23.
- [3] Clarke, M., Hyde, A., & Drennan, J., (2013), Professional identity in higher education.,In The academic profession in Europe: New tasks and new challenges (pp. 7-21). Springer, Dordrecht.
- [4] Schunk, D. H., (2012), Learning theories an educational perspective sixth edition.,Pearson
- [5] Swanson, R. A., Holton, E., & Holton, E. F., (2001), Foundations of human resource development.,Berrett-Koehler Publishers.
- [6] Klein, J. T., (2008), Evaluation of interdisciplinary and transdisciplinary research: a literature review.,American journal of preventive medicine, 35(2), S116-S123.
- [7] (2020), Báo cáo tự đánh giá (theo bộ chỉ số phát triển trường Sư phạm), Phần tổng kết KH-CN,,Tài liệu Lưu hành nội bộ.
- [8] (2019), Quyết định về việc ban hành hoạch chiến lược giai đoạn 2017-2022, tầm nhìn 2030, số 10882/QĐ-ĐHSPHN, ngày 29/10/2019.,
- [9] (2011), Hồ Chí Minh, Toàn tập, Tập 6.,
- [10] (2011), Hồ Chí Minh,. Thư Bác Hồ gửi học sinh trong ngày khai giảng 9/1945, Toàn tập, tr.14.,