



- Công bố khoa học và công nghệ Việt Nam
Kỹ thuật giao thông vận tải
Hoàng Văn Trường, Chu Tiến Dũng(1), Đỗ Quốc Cường
Nghiên cứu mức dòng bão hòa và hệ số điều chỉnh mức dòng bão hòa tại nút giao thông điều khiển bằng tín hiệu trong điều kiện dòng xe hỗn hợp
Giao thông vận tải
2021
4
105-108
2354-0818
TTKHCNQG, CVb 12
- [1] (2016), National Research Council,Highway Capacity Manual (HCM 2016), Washington DC
- [2] Arpita Saha et al (2010), Delay at signalized intersections under mix traffic Conditions,University of California, San Diego
- [3] Chu Cong Minh et al (2010), The delay Estimation under heterogeneous traffic Conditions,journal of the Eastern Asia Society for Transportation study
- [4] Do Quoc Cuong (2019), Develop a method to calculate signal timings for an isolated intersection under mixed traffic condition,University of Transport and Communications, Ha Noi, Vietnam
- [5] Do Quoc Cuong (2009), Traffic Signals in Motorcycle Dependent Cities,Doctoral thesis, Technische Universitt Darmstadt, Germany
- [6] Nguyen Hien, et a (2007), Saturation flow and vehicle equivalence factors in traffic dominated by motorcyles,Transportation Research Board, Annual Meeting 85th, Washing DC
- [7] Đỗ Quốc Cường (2012), Nghiên cứu đề xuất công thức tính toán mức dòng bão hòa trong trường hợp xe máy có khoáng chờ ở phía trước tại nút giao thông điều khiển bằng đèn tín hiệu,Tạp chí GTVT
- [8] Đỗ Quốc Cường (2015), Kỹ thuật giao thông,