Lọc theo danh mục
  • Năm xuất bản
    Xem thêm
  • Lĩnh vực
liên kết website
Lượt truy cập
 Lượt truy cập :  30,040,373
  • Công bố khoa học và công nghệ Việt Nam

15.31.21

Tâm lý học

Nguyễn Minh Đức, Đặng Văn Hiếu(1)

Nghiên cứu tâm lý về trường hợp một trẻ trai biết đọc sớm ở tuổi lên 3

Case study of a boy who can read at the age of 3 year old

Tâm lý học xã hội

2015

3

1-8

0866-8019

This article described the psychological portrait of a boy who can read at the age of 3 in Hanoi, therefore highlighting the application of early interventions to encourage reading skill of Vietnamese children in recent years. The author used Esther Bick's observation method and Denver II theoretical framework to describe the case and effects of psychoanalytic intervention on children and their family.

TTKHCNQG, CVv413