Lọc theo danh mục
liên kết website
Lượt truy cập
- Công bố khoa học và công nghệ Việt Nam
Toán học ứng dụng
Phân tích hình ảnh trong các poster phim hài kịch lãng mạn sử dụng phương pháp phân tích đa thức
Tạp chí Nghiên cứu nước ngoài – Đại học Quốc gia Hà Nội
2021
3
79-93
2525-2445
TTKHCNQG, CTv 183
- [1] Harrison, C (2008), Real men do wear mascara: Advertising discourse and masculine identity. Critical Discourse Studies, 5(1), 55-74.,
- [2] Halliday, M. A. K (2009), Context of culture and of situation. In J. J. Webster (Ed.), The essential Halliday (pp. 55-84). Continuum.,
- [3] Chen, Y; Gao, X (2013), Interpretation of movie posters f-rom the perspective of multimodal discourse analysis. GSTF International,Journal on Education, 1(1), 1-24.
- [4] Bo, X. (2018), Multimodal discourse analysis of the movie Argo. English Language Teaching, 11(4), 132-137.,
- [5] Bell, P.; Milic, M. (2002), Goffman’s gender advertisements revisited: Combining content analysis with semiotic analysis. Visual Communication, 1(2), 203-222.,
- [6] Baykal, N. (2016), Multimodal construction of female looks: An analysis of mascara advertisements. Dilbilim Araştırmaları Dergisi, 27(2), 39-59.,
- [7] Sollosi, M (2019), The 15 highest-grossing rom-coms of all time. Entertainment weekly. Retrieved March 09, 2020,
