Lọc theo danh mục
liên kết website
Lượt truy cập
- Công bố khoa học và công nghệ Việt Nam
Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Phí Đình Khương(1), Lâm Thùy Dương
Thực trạng về quản lý hoạt động tự học của sinh viên trường Đại học Khoa học – Đại học Thái Nguyên
Current situation of the management of students' self-study at TNU - University of sciences
Khoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên
2020
15
34-39
1859-2171
TTKHCNQG, CTv 178
- [1] D. K. Phi; T. D. Lam (2000), The current of self-studying activities of Thai Nguyen University students,Journal of Education, no. 5, pp. 300-305, 2020
- [2] V. T. Pham (2001), Some methods for enhancing the positive in learning of students at Tra Vinh University,Journal of Psychology, no. 2, pp. 74-78, 2001
- [3] K. D. Tran (2004), Management and quality control of personnel training,Education Publishing House, 2004
- [4] C. T. Nguyen (2001), Collection of works of selflearning and self-education selfstudy,Educational Publishing House, 2001.
- [5] H. Q. Pham (1998), Organizational measures of learning outside the classroom activities,Doctoral thesis, Ha Noi National University of Education, 1998.
- [6] T. A. X. Cao (2020), The current situation of possitive in learning of Saigon University students,Journal of Education, no. 5, pp. 306-310, 2020
- [7] T. N. Pham (2000), Management of quality in higher education,National University Publishing House, Hanoi, 2000.
- [8] V. K. Phan (1998), Education Management of Higher education and proffesional institutions: Perspectives in Modern approach,Institute for Educational Research and Development, Ha Noi, 1998
- [9] (), Law on Higher Education,National Political Publishing House, 2019
