Lọc theo danh mục
liên kết website
Lượt truy cập
- Công bố khoa học và công nghệ Việt Nam
Kinh tế học; Trắc lượng kinh tế học; Quan hệ sản xuất kinh doanh
Phan Phước Long, Nguyễn Thế Anh(1)
Một số đánh giá tác động của chuyến đổi số đến các doanh nghiệp Việt Nam
Đặc san phát triển kinh tế - xã hội
2021
11+12
33-37
2615-9449
TTKHCNQG, CVv 526
- [1] Clemons. E. K. (2008), How Information Changes Consumer Behavior and How Consumer Behavior Determines Corporate Strategy,Journal of Management Information Systems. 25(2)
- [2] Chesbrough, H.; Rosenbloom. R.S. (2002), The Role of the Business Model in Capturing Value f-rom Innovation: Evidence f-rom Xerox Corporation's T Companies,Industrial and Corporate Change. 11(3), 195
- [3] Bouwman. H. (2002), The sense and nonsense of Business Models. In International Workshop on Business Models,HEC Lausanne
- [4] Bharadwaj, A.; Sawy. O. El.; Pavlou. P,.; Venkatraman. .V. (2013), Digital business strategy,
- [5] Andal-Ancion. A.; Cartwight. P. A.; Yip. G.S. (2003), The Digital Transformation of Traditional - APQC. (2015),Putting the PCFinto action
- [6] Alt. R,.; Zimmermann. H.D. (2001), Introduction to Special Section - Business Models,
- [7] Alt. R,.; Zimmermann. H.D. (2001), Introduction to Special Section - Business Models,
- [8] Al-Debei. M.; Fitzgerald. G. (2010), The design and engineering of mobile data services: developing an ontology based on business model thinking,In the diffusion of information
- [9] Al-Debei. M.; Avison.D. (2010), Developing a unified framework of the business model,
