Lọc theo danh mục
  • Năm xuất bản
    Xem thêm
  • Lĩnh vực
liên kết website
Lượt truy cập
 Lượt truy cập :  30,283,017
  • Công bố khoa học và công nghệ Việt Nam

06.81

Kinh tế và kinh doanh

Hà Thị Thanh Hoa, Dương Thị Thúy Hương, Hoang Vu Dang(1)

Các nhân tố ảnh hưởng đến chất lượng dịch vụ thẻ ATM của ngân hàng thương mại cổ phần đầu tư và phát triển Việt Nam - Chi nhánh Thái Nguyên

Factors affecting to the ATM service quality of BIDV in Thai Nguyen

Khoa học và Công nghệ (Đại học Thái Nguyên)

2015

3/2

131-134

1859-2171

ATM is increasingly becoming an important service of the banks. With a very large number of banks issuing cards, the competition among banks in this field is increasingly fierce. As one of the pioneers in providing ATM services to customers in Thai Nguyen, BIDV in Thai Nguyen increasingly want to improve the quality of this service. This research uses SERVQUAL model to assess the impact of factors on customer satisfaction about ATM service qualjty of BIDV in Thai Nguyen.

TTKHCNQG, CTv 178