Lọc theo danh mục
  • Năm xuất bản
    Xem thêm
  • Lĩnh vực
liên kết website
Lượt truy cập
 Lượt truy cập :  26,809,070
  • Công bố khoa học và công nghệ Việt Nam

06.81

Kinh tế và kinh doanh

Đào Thị Hương(1), Mai Thị Thu Hà, Nguyễn Thị Thanh Tâm

Một vài công cụ nhằm tăng cường công tác quan hệ công chúng nội bộ trong doanh nghiệp

Some tools for strengthening internal public relations in business

Khoa học và công nghệ (Đại học Thái Nguyên

2015

15

203-206

1859-2171

Business internal public relations are considered "weapons" of business. Internal PR contributes profound linkages between employees and businesses. When employees understand the information about activity has and will occur in your business, these policies directly related to the individual and the interests of the business, which will be the driving force... promote greater responsibility they have in their work. Internal PR is understood as the use of action plans affecting the knowledge, attitudes, behavior of employees in the enterprise. If businesses do this work, in addition to ensuring the information is transmitted smoothly from the upper level to the lower level, also help to create a healthy working environment, a labor collective solidarity, commit and empower enterprises.

TTKHCNQG, CTv 178