Thông tin nhà nghiên cứu KH&CN
Mã NNC: CB.1489868
PGS. TS Liem Viet Ngo
Cơ quan/đơn vị công tác: Đại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minh
Lĩnh vực nghiên cứu:
- Danh sách các Bài báo/Công bố KH&CN
- Danh sách các Nhiệm vụ KH&CN đã tham gia
| [1] |
Managing Innovation From an SD Logic Perspective Lu Lu, Le Nguyen Hau, Liem Viet Ngo, Gavin Northey, Trang Thi-Thuy Duong, Gary GregoryAustralasian Marketing Journal - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [2] |
Liem Viet Ngo, George A Shinkle, Paul G Patterson Australian Journal of Management - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [3] |
The dark side of artificial intelligence in marketing: meta-analytics review Mojtaba Barari, Lars-Erik Casper Ferm, Sara Quach, Park Thaichon, Liem NgoMarketing Intelligence & Planning - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [4] |
Liem Viet Ngo, Duc Anh La, Jiraporn Surachartkumtonkun, Thu Ha Nguyen, Duc Thanh Vo, Minh-Thu Thi Phan Journal of Service Theory and Practice - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [5] |
Pride & Prejudice: How an Individual’s Hubris Makes Them Say Bad Things about Your Brand Septianto, Felix, Northey, Gavin, Chiew, Tung Moi, Andonopoulos, Vicki and Ngo, Liem VietNorth America - Associatio n for Consumer Research Conferenc e, October 17 - 20, 2019, Atlanta, USA - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [6] |
The Role of Marketing in Technology-Enabled Markets, TPM - Theory + Practice in Marketing Rajendra Srivastava, Ashish Sinha, Namwoon Kim, Liem Viet NgoColumbia Business School from May 16 - 18, 2019, New York, USA - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [7] |
Developing social innovation alliances: An empirical study Nguyen Phong Nguyen, Liem Viet Ngo, Ngoc Luu, Dong Mai Tran, Cuong Hung PhamANZMAC 2019, Wellington , New Zealand - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [8] |
Linking empathy to customer satisfaction: Mechanism and conditions Nam The Tran, Thi Nguyet Que Nguyen, Liem Viet Ngo, Widya Paramita, Cuong Hung PhamANZMAC 2019, Wellington , New Zealand - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [9] |
Attribution emotions and negative word-ofmouth in a crisis Oanh Dinh Yen Nguyen, Liem Viet Ngo, Jenny LeeANZMAC 2019, Wellington , New Zealand - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [10] |
Gavin
Northey, Felix
Septianto,
Eleen (Tung
Moi) Chiew,
Liem Viet Ngo ANZMAC 2019, Wellington , New Zealand, The Overall Best Paper for the Conferenc e, Best Paper in Services Marketing Track - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [11] |
Which deal goes viral? The effect of persuasion heuristics on word-of-mouth toward promotional deals Nguyen Oanh, Ngo Liem, Bucic TaniaProceedin g of the European Marketing Academy, 49th, (62804) - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [12] |
Seeing Trees or Forests: When and How Creativity is Enhanced Trinh Thuy Anh, Liem Viet Ngo, Pham Ngoc Quynh Giao, Nguyen Thi Thanh Huyen, Le Thi Hue Linh, Dao Tran Hoang QuanProceedin g of The 1st Internatio nal Conferenc e: Resilience by Technolog y and Design, December 8 - 11, 2022, HCMC, Vietnam - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [13] |
A Cross-National Comparison of Patient Perception of Immigrant Versus Native-Born Doctors Gary Gregory, Lu Lu, Ngo Liem, Shawn ThelenAMA Global Marketing SIG 2022 Conferenc e, May 31 - June 3, 2022, Crete, Greece - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [14] |
Feelings of Personal Relative Deprivation Inhibit Sustainable Consumption Crystal Oanh Nguyen, Liem Viet Ngo, Tania Bucic, Harmen OppewalANZMAC 2022, Perth, Australia, The Overall Best Paper for the Conferenc e, Best Paper in Consumer Behaviour Track - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [15] |
Gregory, G. D.,
Ngo, L. V., &
Karavdic, M Industrial Marketing Managem ent, 78, 146–157 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [16] |
Entrepreneurial orientation and social ties in transitional economies Luu, N., & Ngo, L. VLong Range Planning, 52(1), 103–116 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [17] |
Realising the value of knowledge resources and capabilities: An empirical study Nguyen, T. N. Q., Ngo, L. V., Northey, G., & Siaw, C. A.Journal of Knowledge Managem ent, 23(2), 374–395 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [18] |
An, J., Do, D.
K. X., Ngo, L.
V., & Quan, T.
H. M Journal of Brand Managem ent, 26(2), 157–175 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [19] |
Customer advocates with a generous heart An, J., Ngo, L. V., Chylinski, M., & Tran, QJournal of Services Marketing , 33(2), 192–205 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [20] |
Effective sense-and-respond strategies: Mediating roles of exploratory and exploitative innovation Ngo, L. V., Bucic, T., Sinha, A., & Lu, V. NJournal of Business Research, 94, 154–161 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [21] |
When do-good meets empathy and mindfulness Nguyen, T. N. Q., Ngo, L. V., & Surachartkum tonkun, J.Journal of Retailing and Consumer Services, 50, 22–29 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [22] |
Gregory, G. D.,
Crawford, H.
J., Lu L., &
Ngo, V. L International Journal of Advertisin g, 38(7), 957–978 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [23] |
Branding for nonprofits: Explaining new donor decisionmaking in the charity sector Gregory, G., Ngo, V. L., & Miller, RJournal of Product & Brand Managem ent, 29(5), 583–600 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [24] |
Converting internal brand knowledge into employee performance Ngo, L. V., Nguyen, N. P., Huynh, K. T., Gregory, G., & Pham, H. CJournal of Product & Brand Managem ent, 29(3), 273–287 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [25] |
Ngo, L. V.,
Nguyen, T. N.
Q., Tran, N. T.,
& Paramita,
W Journal of Retailing and Consumer Services, 56, 102141 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [26] |
Service offshoring fit from consumers’ perspective Lu, L., Gregory, G., & Ngo, V. LAustralasian Marketing Journal, 28(2), 100–109 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [27] |
Ngo, L. V.,
Northey, G.,
Tran, Q., &
Septianto, F Journal of Retailing and Consumer Services, 52, 101671 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [28] |
Pham, H. C.,
Nguyen, O. D.
Y., Ngo, L. V.,
& Nguyen, N.
P European Journal of Marketing, 54(9), 2257–2286 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [29] |
Hubristic pride & prejudice: The effects of hubristic pride on negative word-ofmouth Septianto, F., Northey, G., Chiew, T. M., & Ngo, L. VInternational Journal of Research in Marketing, 37(3), 621–643 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [30] |
Mindfulness and job performance: Does creativity matter? Ngo, L. V., Nguyen, N. P., Lee, J., & Andonopoulos, VAustralasian Marketing Journal, 28(3), 117–123 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [31] |
Transforming social capital into performance via entrepreneurial orientation Nguyen, L. T., An, J., Ngo, L. V., & Le, N. HAustralasian Marketing Journal, 28(4), 209–217 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [32] |
Paramita, W.,
Nhu, H. B. C.,
Ngo, L. V.,
Tran, Q. H. M.,
& Gregory, G Journal of Retailing and Consumer Services, 62, 102611 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [33] |
Managing customer uncertainty in making service offshoring decisions Lu, L., Gregory, G., Ngo, L. V., Bagozzi, RJournal of Service Research, 24(4), 500–519 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [34] |
Roongruansee,
R., Patterson,
P., & Ngo, L.
V Journal of Services Marketing , 36(3), 379–397 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [35] |
Understanding the role of brand salience in brand choice decisions in the charity sector Ngo, L. V., Gregory, G., Miller, R., & Lu, LAustralasian Marketing Journal, 30(3), 258-270 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [36] |
Nguyen, O. D.
Y., Lee, J. J.,
Ngo, L. V., &
Quan, T. H. M Journal of Product & Brand Managem ent, 31(4), 536-550 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [37] |
Turning lurkers into innovation agents: An interactionist perspective of selfdeterminant theory Nguyen, T. M., Ngo, L. V., & Paramita, WJournal of Business Research, 141, 822-835 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [38] |
Motivation in organisational online knowledge sharing Nguyen, M., Ngo, L.V., Gregory, GJournal of Knowledge Managem ent, 26(1), 102-125 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [39] |
Transcending boundaries for the Next New Normal Ngo, L. VAustralasian Marketing Journal, 30(1), 1-2 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [40] |
Re-imagining Marketing Scholarship in the era of the UN Sustainable Development Goals Voola, R., Carlson, J., Azmat, F., Ngo, L. V., Porter, K., Sinha, AAustralasian Marketing Journal, 30(2), 97-106 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [41] |
Emerging research trends in Marketing: A review of Australasian Marketing Journal Thaichon, P., Quach, S., & Ngo, L. VAustralasian Marketing Journal, 30(3), 214-227 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [42] |
How brand innovativeness generates positive word of mouth Pham, H.C., Nguyen-Le, X. D., Ngo, L. V., & Nguyen, N. PAustralasian Marketing Journal - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [43] |
Ngo, L. V.,
Shinkle, G. A.,
& Patterson,
P. G Australian Journal of Managem ent - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [44] |
Less is more! A pathway to consumer's transcendence Duong, T. T. T., Ngo, L. V., Surachartkum tonkun, J., Tran, M. D., & Northey, G.Journal of Retailing and Consumer Services, 72, 103294 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [45] |
Surachartkum
tonkun, J.,
Ngo, L. V., &
Shao, W. Journal of Retailing and Consumer Services, 74, 103421 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [46] |
Lim, X. J.,
Cheah, J. H.,
Ngo, L. V.,
Chan, K., &
Ting, H. Journal of Retailing and Consumer Services - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [47] |
Nguyen, O. D.
Y., Bucic, T.,
Ngo, L. V.,
Oppewal, H. Journal of the Academy of Marketing Science - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [48] |
A collision of strategic orientations: Entrepreneurial orientation and customer relationship orientation in a collectivist cultural context Ngo, L. V., Shinkle, G. A., & Patterson, P. GAustralian Journal of Managem ent - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [49] |
A collision of strategic orientations: Entrepreneurial orientation and customer relationship orientation in a collectivist cultural context Liem Viet Ngo, George A Shinkle, Paul G PattersonAustralian Journal of Management - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [50] |
A Cross-National Comparison of Patient Perception of Immigrant Versus Native-Born Doctors Gary Gregory, Lu Lu, Ngo Liem, Shawn ThelenAMA Global Marketing SIG 2022 Conferenc e, May 31 - June 3, 2022, Crete, Greece - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [51] |
Attribution emotions and negative word-ofmouth in a crisis Oanh Dinh Yen Nguyen, Liem Viet Ngo, Jenny LeeANZMAC 2019, Wellington , New Zealand - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [52] |
Brand experience and consumers' social interactive engagement with brand page: An integrated-marketing perspective Paramita, W., Nhu, H. B. C., Ngo, L. V., Tran, Q. H. M., & Gregory, GJournal of Retailing and Consumer Services, 62, 102611 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [53] |
Branding for nonprofits: Explaining new donor decisionmaking in the c-harity sector Gregory, G., Ngo, V. L., & Miller, RJournal of Product & Brand Managem ent, 29(5), 583–600 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [54] |
Converting internal brand knowledge into employee performance Ngo, L. V., Nguyen, N. P., Huynh, K. T., Gregory, G., & Pham, H. CJournal of Product & Brand Managem ent, 29(3), 273–287 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [55] |
Customer advocates with a generous heart An, J., Ngo, L. V., Chylinski, M., & Tran, QJournal of Services Marketing , 33(2), 192–205 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [56] |
Developing ecommerce marketing capabilities and efficiencies for enhanced performance in business-to-business export ventures Gregory, G. D., Ngo, L. V., & Karavdic, MIndustrial Marketing Managem ent, 78, 146–157 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [57] |
Developing social innovation alliances: An empirical study Nguyen Phong Nguyen, Liem Viet Ngo, Ngoc Luu, Dong Mai Tran, Cuong Hung PhamANZMAC 2019, Wellington , New Zealand - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [58] |
Disposal-based scarcity: How overstock reduction methods influence consumer brand perceptions and evaluations Nguyen, O. D. Y., Bucic, T., Ngo, L. V., Oppewal, H.Journal of the Academy of Marketing Science - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [59] |
Does humour travel? Advertising practices and audience effects in the United States and People’s Republic of China Gregory, G. D., Crawford, H. J., Lu L., & Ngo, V. LInternational Journal of Advertisin g, 38(7), 957–978 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [60] |
Effective sense-and-respond strategies: Mediating roles of exploratory and exploitative innovation Ngo, L. V., Bucic, T., Sinha, A., & Lu, V. NJournal of Business Research, 94, 154–161 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [61] |
Emerging research trends in Marketing: A review of Australasian Marketing Journal Thaichon, P., Quach, S., & Ngo, L. VAustralasian Marketing Journal, 30(3), 214-227 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [62] |
Employee performance under tension: the influence of employee creativity, paradox mindset, and psychological empowerment Liem Viet Ngo, Duc Anh La, Jiraporn Surac-hartkumtonkun, Thu Ha Nguyen, Duc Thanh Vo, Minh-Thu Thi PhanJournal of Service Theory and Practice - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [63] |
Entrepreneurial orientation and social ties in transitional economies Luu, N., & Ngo, L. VLong Range Planning, 52(1), 103–116 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [64] |
Feelings of Personal Relative Deprivation Inhibit Sustainable Consumption Crystal Oanh Nguyen, Liem Viet Ngo, Tania Bucic, Harmen OppewalANZMAC 2022, Perth, Australia, The Overall Best Paper for the Conferenc e, Best Paper in Consumer Behaviour Track - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [65] |
How brand innovativeness generates positive word of mouth Pham, H.C., Nguyen-Le, X. D., Ngo, L. V., & Nguyen, N. PAustralasian Marketing Journal - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [66] |
How do crazy rich Asians perceive sustainable luxury? Investigating the determinants of consumers’ willingness to pay a premium price. Lim, X. J., Cheah, J. H., Ngo, L. V., Chan, K., & Ting, H.Journal of Retailing and Consumer Services - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [67] |
Hubristic pride & prejudice: The effects of hubristic pride on negative word-ofmouth Septianto, F., Northey, G., Chiew, T. M., & Ngo, L. VInternational Journal of Research in Marketing, 37(3), 621–643 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [68] |
Impacts of crisis emotions on negative word-of-mouth and behavioural intention: Evidence f-rom a milk crisis Nguyen, O. D. Y., Lee, J. J., Ngo, L. V., & Quan, T. H. MJournal of Product & Brand Managem ent, 31(4), 536-550 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [69] |
It takes two to tango: The role of customer empathy and resources to improve the efficacy of frontline employee empathy Ngo, L. V., Nguyen, T. N. Q., Tran, N. T., & Paramita, WJournal of Retailing and Consumer Services, 56, 102141 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [70] |
Less is more! A pathway to consumer's transcendence Duong, T. T. T., Ngo, L. V., Surac-hartkum tonkun, J., Tran, M. D., & Northey, G.Journal of Retailing and Consumer Services, 72, 103294 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [71] |
Linking empathy to customer satisfaction: Mechanism and conditions Nam The Tran, Thi Nguyet Que Nguyen, Liem Viet Ngo, Widya Paramita, Cuong Hung PhamANZMAC 2019, Wellington , New Zealand - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [72] |
Managing customer uncertainty in making service offshoring decisions Lu, L., Gregory, G., Ngo, L. V., Bagozzi, RJournal of Service Research, 24(4), 500–519 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [73] |
Managing Innovation F-rom an SD Logic Perspective Lu Lu, Le Nguyen Hau, Liem Viet Ngo, Gavin Northey, Trang Thi-Thuy Duong, Gary GregoryAustralasian Marketing Journal - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [74] |
Mindfulness and job performance: Does creativity matter? Ngo, L. V., Nguyen, N. P., Lee, J., & Andonopoulos, VAustralasian Marketing Journal, 28(3), 117–123 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [75] |
Motivation in organisational online knowledge sharing Nguyen, M., Ngo, L.V., Gregory, GJournal of Knowledge Managem ent, 26(1), 102-125 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [76] |
Not all experiential consumers are cre-ated equals: The interplay of customer equity drivers on brand loyalty Pham, H. C., Nguyen, O. D. Y., Ngo, L. V., & Nguyen, N. PEuropean Journal of Marketing, 54(9), 2257–2286 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [77] |
Pride & Prejudice: How an Individual’s Hubris Makes Them Say Bad Things about Your Brand Septianto, Felix, Northey, Gavin, Chiew, Tung Moi, Andonopoulos, Vicki and Ngo, Liem VietNorth America - Associatio n for Consumer Research Conferenc e, October 17 - 20, 2019, Atlanta, USA - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [78] |
Pride & prejudice: The influence of hubristic pride on negative word-ofmouth following a service failure Gavin Northey, Felix Septianto, Eleen (Tung Moi) Chiew, Liem Viet NgoANZMAC 2019, Wellington , New Zealand, The Overall Best Paper for the Conferenc e, Best Paper in Services Marketing Track - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [79] |
Professionals’ interpersonal communications style: Does it matter in building client psychological comfort? Roongruansee, R., Patterson, P., & Ngo, L. VJournal of Services Marketing , 36(3), 379–397 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [80] |
Re-imagining Marketing Scholarship in the era of the UN Sustainable Development Goals Voola, R., Carlson, J., Azmat, F., Ngo, L. V., Porter, K., Sinha, AAustralasian Marketing Journal, 30(2), 97-106 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [81] |
Realising the value of knowledge resources and capabilities: An empirical study Nguyen, T. N. Q., Ngo, L. V., Northey, G., & Siaw, C. A.Journal of Knowledge Managem ent, 23(2), 374–395 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [82] |
Seeing Trees or Forests: When and How Creativity is Enhanced Trinh Thuy Anh, Liem Viet Ngo, Pham Ngoc Quynh Giao, Nguyen Thi Thanh Huyen, Le Thi Hue Linh, Dao Tran Hoang QuanProceedin g of The 1st Internatio nal Conferenc e: Resilience by Technolog y and Design, December 8 - 11, 2022, HCMC, Vietnam - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [83] |
Service offshoring fit f-rom consumers’ perspective Lu, L., Gregory, G., & Ngo, V. LAustralasian Marketing Journal, 28(2), 100–109 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [84] |
The crisis cloud's silver linings: The effects of hope and gratitude on employee burnout and engagement Surac-hartkum tonkun, J., Ngo, L. V., & Shao, W.Journal of Retailing and Consumer Services, 74, 103421 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [85] |
The dark side of artificial intelligence in marketing: meta-analytics review Mojtaba Barari, Lars-Erik Casper Ferm, Sara Quach, Park Thaichon, Liem NgoMarketing Intelligence & Planning - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [86] |
The Devil might wear Prada, but Narcissus wears counterfeit Gucci! How social adjustive functions influence counterfeit luxury purchases Ngo, L. V., Northey, G., Tran, Q., & Septianto, FJournal of Retailing and Consumer Services, 52, 101671 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [87] |
The Role of Marketing in Technology-Enabled Markets, TPM - Theory + Practice in Marketing Rajendra Srivastava, Ashish Sinha, Namwoon Kim, Liem Viet NgoColumbia Business School f-rom May 16 - 18, 2019, New York, USA - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [88] |
Transcending boundaries for the Next New Normal Ngo, L. VAustralasian Marketing Journal, 30(1), 1-2 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [89] |
Transforming social capital into performance via entrepreneurial orientation Nguyen, L. T., An, J., Ngo, L. V., & Le, N. HAustralasian Marketing Journal, 28(4), 209–217 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [90] |
Turning brand credibility into positive word-ofmouth: integrating the signaling and social identity perspectives An, J., Do, D. K. X., Ngo, L. V., & Quan, T. H. MJournal of Brand Managem ent, 26(2), 157–175 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [91] |
Turning lurkers into innovation agents: An interactionist perspective of selfdeterminant theory Nguyen, T. M., Ngo, L. V., & Paramita, WJournal of Business Research, 141, 822-835 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [92] |
Understanding the role of brand salience in brand choice decisions in the c-harity sector Ngo, L. V., Gregory, G., Miller, R., & Lu, LAustralasian Marketing Journal, 30(3), 258-270 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [93] |
When do-good meets empathy and mindfulness Nguyen, T. N. Q., Ngo, L. V., & Surac-hartkum tonkun, J.Journal of Retailing and Consumer Services, 50, 22–29 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [94] |
Which deal goes viral? The effect of persuasion heuristics on word-of-mouth toward promotional deals Nguyen Oanh, Ngo Liem, Bucic TaniaProceedin g of the European Marketing Academy, 49th, (62804) - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [1] |
Cơ quan quản lý nhiệm vụ/cấp kinh phí: Bộ Giáo dục và Đào tạo Thời gian thực hiện: 01/11/2017 - 01/05/2020; vai trò: Thành viên |
| [2] |
On the psychology of deprivation: Why do (and don’t) people adopt sustainable consumption? Cơ quan quản lý nhiệm vụ/cấp kinh phí: Trường Kinh doanh UNSW SydneyThời gian thực hiện: 2020 - 2022; vai trò: Chủ nhiệm đề tài |
| [3] |
On the psychology of deprivation: Why do (and don’t) people adopt sustainable consumption? Cơ quan quản lý nhiệm vụ/cấp kinh phí: Trường Kinh doanh UNSW SydneyThời gian thực hiện: 2020 - 2022; vai trò: Chủ nhiệm đề tài |
