Thông tin nhà nghiên cứu KH&CN

Mã NNC: CB.1489868

PGS. TS Liem Viet Ngo

Cơ quan/đơn vị công tác: Đại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minh

Lĩnh vực nghiên cứu:

  • Danh sách các Bài báo/Công bố KH&CN
  • Danh sách các Nhiệm vụ KH&CN đã tham gia
[1]

Managing Innovation From an SD Logic Perspective

Lu Lu, Le Nguyen Hau, Liem Viet Ngo, Gavin Northey, Trang Thi-Thuy Duong, Gary Gregory
Australasian Marketing Journal - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN:
[2]

A collision of strategic orientations: Entrepreneurial orientation and customer relationship orientation in a collectivist cultural context

Liem Viet Ngo, George A Shinkle, Paul G Patterson
Australian Journal of Management - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN:
[3]

The dark side of artificial intelligence in marketing: meta-analytics review

Mojtaba Barari, Lars-Erik Casper Ferm, Sara Quach, Park Thaichon, Liem Ngo
Marketing Intelligence & Planning - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN:
[4]

Employee performance under tension: the influence of employee creativity, paradox mindset, and psychological empowerment

Liem Viet Ngo, Duc Anh La, Jiraporn Surachartkumtonkun, Thu Ha Nguyen, Duc Thanh Vo, Minh-Thu Thi Phan
Journal of Service Theory and Practice - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN:
[5]

Pride & Prejudice: How an Individual’s Hubris Makes Them Say Bad Things about Your Brand

Septianto, Felix, Northey, Gavin, Chiew, Tung Moi, Andonopoulos, Vicki and Ngo, Liem Viet
North America - Associatio n for Consumer Research Conferenc e, October 17 - 20, 2019, Atlanta, USA - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN:
[6]

The Role of Marketing in Technology-Enabled Markets, TPM - Theory + Practice in Marketing

Rajendra Srivastava, Ashish Sinha, Namwoon Kim, Liem Viet Ngo
Columbia Business School from May 16 - 18, 2019, New York, USA - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN:
[7]

Developing social innovation alliances: An empirical study

Nguyen Phong Nguyen, Liem Viet Ngo, Ngoc Luu, Dong Mai Tran, Cuong Hung Pham
ANZMAC 2019, Wellington , New Zealand - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN:
[8]

Linking empathy to customer satisfaction: Mechanism and conditions

Nam The Tran, Thi Nguyet Que Nguyen, Liem Viet Ngo, Widya Paramita, Cuong Hung Pham
ANZMAC 2019, Wellington , New Zealand - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN:
[9]

Attribution emotions and negative word-ofmouth in a crisis

Oanh Dinh Yen Nguyen, Liem Viet Ngo, Jenny Lee
ANZMAC 2019, Wellington , New Zealand - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN:
[10]

Pride & prejudice: The influence of hubristic pride on negative word-ofmouth following a service failure

Gavin Northey, Felix Septianto, Eleen (Tung Moi) Chiew, Liem Viet Ngo
ANZMAC 2019, Wellington , New Zealand, The Overall Best Paper for the Conferenc e, Best Paper in Services Marketing Track - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN:
[11]

Which deal goes viral? The effect of persuasion heuristics on word-of-mouth toward promotional deals

Nguyen Oanh, Ngo Liem, Bucic Tania
Proceedin g of the European Marketing Academy, 49th, (62804) - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[12]

Seeing Trees or Forests: When and How Creativity is Enhanced

Trinh Thuy Anh, Liem Viet Ngo, Pham Ngoc Quynh Giao, Nguyen Thi Thanh Huyen, Le Thi Hue Linh, Dao Tran Hoang Quan
Proceedin g of The 1st Internatio nal Conferenc e: Resilience by Technolog y and Design, December 8 - 11, 2022, HCMC, Vietnam - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[13]

A Cross-National Comparison of Patient Perception of Immigrant Versus Native-Born Doctors

Gary Gregory, Lu Lu, Ngo Liem, Shawn Thelen
AMA Global Marketing SIG 2022 Conferenc e, May 31 - June 3, 2022, Crete, Greece - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[14]

Feelings of Personal Relative Deprivation Inhibit Sustainable Consumption

Crystal Oanh Nguyen, Liem Viet Ngo, Tania Bucic, Harmen Oppewal
ANZMAC 2022, Perth, Australia, The Overall Best Paper for the Conferenc e, Best Paper in Consumer Behaviour Track - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[15]

Developing ecommerce marketing capabilities and efficiencies for enhanced performance in business-to-business export ventures

Gregory, G. D., Ngo, L. V., & Karavdic, M
Industrial Marketing Managem ent, 78, 146–157 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN:
[16]

Entrepreneurial orientation and social ties in transitional economies

Luu, N., & Ngo, L. V
Long Range Planning, 52(1), 103–116 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN:
[17]

Realising the value of knowledge resources and capabilities: An empirical study

Nguyen, T. N. Q., Ngo, L. V., Northey, G., & Siaw, C. A.
Journal of Knowledge Managem ent, 23(2), 374–395 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN:
[18]

Turning brand credibility into positive word-ofmouth: integrating the signaling and social identity perspectives

An, J., Do, D. K. X., Ngo, L. V., & Quan, T. H. M
Journal of Brand Managem ent, 26(2), 157–175 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN:
[19]

Customer advocates with a generous heart

An, J., Ngo, L. V., Chylinski, M., & Tran, Q
Journal of Services Marketing , 33(2), 192–205 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN:
[20]

Effective sense-and-respond strategies: Mediating roles of exploratory and exploitative innovation

Ngo, L. V., Bucic, T., Sinha, A., & Lu, V. N
Journal of Business Research, 94, 154–161 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN:
[21]

When do-good meets empathy and mindfulness

Nguyen, T. N. Q., Ngo, L. V., & Surachartkum tonkun, J.
Journal of Retailing and Consumer Services, 50, 22–29 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN:
[22]

Does humour travel? Advertising practices and audience effects in the United States and People’s Republic of China

Gregory, G. D., Crawford, H. J., Lu L., & Ngo, V. L
International Journal of Advertisin g, 38(7), 957–978 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN:
[23]

Branding for nonprofits: Explaining new donor decisionmaking in the charity sector

Gregory, G., Ngo, V. L., & Miller, R
Journal of Product & Brand Managem ent, 29(5), 583–600 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[24]

Converting internal brand knowledge into employee performance

Ngo, L. V., Nguyen, N. P., Huynh, K. T., Gregory, G., & Pham, H. C
Journal of Product & Brand Managem ent, 29(3), 273–287 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[25]

It takes two to tango: The role of customer empathy and resources to improve the efficacy of frontline employee empathy

Ngo, L. V., Nguyen, T. N. Q., Tran, N. T., & Paramita, W
Journal of Retailing and Consumer Services, 56, 102141 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[26]

Service offshoring fit from consumers’ perspective

Lu, L., Gregory, G., & Ngo, V. L
Australasian Marketing Journal, 28(2), 100–109 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[27]

The Devil might wear Prada, but Narcissus wears counterfeit Gucci! How social adjustive functions influence counterfeit luxury purchases

Ngo, L. V., Northey, G., Tran, Q., & Septianto, F
Journal of Retailing and Consumer Services, 52, 101671 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[28]

Not all experiential consumers are created equals: The interplay of customer equity drivers on brand loyalty

Pham, H. C., Nguyen, O. D. Y., Ngo, L. V., & Nguyen, N. P
European Journal of Marketing, 54(9), 2257–2286 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[29]

Hubristic pride & prejudice: The effects of hubristic pride on negative word-ofmouth

Septianto, F., Northey, G., Chiew, T. M., & Ngo, L. V
International Journal of Research in Marketing, 37(3), 621–643 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[30]

Mindfulness and job performance: Does creativity matter?

Ngo, L. V., Nguyen, N. P., Lee, J., & Andonopoulos, V
Australasian Marketing Journal, 28(3), 117–123 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[31]

Transforming social capital into performance via entrepreneurial orientation

Nguyen, L. T., An, J., Ngo, L. V., & Le, N. H
Australasian Marketing Journal, 28(4), 209–217 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[32]

Brand experience and consumers' social interactive engagement with brand page: An integrated-marketing perspective

Paramita, W., Nhu, H. B. C., Ngo, L. V., Tran, Q. H. M., & Gregory, G
Journal of Retailing and Consumer Services, 62, 102611 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN:
[33]

Managing customer uncertainty in making service offshoring decisions

Lu, L., Gregory, G., Ngo, L. V., Bagozzi, R
Journal of Service Research, 24(4), 500–519 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN:
[34]

Professionals’ interpersonal communications style: Does it matter in building client psychological comfort?

Roongruansee, R., Patterson, P., & Ngo, L. V
Journal of Services Marketing , 36(3), 379–397 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[35]

Understanding the role of brand salience in brand choice decisions in the charity sector

Ngo, L. V., Gregory, G., Miller, R., & Lu, L
Australasian Marketing Journal, 30(3), 258-270 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[36]

Impacts of crisis emotions on negative word-of-mouth and behavioural intention: Evidence from a milk crisis

Nguyen, O. D. Y., Lee, J. J., Ngo, L. V., & Quan, T. H. M
Journal of Product & Brand Managem ent, 31(4), 536-550 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[37]

Turning lurkers into innovation agents: An interactionist perspective of selfdeterminant theory

Nguyen, T. M., Ngo, L. V., & Paramita, W
Journal of Business Research, 141, 822-835 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[38]

Motivation in organisational online knowledge sharing

Nguyen, M., Ngo, L.V., Gregory, G
Journal of Knowledge Managem ent, 26(1), 102-125 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[39]

Transcending boundaries for the Next New Normal

Ngo, L. V
Australasian Marketing Journal, 30(1), 1-2 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[40]

Re-imagining Marketing Scholarship in the era of the UN Sustainable Development Goals

Voola, R., Carlson, J., Azmat, F., Ngo, L. V., Porter, K., Sinha, A
Australasian Marketing Journal, 30(2), 97-106 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[41]

Emerging research trends in Marketing: A review of Australasian Marketing Journal

Thaichon, P., Quach, S., & Ngo, L. V
Australasian Marketing Journal, 30(3), 214-227 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[42]

How brand innovativeness generates positive word of mouth

Pham, H.C., Nguyen-Le, X. D., Ngo, L. V., & Nguyen, N. P
Australasian Marketing Journal - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[43]

A collision of strategic orientations: Entrepreneurial orientation and customer relationship orientation in a collectivist cultural context

Ngo, L. V., Shinkle, G. A., & Patterson, P. G
Australian Journal of Managem ent - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[44]

Less is more! A pathway to consumer's transcendence

Duong, T. T. T., Ngo, L. V., Surachartkum tonkun, J., Tran, M. D., & Northey, G.
Journal of Retailing and Consumer Services, 72, 103294 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[45]

The crisis cloud's silver linings: The effects of hope and gratitude on employee burnout and engagement

Surachartkum tonkun, J., Ngo, L. V., & Shao, W.
Journal of Retailing and Consumer Services, 74, 103421 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[46]

How do crazy rich Asians perceive sustainable luxury? Investigating the determinants of consumers’ willingness to pay a premium price.

Lim, X. J., Cheah, J. H., Ngo, L. V., Chan, K., & Ting, H.
Journal of Retailing and Consumer Services - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[47]

Disposal-based scarcity: How overstock reduction methods influence consumer brand perceptions and evaluations

Nguyen, O. D. Y., Bucic, T., Ngo, L. V., Oppewal, H.
Journal of the Academy of Marketing Science - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[48]

A collision of strategic orientations: Entrepreneurial orientation and customer relationship orientation in a collectivist cultural context

Ngo, L. V., Shinkle, G. A., & Patterson, P. G
Australian Journal of Managem ent - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[49]

A collision of strategic orientations: Entrepreneurial orientation and customer relationship orientation in a collectivist cultural context

Liem Viet Ngo, George A Shinkle, Paul G Patterson
Australian Journal of Management - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN:
[50]

A Cross-National Comparison of Patient Perception of Immigrant Versus Native-Born Doctors

Gary Gregory, Lu Lu, Ngo Liem, Shawn Thelen
AMA Global Marketing SIG 2022 Conferenc e, May 31 - June 3, 2022, Crete, Greece - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[51]

Attribution emotions and negative word-ofmouth in a crisis

Oanh Dinh Yen Nguyen, Liem Viet Ngo, Jenny Lee
ANZMAC 2019, Wellington , New Zealand - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN:
[52]

Brand experience and consumers' social interactive engagement with brand page: An integrated-marketing perspective

Paramita, W., Nhu, H. B. C., Ngo, L. V., Tran, Q. H. M., & Gregory, G
Journal of Retailing and Consumer Services, 62, 102611 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN:
[53]

Branding for nonprofits: Explaining new donor decisionmaking in the c-harity sector

Gregory, G., Ngo, V. L., & Miller, R
Journal of Product & Brand Managem ent, 29(5), 583–600 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[54]

Converting internal brand knowledge into employee performance

Ngo, L. V., Nguyen, N. P., Huynh, K. T., Gregory, G., & Pham, H. C
Journal of Product & Brand Managem ent, 29(3), 273–287 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[55]

Customer advocates with a generous heart

An, J., Ngo, L. V., Chylinski, M., & Tran, Q
Journal of Services Marketing , 33(2), 192–205 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN:
[56]

Developing ecommerce marketing capabilities and efficiencies for enhanced performance in business-to-business export ventures

Gregory, G. D., Ngo, L. V., & Karavdic, M
Industrial Marketing Managem ent, 78, 146–157 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN:
[57]

Developing social innovation alliances: An empirical study

Nguyen Phong Nguyen, Liem Viet Ngo, Ngoc Luu, Dong Mai Tran, Cuong Hung Pham
ANZMAC 2019, Wellington , New Zealand - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN:
[58]

Disposal-based scarcity: How overstock reduction methods influence consumer brand perceptions and evaluations

Nguyen, O. D. Y., Bucic, T., Ngo, L. V., Oppewal, H.
Journal of the Academy of Marketing Science - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[59]

Does humour travel? Advertising practices and audience effects in the United States and People’s Republic of China

Gregory, G. D., Crawford, H. J., Lu L., & Ngo, V. L
International Journal of Advertisin g, 38(7), 957–978 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN:
[60]

Effective sense-and-respond strategies: Mediating roles of exploratory and exploitative innovation

Ngo, L. V., Bucic, T., Sinha, A., & Lu, V. N
Journal of Business Research, 94, 154–161 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN:
[61]

Emerging research trends in Marketing: A review of Australasian Marketing Journal

Thaichon, P., Quach, S., & Ngo, L. V
Australasian Marketing Journal, 30(3), 214-227 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[62]

Employee performance under tension: the influence of employee creativity, paradox mindset, and psychological empowerment

Liem Viet Ngo, Duc Anh La, Jiraporn Surac-hartkumtonkun, Thu Ha Nguyen, Duc Thanh Vo, Minh-Thu Thi Phan
Journal of Service Theory and Practice - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN:
[63]

Entrepreneurial orientation and social ties in transitional economies

Luu, N., & Ngo, L. V
Long Range Planning, 52(1), 103–116 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN:
[64]

Feelings of Personal Relative Deprivation Inhibit Sustainable Consumption

Crystal Oanh Nguyen, Liem Viet Ngo, Tania Bucic, Harmen Oppewal
ANZMAC 2022, Perth, Australia, The Overall Best Paper for the Conferenc e, Best Paper in Consumer Behaviour Track - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[65]

How brand innovativeness generates positive word of mouth

Pham, H.C., Nguyen-Le, X. D., Ngo, L. V., & Nguyen, N. P
Australasian Marketing Journal - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[66]

How do crazy rich Asians perceive sustainable luxury? Investigating the determinants of consumers’ willingness to pay a premium price.

Lim, X. J., Cheah, J. H., Ngo, L. V., Chan, K., & Ting, H.
Journal of Retailing and Consumer Services - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[67]

Hubristic pride & prejudice: The effects of hubristic pride on negative word-ofmouth

Septianto, F., Northey, G., Chiew, T. M., & Ngo, L. V
International Journal of Research in Marketing, 37(3), 621–643 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[68]

Impacts of crisis emotions on negative word-of-mouth and behavioural intention: Evidence f-rom a milk crisis

Nguyen, O. D. Y., Lee, J. J., Ngo, L. V., & Quan, T. H. M
Journal of Product & Brand Managem ent, 31(4), 536-550 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[69]

It takes two to tango: The role of customer empathy and resources to improve the efficacy of frontline employee empathy

Ngo, L. V., Nguyen, T. N. Q., Tran, N. T., & Paramita, W
Journal of Retailing and Consumer Services, 56, 102141 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[70]

Less is more! A pathway to consumer's transcendence

Duong, T. T. T., Ngo, L. V., Surac-hartkum tonkun, J., Tran, M. D., & Northey, G.
Journal of Retailing and Consumer Services, 72, 103294 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[71]

Linking empathy to customer satisfaction: Mechanism and conditions

Nam The Tran, Thi Nguyet Que Nguyen, Liem Viet Ngo, Widya Paramita, Cuong Hung Pham
ANZMAC 2019, Wellington , New Zealand - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN:
[72]

Managing customer uncertainty in making service offshoring decisions

Lu, L., Gregory, G., Ngo, L. V., Bagozzi, R
Journal of Service Research, 24(4), 500–519 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN:
[73]

Managing Innovation F-rom an SD Logic Perspective

Lu Lu, Le Nguyen Hau, Liem Viet Ngo, Gavin Northey, Trang Thi-Thuy Duong, Gary Gregory
Australasian Marketing Journal - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN:
[74]

Mindfulness and job performance: Does creativity matter?

Ngo, L. V., Nguyen, N. P., Lee, J., & Andonopoulos, V
Australasian Marketing Journal, 28(3), 117–123 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[75]

Motivation in organisational online knowledge sharing

Nguyen, M., Ngo, L.V., Gregory, G
Journal of Knowledge Managem ent, 26(1), 102-125 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[76]

Not all experiential consumers are cre-ated equals: The interplay of customer equity drivers on brand loyalty

Pham, H. C., Nguyen, O. D. Y., Ngo, L. V., & Nguyen, N. P
European Journal of Marketing, 54(9), 2257–2286 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[77]

Pride & Prejudice: How an Individual’s Hubris Makes Them Say Bad Things about Your Brand

Septianto, Felix, Northey, Gavin, Chiew, Tung Moi, Andonopoulos, Vicki and Ngo, Liem Viet
North America - Associatio n for Consumer Research Conferenc e, October 17 - 20, 2019, Atlanta, USA - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN:
[78]

Pride & prejudice: The influence of hubristic pride on negative word-ofmouth following a service failure

Gavin Northey, Felix Septianto, Eleen (Tung Moi) Chiew, Liem Viet Ngo
ANZMAC 2019, Wellington , New Zealand, The Overall Best Paper for the Conferenc e, Best Paper in Services Marketing Track - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN:
[79]

Professionals’ interpersonal communications style: Does it matter in building client psychological comfort?

Roongruansee, R., Patterson, P., & Ngo, L. V
Journal of Services Marketing , 36(3), 379–397 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[80]

Re-imagining Marketing Scholarship in the era of the UN Sustainable Development Goals

Voola, R., Carlson, J., Azmat, F., Ngo, L. V., Porter, K., Sinha, A
Australasian Marketing Journal, 30(2), 97-106 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[81]

Realising the value of knowledge resources and capabilities: An empirical study

Nguyen, T. N. Q., Ngo, L. V., Northey, G., & Siaw, C. A.
Journal of Knowledge Managem ent, 23(2), 374–395 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN:
[82]

Seeing Trees or Forests: When and How Creativity is Enhanced

Trinh Thuy Anh, Liem Viet Ngo, Pham Ngoc Quynh Giao, Nguyen Thi Thanh Huyen, Le Thi Hue Linh, Dao Tran Hoang Quan
Proceedin g of The 1st Internatio nal Conferenc e: Resilience by Technolog y and Design, December 8 - 11, 2022, HCMC, Vietnam - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[83]

Service offshoring fit f-rom consumers’ perspective

Lu, L., Gregory, G., & Ngo, V. L
Australasian Marketing Journal, 28(2), 100–109 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[84]

The crisis cloud's silver linings: The effects of hope and gratitude on employee burnout and engagement

Surac-hartkum tonkun, J., Ngo, L. V., & Shao, W.
Journal of Retailing and Consumer Services, 74, 103421 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[85]

The dark side of artificial intelligence in marketing: meta-analytics review

Mojtaba Barari, Lars-Erik Casper Ferm, Sara Quach, Park Thaichon, Liem Ngo
Marketing Intelligence & Planning - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN:
[86]

The Devil might wear Prada, but Narcissus wears counterfeit Gucci! How social adjustive functions influence counterfeit luxury purchases

Ngo, L. V., Northey, G., Tran, Q., & Septianto, F
Journal of Retailing and Consumer Services, 52, 101671 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[87]

The Role of Marketing in Technology-Enabled Markets, TPM - Theory + Practice in Marketing

Rajendra Srivastava, Ashish Sinha, Namwoon Kim, Liem Viet Ngo
Columbia Business School f-rom May 16 - 18, 2019, New York, USA - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN:
[88]

Transcending boundaries for the Next New Normal

Ngo, L. V
Australasian Marketing Journal, 30(1), 1-2 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[89]

Transforming social capital into performance via entrepreneurial orientation

Nguyen, L. T., An, J., Ngo, L. V., & Le, N. H
Australasian Marketing Journal, 28(4), 209–217 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[90]

Turning brand credibility into positive word-ofmouth: integrating the signaling and social identity perspectives

An, J., Do, D. K. X., Ngo, L. V., & Quan, T. H. M
Journal of Brand Managem ent, 26(2), 157–175 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN:
[91]

Turning lurkers into innovation agents: An interactionist perspective of selfdeterminant theory

Nguyen, T. M., Ngo, L. V., & Paramita, W
Journal of Business Research, 141, 822-835 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[92]

Understanding the role of brand salience in brand choice decisions in the c-harity sector

Ngo, L. V., Gregory, G., Miller, R., & Lu, L
Australasian Marketing Journal, 30(3), 258-270 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[93]

When do-good meets empathy and mindfulness

Nguyen, T. N. Q., Ngo, L. V., & Surac-hartkum tonkun, J.
Journal of Retailing and Consumer Services, 50, 22–29 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN:
[94]

Which deal goes viral? The effect of persuasion heuristics on word-of-mouth toward promotional deals

Nguyen Oanh, Ngo Liem, Bucic Tania
Proceedin g of the European Marketing Academy, 49th, (62804) - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[1]

Các yếu tố ảnh hưởng đến sự cảm thông của nhân viên đối với sự hài lòng của khách hàng trong lĩnh vực dịch vụ y tế

Cơ quan quản lý nhiệm vụ/cấp kinh phí: Bộ Giáo dục và Đào tạo
Thời gian thực hiện: 01/11/2017 - 01/05/2020; vai trò: Thành viên
[2]

On the psychology of deprivation: Why do (and don’t) people adopt sustainable consumption?

Cơ quan quản lý nhiệm vụ/cấp kinh phí: Trường Kinh doanh UNSW Sydney
Thời gian thực hiện: 2020 - 2022; vai trò: Chủ nhiệm đề tài
[3]

On the psychology of deprivation: Why do (and don’t) people adopt sustainable consumption?

Cơ quan quản lý nhiệm vụ/cấp kinh phí: Trường Kinh doanh UNSW Sydney
Thời gian thực hiện: 2020 - 2022; vai trò: Chủ nhiệm đề tài