Thông tin nhà nghiên cứu KH&CN
Mã NNC: CB.559261
TS Hà Văn Xuân
Cơ quan/đơn vị công tác: Trường Đại học Hà Tĩnh
Lĩnh vực nghiên cứu:
- Danh sách các Bài báo/Công bố KH&CN
- Danh sách các Nhiệm vụ KH&CN đã tham gia
| [1] |
Vấn đề tự học Tiếng Anh từ quan điểm của giảng viên đại học Nguyễn Gia Việt; Hà Văn Xuân; Phan Thị Cát TườngKhoa học - Năm xuất bản: 2016; ISSN/ISBN: 1859-2228 |
| [2] |
Natural disaster prevention literacy education among Vietnamese high school students Bay Dinh Vu; Hien Thi Nguyen; Hong-Van Thi Dinh; Quynh-Anh Ngoc Nguyen; Xuan Van HaEducation Sciences. 13(3):262. - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [3] |
Oral feedback on pre-service teachers’ English language lesson plans: A Macau case study. Jin-Jy Shieh; Barry Lee Reynolds; Xuan Van HaIn Khine, M. S & Liu, Y (Eds). Handbook of Research on Teacher Education - Innovations and Practices in Asia. Springer. - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [4] |
English textbook selection in Taiwan: Voices of two book sales representatives. Barry Lee Reynolds Xuan Van Ha Melissa YuEducation Research International, 2022, 2559737. - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [5] |
Xuan-Yen Thi Nguyen; Xuan Van Ha; Ngoc Hai Tran Education Research International, 2022, 4585376. - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [6] |
Carlos Lenin Alvarez Llerena; Xuan Van Ha Language Related Research, 13(5), 117-140. - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [7] |
Sustained Content Language Teaching: Insights from an ESL and EFL course. Barry Lee Reynolds; Jin-Jy Shieh; Chen Ding; Xuan Van HaInternational Journal of English Studies, 22(2), 129–154. - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [8] |
Vietnamese primary school teachers' beliefs about writing instruction. Xuan-Yen Thi Nguyen; Xuan Van Ha; Hong-Van Thi DinhLanguage Related Research, 14(3), 191-211 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [9] |
Curriculum reform in Vietnam: Primary teachers’ views, experiences, and challenges. Kien The Pham; Xuan Van Ha; Ngoc Hai Tran; Xuan-Yen Thi NguyenEducation 3-13, 51(3), 440-451. - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [10] |
Hung Thanh Nguyen; Ngoc-Tu Thi Vu; Xuan Van Ha; Hong-Van Thi Dinh; Thang Dinh Truong Education 3-13. - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [11] |
Jin-Jy Shieh; Barry Lee Reynolds; Xuan Van Ha TESOL Journal, 14(3), e717. - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [12] |
Kien The Pham; Le-Hang Do; Hong-Van Thi Dinh; Quynh-Anh Thi Nguyen; Nhu Quynh Phanl; Xuan Van Ha Education 3-13, 52(3), 428-443. - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [13] |
Learners' perceptions of a collocation instruction and practice component in a Chinese EFL context. Chen Ding; Barry Lee Reynolds; Xuan Van HaLanguage Learning Journal, 52(1), 37-48. - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [14] |
Xuan Van Ha; Loc Tan Nguyen; Hung Bui Phu Heliyon, 7(7), e07550. - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [15] |
Professionals as collaborative mentors in early childhood family education. Sylvia Liu; Barry Lee Reynolds; Xuan Van Ha; Chen DingSustainability, 13(19), 10644 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [16] |
Barry Lee Reynolds;
Xuan Van Ha;
Chen Ding;
Xiaofang Zhang;
Sylvia Liu;
Xiaoyan Ma Behavioral Sciences, 12(2), 19 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [17] |
Kang Ma; Luyao Liang; Muhammad Chutiyami; Sandy Nicoll; Teguh Khaerudin; Xuan Van Ha WORK: A Journal of Prevention, Assessment & Rehabilitation, 73(1), 3-27 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [18] |
Barry Lee Reynolds; Jin-Jy Shieh; Xuan Van Ha Education as Change, 6(22), 10592. - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [19] |
Administrative staff learning and using English to communicate with international students. Barry Lee Reynolds; Melissa Yu; Xuan Van HaInnovation in Language Learning and Teaching, 17(2), 424-439. - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [20] |
Xuan Van Ha International Review of Applied Linguistics in Language Teaching, 61(4), 1799-1826. - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [21] |
Oral corrective feedback on lexical errors: A systematic review. Tan Xiaochen; Barry Lee Reynolds; Xuan Van HaApplied Linguistics Review, 15(3), 1177-1221. - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [22] |
Social participation and identity change: British sojourners studying abroad in China. Feng Mark Teng; Barry Lee Reynolds; Xuan Van HaInternational Journal of Applied Linguistics. 34(1), 30-45. - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [23] |
Scaffolding in genre-based L2 writing classes: Vietnamese EFL teachers’ beliefs and practices. Loc Tan Nguyen; Hung Phu Bui; Xuan Van HaInternational Review of Applied Linguistics in Language Teaching. - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [24] |
Xuan Van Ha; Jill Murray; Barry Lee Reynolds International Journal of Applied Linguistics, 34(3), 1141-1158 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [25] |
Effects of a professional development program on teachers’ oral corrective feedback practices. Xuan Van HaSystem, 110, 102917 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [26] |
Do students’ beliefs about oral corrective feedback matter to teachers? Xuan Van HaELT Journal, 77(2), 227-236 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [27] |
Xuan Van Ha; Nam Giang Tran; Ngoc Hai Tran The Qualitative Report, 26(11), 3457-3475 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [28] |
Ngoc Hai Tran; Xuan Van Ha; Vinh Anh Le; An Nhu Nguyen; Kien The Pham European Journal of Educational Research. 10(4), 1839-1851. - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [29] |
EFL reformed curriculum in Vietnam: An understanding of teachers’ cognitions and classroompractices Nam Giang Tran; Xuan Van Ha; Ngoc Tran HaiRELC Journal. 54(1), 166-182. - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [30] |
Chinh Duc Nguyen; Xuan Van Ha Compare: A Journal of Comparative and International Education. 53(6), 967-985. - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [31] |
Barry Lee Reynolds;
Sylvia Liu;
Xuan Van Ha;
Xiaofang Zhang;
Chen Ding Frontiers in Psychology. Volume 12; article 720660. - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [32] |
Xuan Van Ha;
Loc Tan Nguyen Frontiers in Psychology. Volume 12; Article 697160. - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [33] |
Xuan Van Ha;
Jill Murray Language Teaching Research, 27(1), 137-167. - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [34] |
Xuan Van Ha;
Jill C. Murray;
A. Medhi Riazi Studies in Second Language Learning and Teaching. Volume 11; Issue 2; pp. 235-264. - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [35] |
The impact of a professional development program on EFL teachers’ beliefs about corrective feedback. Xuan Van Ha; Jill MurraySystem. Volume 96, Article 102405. - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
