Thông tin nhà nghiên cứu KH&CN

Mã NNC: CB.1492884

TS Trần Quang Bảo Phúc

Cơ quan/đơn vị công tác: Trường Đại học Ngoại ngữ - Tin học TP. Hồ Chí Minh

Lĩnh vực nghiên cứu:

  • Danh sách các Bài báo/Công bố KH&CN
  • Danh sách các Nhiệm vụ KH&CN đã tham gia
[1]

Developing a theoretical model to examine factors affecting school leadership effectiveness

Tran Quang Bao Phuc, Nguyen, D. L., Parveen, K., & Wang, M.
Journal of Social Sciences Advancement, 1(1), 16-29. - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[2]

Identifying the administrative challenges encountered by the principals in low-performing public secondary schools of Faisalabad District, Pakistan

Parveen, K., Tran Quang Bao Phuc, Shafiq, M., & Wei, T.
International Journal of Humanities and Innovation (IJHI), 4(1), 5-16 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN:
[3]

The linkage between ethical leadership and lecturer job satisfaction at a private higher education institution in Vietnam

Tran Quang Bao Phuc, Parveen, K., Tran, T. T. D., & Nguyen, D. T. A.
Journal of Social Sciences Advancement, 2(2), 39-50 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN:
[4]

Impact of academic and non-academic service quality on international students satisfaction in Chinese universities

Kalim, U., Tran Quang Bao Phuc, Bibi, S., & Khamphouvong, L.
Journal of Education and Learning, 11(6), 86-95 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[5]

Identifying the leadership challenges of K-12 public schools during COVID-19 disruption: A systematic literature review

Parveen, K., Tran Quang Bao Phuc, Alghamdi, A. A., Namaziandost, E., Aslam, S., & Xiaowei, T.
Frontiers in Psychology, Volume 13, 875646 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[6]

Impact of principal leadership styles on teacher job performance: An empirical investigation

Khalida Parveen, Tran Quang Bao Phuc, Tribhuwan Kumar, Akhter Habib Shah
Frontiers in Education, Volume 7, 814159 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[7]

The contribution of quality management practices to student performance: Mediated by school culture

Khalida Parveen, Tran Quang Bao Phuc, Tribhuwan Kumar, Sarfraz Aslam, Abdulelah A. Alghamdi, Muhammad Shafiq, Atif Saleem
Heliyon, Volume 10, Issue 15, e34892 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN:
[8]

Unraveling the dynamics of ChatGPT adoption and utilization through Structural Equation Modeling

Khalida Parveen, Tran Quang Bao Phuc, Abdulelah A. Alghamdi, Fahima Hajjej, Waeal J. Obidallah, Yousef A. Alduraywish, Muhammad Shafiq
Scientific Reports, Volume 14, Article number: 23469 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN:
[9]

Developing a theoretical model to examine factors affecting school leadership effectiveness

Tran Quang Bao Phuc, Nguyen, D. L., Parveen, K., & Wang, M.
Journal of Social Sciences Advancement, 1(1), 16-29. - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: 27886182
[10]

Identifying the administrative challenges encountered by the principals in low-performing public secondary schools of Faisalabad District, Pakistan

Parveen, K., Tran Quang Bao Phuc, Shafiq, M., & Wei, T.
International Journal of Humanities and Innovation (IJHI), 4(1), 5-16 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: 26146169
[11]

Identifying the leadership challenges of K-12 public schools during COVID-19 disruption: A systematic literature review

Parveen, K., Tran Quang Bao Phuc, Alghamdi, A. A., Namaziandost, E., Aslam, S., & Xiaowei, T.
Frontiers in Psychology, Volume 13, 875646 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: 16641078
[12]

Impact of academic and non-academic service quality on international students satisfaction in Chinese universities

Kalim, U., Tran Quang Bao Phuc, Bibi, S., & Khamphouvong, L.
Journal of Education and Learning, 11(6), 86-95 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: 1927-5269
[13]

Impact of principal leadership styles on teacher job performance: An empirical investigation

Khalida Parveen, Tran Quang Bao Phuc, Tribhuwan Kumar, Akhter Habib Shah
Frontiers in Education, Volume 7, 814159 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: 2504284X
[14]

The contribution of quality management practices to student performance: Mediated by school culture

Khalida Parveen, Tran Quang Bao Phuc, Tribhuwan Kumar, Sarfraz Aslam, Abdulelah A. Alghamdi, Muhammad Shafiq, Atif Saleem
Heliyon, Volume 10, Issue 15, e34892 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: 24058440
[15]

The linkage between ethical leadership and lecturer job satisfaction at a private higher education institution in Vietnam

Tran Quang Bao Phuc, Parveen, K., Tran, T. T. D., & Nguyen, D. T. A.
Journal of Social Sciences Advancement, 2(2), 39-50 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: 27886182
[16]

Unraveling the dynamics of ChatGPT adoption and utilization through Structural Equation Modeling

Khalida Parveen, Tran Quang Bao Phuc, Abdulelah A. Alghamdi, Fahima Hajjej, Waeal J. Obidallah, Yousef A. Alduraywish, Muhammad Shafiq
Scientific Reports, Volume 14, Article number: 23469 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: 20452322
[1]

Nâng cao hiệu quả giảng dạy Ngôn ngữ học tính toán cho sinh viên ngôn ngữ học Việt Nam

Cơ quan quản lý nhiệm vụ/cấp kinh phí: NAFOSTED
Thời gian thực hiện: 25/06/2025 - 25/06/2027; vai trò: Thành viên nghiên cứu chủ chốt
[2]

Nâng cao hiệu quả giảng dạy Ngôn ngữ học tính toán cho sinh viên ngôn ngữ học Việt Nam

Cơ quan quản lý nhiệm vụ/cấp kinh phí: NAFOSTED
Thời gian thực hiện: 25/06/2025 - 25/06/2027; vai trò: Thành viên nghiên cứu chủ chốt