Thông tin nhà nghiên cứu KH&CN

Mã NNC: CB.817547

Cao Thuý Hồng

Cơ quan/đơn vị công tác: Trường đại học ngoại ngữ, Đại học quốc gia Hà Nội

Lĩnh vực nghiên cứu:

  • Danh sách các Bài báo/Công bố KH&CN
  • Danh sách các Nhiệm vụ KH&CN đã tham gia
[1]

Exploring Learning Needs Of Gifted EFL High School Students In Vietnam: Teachers’ and Students ' Perceptions.

Đinh Hồng Ngọc, Cao Thúy
VNU Journal of Foreign Studies, 39(3), 102-127. https://doi.org/10.63023/2525-2445/jfs.ulis.5154 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[2]

Gender differences in language learning strategy use

Cao Thúy Hồng
CamTESOL Conference on English Language Teaching-Selected Papers, 5, pp. 262-277. - Năm xuất bản: 2009; ISSN/ISBN:
[3]

Phương Thức Tổ Chức Thực Tập Sư Phạm Trong Mối Quan Hệ Hợp Tác Giữa Cơ Sở Đào Tạo Giáo Viên Và Trường Phổ Thông Ở Việt Nam: Nghiên Cứu Tài Liệu.

Tran Thi Lan Anh, Cao Thuy Hong, Nguyen Mai Hoa
VNU Journal of Foreign Studies, 39(1), 19-37. https://doi.org/10.63023/2525-2445/jfs.ulis.4864 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[4]

Validation Of A Tool To Measure The Level Of School-University Partnership

Cao Thúy Hồng, Trần Thị Lan Anh
VNU Journal of Foreign Studies, 38(6). https://doi.org/10.25073/2525-2445/vnufs.4884 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[5]

Inside an English language teacher education program in Vietnam: Students’ motivations for teaching and their intentions to teach.

Tran Thi Hong Duyen, Cao Thuy Hong
VNU Journal of Foreign Studies, 36(3). 10.25073/2525-2445/vnufs.4555 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[6]

School–University Partnership In Vietnam From School Teachers’ Perspectives

Hong Cao; Anh Tran
International Journal of Educational Reform, 0(0). https://doi.org/10.1177/10567879241268021 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN:
[7]

The Career Intentions of Gifted English as a Foreign Language High School Students in Vietnam.

Thuy Hong Cao, Jae Yup Jung, Susen Smith
Gifted Child Quarterly, 65(3), 262-286. https://doi.org/10.1177/0016986221991166 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN:
[8]

Clarifying Career Decisions of the Gifted: The Career Decisions of Gifted Students and Other High Ability Groups.

Thuy Hong Cao
Roeper Review, 42(2), 139-141. https://doi.org/10.1080/02783193.2020.1728657 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[9]

Career choice intentions of gifted EFL high school students in Vietnam: A mixed methods study.

Thuy Hong Cao
US National Association for Gifted Children (NAGC) 63rd Annual Convention - Năm xuất bản: 2016; ISSN/ISBN:
[10]

Familial influences on the career decision-making processes of gifted EFL high school students in Vietnam.

Cao, T. H., Jung, J. Y., & Smith, S.
World Gifted Conference, Sydney, Australia. - Năm xuất bản: 2017; ISSN/ISBN:
[11]

Assessment in Gifted Education : A review of the literature from 2005-2016 (doi: 10.1177/1932202X17714572)

Thuy Hong Cao, Jae Yup Jung, Jihyun Lee
Journal of Advanced Academics, 28(3), 163-203. doi: 10.1177/1932202X17714572. - Năm xuất bản: 2017; ISSN/ISBN: