Thông tin nhà nghiên cứu KH&CN
Mã NNC: CB.813505
PGS. TS Ngô Viết Liêm
Cơ quan/đơn vị công tác: Trường Đại học Kinh tế Thành phố Hồ Chí Minh, Bộ Giáo dục và đào tạo
Lĩnh vực nghiên cứu:
- Danh sách các Bài báo/Công bố KH&CN
- Danh sách các Nhiệm vụ KH&CN đã tham gia
| [1] |
Brand Experience, Customer Equity and Brand Loyalty Cuong Hung Pham, Oanh Dinh Yen Nguyen, Liem Viet Ngo, Nguyen Phong NguyenANZMAC 2018, Adelaide, Australia - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN: |
| [2] |
Empathy, Mindfulness and Extra-role Behaviors Thi Nguyet Que Nguyen, Liem Viet Ngo, Jiraporn SurachartkumtonkunANZMAC 2018, Adelaide, Australia - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN: |
| [3] |
Kim, D., Bucic, T., Ngo, L.V., Sinha, A. 2018 Theory and Practice in Marketing Conference, May 16 to 18, 2018, UCLA, Los Angeles, CA. - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN: |
| [4] |
Emotional responses to corporate crisis Lee J, Nguyen O, Ngo L, Tran QThe World Conference on Business and Management 2018, Jeju, Korea - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN: |
| [5] |
T Bucic, O Gill, L Ngo. 2018 Global Marketing Conference at Tokyo, Japan - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN: |
| [6] |
Gregory, Gary, Crawford, Heather, Lu, Lu & Ngo, Liem Presented at The International Advertising and Branding Conference in Wuxi, China. http://busi.jiangnan.edu.cn/Meeting.htm - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN: |
| [7] |
Determining Effective Communication Strategies for Service Offshoring Decisions Lu, Lu, Gregory, Gary & Ngo, LiemPresented at AMA Global Marketing SIG Special Conference in Santorini, Greece. https://www.amaglobalsig.org/upcoming-sig-conferences - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN: |
| [8] |
Pride & Prejudice: How an Individual’s Hubris Makes Them Say Bad Things about Your Brand Septianto, Felix, Northey, Gavin, Chiew, Tung Moi, Andonopoulos, Vicki and Ngo, Liem VietNorth America - Association for Consumer Research Conference, October 17 - 20, 2019, Atlanta, USA - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [9] |
The Role of Marketing in Technology-Enabled Markets, TPM - Theory + Practice in Marketing Rajendra Srivastava, Ashish Sinha, Namwoon Kim, Liem Viet NgoColumbia Business School from May 16 - 18, 2019, New York, USA - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [10] |
Developing social innovation alliances: An empirical study Nguyen Phong Nguyen, Liem Viet Ngo, Ngoc Luu, Dong Mai Tran, Cuong Hung PhamANZMAC 2019, Wellington, New Zealand - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [11] |
Linking empathy to customer satisfaction: Mechanism and conditions Nam The Tran, Thi Nguyet Que Nguyen, Liem Viet Ngo, Widya Paramita, Cuong Hung PhamANZMAC 2019, Wellington, New Zealand - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [12] |
Attribution emotions and negative word-of-mouth in a crisis Oanh Dinh Yen Nguyen, Liem Viet Ngo, Jenny LeeANZMAC 2019, Wellington, New Zealand - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [13] |
Gavin Northey, Felix Septianto, Eleen (Tung Moi) Chiew, Liem Viet Ngo. ANZMAC 2019, Wellington, New Zealand, The Overall Best Paper for the Conference, Best Paper in Services Marketing Track - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [14] |
Which deal goes viral? The effect of persuasion heuristics on word-of-mouth toward promotional deals Nguyen Oanh, Ngo Liem, Bucic TaniaProceeding of the European Marketing Academy, 49th, (62804) - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [15] |
Seeing Trees or Forests: When and How Creativity is Enhanced. Trinh Thuy Anh, Liem Viet Ngo, Pham Ngoc Quynh Giao, Nguyen Thi Thanh Huyen, Le Thi Hue Linh, Dao Tran Hoang QuanProceeding of The 1st International Conference: Resilience by Technology and Design, December 8 - 11, 2022, HCMC, Vietnam - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [16] |
A Cross-National Comparison of Patient Perception of Immigrant Versus Native-Born Doctors Gary Gregory, Lu Lu, Ngo Liem, Shawn ThelenAMA Global Marketing SIG 2022 Conference, May 31 - June 3, 2022, Crete, Greece - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [17] |
Feelings of Personal Relative Deprivation Inhibit Sustainable Consumption Crystal Oanh Nguyen, Liem Viet Ngo, Tania Bucic, Harmen OppewalANZMAC 2022, Perth, Australia, The Overall Best Paper for the Conference, Best Paper in Consumer Behaviour Track - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [18] |
Value synergy and value asymmetry in relationship marketing programs Luu, N., Ngo, L. V., & Cadeaux, J.Industrial Marketing Management, 68, 165–176 - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN: |
| [19] |
Nguyen, N. P., Ngo, L. V., Bucic, T., & Phong, N. D. Industrial Marketing Management, 71, 123–134 - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN: |
| [20] |
Power, resource dependencies and capabilities in intercultural B2B relationships Malik, A., Ngo, L. V., & Kingshott, R. P.The Journal of Services Marketing, 32(5), 629–642 - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN: |
| [21] |
Governance mechanisms and total relationship value: the interaction effect of information sharing Luu, N., Cadeaux, J., & Ngo, L. V.The Journal of Business & Industrial Marketing, 33(5), 717–729 - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN: |
| [22] |
When nothing is what it seems: A digital marketing research agenda de Ruyter, K., Keeling, D. I., & Ngo, L. V.Australasian Marketing Journal, 26(3), 199–203 - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN: |
| [23] |
Gregory, G. D., Ngo, L. V., & Karavdic, M. Industrial Marketing Management, 78, 146–157 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [24] |
Entrepreneurial orientation and social ties in transitional economies Luu, N., & Ngo, L. V.Long Range Planning, 52(1), 103–116 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [25] |
Realising the value of knowledge resources and capabilities: An empirical study Nguyen, T. N. Q., Ngo, L. V., Northey, G., & Siaw, C. A.Journal of Knowledge Management, 23(2), 374–395 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [26] |
An, J., Do, D. K. X., Ngo, L. V., & Quan, T. H. M. The Journal of Brand Management, 26(2), 157–175 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [27] |
Customer advocates with a generous heart An, J., Ngo, L. V., Chylinski, M., & Tran, Q.The Journal of Services Marketing, 33(2), 192–205 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [28] |
Effective sense-and-respond strategies: Mediating roles of exploratory and exploitative innovation Ngo, L. V., Bucic, T., Sinha, A., & Lu, V. N.Journal of Business Research, 94, 154–161 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [29] |
When do-good meets empathy and mindfulness Nguyen, T. N. Q., Ngo, L. V., & Surachartkumtonkun, J.Journal of Retailing and Consumer Services, 50, 22–29 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [30] |
Gregory, G. D., Crawford, H. J., Lu L., & Ngo, V. L. International Journal of Advertising, 38(7), 957–978. - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [31] |
Branding for non-profits: Explaining new donor decision-making in the charity sector Gregory, G., Ngo, V. L., & Miller, R.The Journal of Product & Brand Management, 29(5), 583–600 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [32] |
Converting internal brand knowledge into employee performance Ngo, L. V., Nguyen, N. P., Huynh, K. T., Gregory, G., & Pham, H. C.The Journal of Product & Brand Management, 29(3), 273–287 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [33] |
Ngo, L. V., Nguyen, T. N. Q., Tran, N. T., & Paramita, W. Journal of Retailing and Consumer Services, 56, 102141 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [34] |
Transforming social capital into performance via entrepreneurial orientation Nguyen, L. T., An, J., Ngo, L. V., & Le, N. H.Australasian Marketing Journal, 28(4), 209–217 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [35] |
Service offshoring fit from consumers’ perspective Lu, L., Gregory, G., & Ngo, V. L.Australasian Marketing Journal, 28(2), 100–109 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [36] |
Mindfulness and job performance: Does creativity matter? Ngo, L. V., Nguyen, N. P., Lee, J., & Andonopoulos, V.Australasian Marketing Journal, 28(3), 117–123 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [37] |
Ngo, L. V., Northey, G., Tran, Q., & Septianto, F. Journal of Retailing and Consumer Services, 52, 101671 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [38] |
Pham, H. C., Nguyen, O. D. Y., Ngo, L. V., & Nguyen, N. P. European Journal of Marketing, 54(9), 2257–2286 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [39] |
Hubristic pride & prejudice: The effects of hubristic pride on negative word-of-mouth Septianto, F., Northey, G., Chiew, T. M., & Ngo, L. V.International Journal of Research in Marketing, 37(3), 621–643 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [40] |
Paramita, W., Nhu, H. B. C., Ngo, L. V., Tran, Q. H. M., & Gregory, G. Journal of Retailing and Consumer Services, 62, 102611 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [41] |
Roongruansee, R., Patterson, P., & Ngo, L. V. The Journal of Services Marketing, 36(3), 379–397 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [42] |
Managing customer uncertainty in making service offshoring decisions Lu, L., Gregory, G., Ngo, L. V., Bagozzi, R.Journal of Service Research, 24(4), 500–519 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [43] |
Understanding the role of brand salience in brand choice decisions in the charity sector Ngo, L. V., Gregory, G., Miller, R., & Lu, L.Australasian Marketing Journal, 30(3), 258-270 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [44] |
Nguyen, O. D. Y., Lee, J. J., Ngo, L. V., & Quan, T. H. M. Journal of Product & Brand Management, 31(4), 536-550 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [45] |
Motivation in organisational online knowledge sharing Nguyen, M., Ngo, L.V., Gregory, G.Journal of Knowledge Management, 26(1), 102-125 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [46] |
Turning lurkers into innovation agents: An interactionist perspective of self-determinant theory Nguyen, T. M., Ngo, L. V., & Paramita, W.Journal of Business Research, 141, 822-835 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [47] |
Transcending boundaries for the Next New Normal Ngo, L. V.Australasian Marketing Journal, 30(1), 1-2 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [48] |
Re-imagining Marketing Scholarship in the era of the UN Sustainable Development Goals Voola, R., Carlson, J., Azmat, F., Ngo, L. V., Porter, K., Sinha, A.Australasian Marketing Journal, 30(2), 97-106 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [49] |
Emerging research trends in Marketing: A review of Australasian Marketing Journal Thaichon, P., Quach, S., & Ngo, L. V.Australasian Marketing Journal, 30(3), 214-227 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [50] |
How brand innovativeness generates positive word of mouth Pham, H.C., Nguyen-Le, X. D., Ngo, L. V., & Nguyen, N. P.Australasian Marketing Journal, OnlineFirst - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [51] |
Ngo, L. V., Shinkle, G. A., & Patterson, P. G. Australian Journal of Management, OnlineFirst - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [52] |
Less is more! A pathway to consumer's transcendence Duong, T. T. T., Ngo, L. V., Surachartkumtonkun, J., Tran, M. D., & Northey, G.Journal of Retailing and Consumer Services, 72, 103294 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [53] |
Surachartkumtonkun, J., Ngo, L. V., & Shao, W. Journal of Retailing and Consumer Services, 74, 103421 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [54] |
Lim, X. J., Cheah, J. H., Ngo, L. V., Chan, K., & Ting, H. Journal of Retailing and Consumer Services, 75, 103502 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [55] |
Nguyen, O. D. Y., Bucic, T., Ngo, L. V., Oppewal, H. Journal of the Academy of Marketing Science, accepted 24 July 2023. - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [56] |
Ngo, L.V. and O'Cass, A. Advances in Technology and Innovation in Marketing, Rajat Gera (Ed.), pp. 455-463, MacMillan: New Delhi, India - Năm xuất bản: 2009; ISSN/ISBN: |
| [57] |
Achieving competitive advantage via value creation Ngo, L.V. and O’Cass, A.Marketing Planning and Strategy, Asia-Pacific Edition, Cengage Learning - Năm xuất bản: 2011; ISSN/ISBN: |
| [58] |
A collision of strategic orientations: Entrepreneurial orientation and customer relationship orientation in a collectivist cultural context Ngo, L. V., Shinkle, G. A., & Patterson, P. G.Australian Journal of Management, OnlineFirst - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [59] |
A Cross-National Comparison of Patient Perception of Immigrant Versus Native-Born Doctors Gary Gregory, Lu Lu, Ngo Liem, Shawn ThelenAMA Global Marketing SIG 2022 Conference, May 31 - June 3, 2022, Crete, Greece - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [60] |
Achieving competitive advantage via value creation Ngo, L.V. and O’Cass, A.Marketing Planning and Strategy, Asia-Pacific Edition, Cengage Learning - Năm xuất bản: 2011; ISSN/ISBN: |
| [61] |
Attribution emotions and negative word-of-mouth in a crisis Oanh Dinh Yen Nguyen, Liem Viet Ngo, Jenny LeeANZMAC 2019, Wellington, New Zealand - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [62] |
Brand experience and consumers' social interactive engagement with brand page: An integrated-marketing perspective Paramita, W., Nhu, H. B. C., Ngo, L. V., Tran, Q. H. M., & Gregory, G.Journal of Retailing and Consumer Services, 62, 102611 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [63] |
Brand Experience, Customer Equity and Brand Loyalty Cuong Hung Pham, Oanh Dinh Yen Nguyen, Liem Viet Ngo, Nguyen Phong NguyenANZMAC 2018, Adelaide, Australia - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN: |
| [64] |
Branding for non-profits: Explaining new donor decision-making in the c-harity sector Gregory, G., Ngo, V. L., & Miller, R.The Journal of Product & Brand Management, 29(5), 583–600 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [65] |
Converting internal brand knowledge into employee performance Ngo, L. V., Nguyen, N. P., Huynh, K. T., Gregory, G., & Pham, H. C.The Journal of Product & Brand Management, 29(3), 273–287 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [66] |
Cross-functional knowledge sharing, coordination and firm performance: The role of cross-functional competition Nguyen, N. P., Ngo, L. V., Bucic, T., & Phong, N. D.Industrial Marketing Management, 71, 123–134 - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN: |
| [67] |
Customer advocates with a generous heart An, J., Ngo, L. V., Chylinski, M., & Tran, Q.The Journal of Services Marketing, 33(2), 192–205 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [68] |
Decipehering successful new product launch: finding balance between design form and function, and consumer innovativeness T Bucic, O Gill, L Ngo.2018 Global Marketing Conference at Tokyo, Japan - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN: |
| [69] |
Determining Effective Communication Strategies for Service Offshoring Decisions Lu, Lu, Gregory, Gary & Ngo, LiemPresented at AMA Global Marketing SIG Special Conference in Santorini, Greece. https://www.amaglobalsig.org/upcoming-sig-conferences - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN: |
| [70] |
Developing e-commerce marketing capabilities and efficiencies for enhanced performance in business-to-business export ventures Gregory, G. D., Ngo, L. V., & Karavdic, M.Industrial Marketing Management, 78, 146–157 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [71] |
Developing social innovation alliances: An empirical study Nguyen Phong Nguyen, Liem Viet Ngo, Ngoc Luu, Dong Mai Tran, Cuong Hung PhamANZMAC 2019, Wellington, New Zealand - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [72] |
Disposal-based scarcity: How overstock reduction methods influence consumer brand perceptions and evaluations Nguyen, O. D. Y., Bucic, T., Ngo, L. V., Oppewal, H.Journal of the Academy of Marketing Science, accepted 24 July 2023. - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [73] |
Does humour travel? Advertising practices and audience effects in the United States and People’s Republic of China Gregory, G. D., Crawford, H. J., Lu L., & Ngo, V. L.International Journal of Advertising, 38(7), 957–978. - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [74] |
Does humour travel? Advertising practices and audience effects in the United States and People’s Republic of China Gregory, Gary, Crawford, Heather, Lu, Lu & Ngo, LiemPresented at The International Advertising and Branding Conference in Wuxi, China. http://busi.jiangnan.edu.cn/Meeting.htm - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN: |
| [75] |
Effective sense-and-respond strategies: Mediating roles of exploratory and exploitative innovation Ngo, L. V., Bucic, T., Sinha, A., & Lu, V. N.Journal of Business Research, 94, 154–161 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [76] |
Emerging research trends in Marketing: A review of Australasian Marketing Journal Thaichon, P., Quach, S., & Ngo, L. V.Australasian Marketing Journal, 30(3), 214-227 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [77] |
Emotional responses to corporate crisis Lee J, Nguyen O, Ngo L, Tran QThe World Conference on Business and Management 2018, Jeju, Korea - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN: |
| [78] |
Empathy, Mindfulness and Extra-role Behaviors Thi Nguyet Que Nguyen, Liem Viet Ngo, Jiraporn Surac-hartkumtonkunANZMAC 2018, Adelaide, Australia - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN: |
| [79] |
Entrepreneurial orientation and social ties in transitional economies Luu, N., & Ngo, L. V.Long Range Planning, 52(1), 103–116 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [80] |
Feelings of Personal Relative Deprivation Inhibit Sustainable Consumption Crystal Oanh Nguyen, Liem Viet Ngo, Tania Bucic, Harmen OppewalANZMAC 2022, Perth, Australia, The Overall Best Paper for the Conference, Best Paper in Consumer Behaviour Track - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [81] |
Governance mechanisms and total relationship value: the interaction effect of information sharing Luu, N., Cadeaux, J., & Ngo, L. V.The Journal of Business & Industrial Marketing, 33(5), 717–729 - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN: |
| [82] |
Horizontal brand and vertical line extensions: the role of fit and directionality in creating long-term shareholder value Kim, D., Bucic, T., Ngo, L.V., Sinha, A.2018 Theory and Practice in Marketing Conference, May 16 to 18, 2018, UCLA, Los Angeles, CA. - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN: |
| [83] |
How brand innovativeness generates positive word of mouth Pham, H.C., Nguyen-Le, X. D., Ngo, L. V., & Nguyen, N. P.Australasian Marketing Journal, OnlineFirst - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [84] |
How do crazy rich Asians perceive sustainable luxury? Investigating the determinants of consumers’ willingness to pay a premium price. Lim, X. J., Cheah, J. H., Ngo, L. V., Chan, K., & Ting, H.Journal of Retailing and Consumer Services, 75, 103502 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [85] |
Hubristic pride & prejudice: The effects of hubristic pride on negative word-of-mouth Septianto, F., Northey, G., Chiew, T. M., & Ngo, L. V.International Journal of Research in Marketing, 37(3), 621–643 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [86] |
Impacts of crisis emotions on negative word-of-mouth and behavioural intention: Evidence f-rom a milk crisis Nguyen, O. D. Y., Lee, J. J., Ngo, L. V., & Quan, T. H. M.Journal of Product & Brand Management, 31(4), 536-550 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [87] |
It takes two to tango: The role of customer empathy and resources to improve the efficacy of frontline employee empathy Ngo, L. V., Nguyen, T. N. Q., Tran, N. T., & Paramita, W.Journal of Retailing and Consumer Services, 56, 102141 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [88] |
Less is more! A pathway to consumer's transcendence Duong, T. T. T., Ngo, L. V., Surac-hartkumtonkun, J., Tran, M. D., & Northey, G.Journal of Retailing and Consumer Services, 72, 103294 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [89] |
Linking empathy to customer satisfaction: Mechanism and conditions Nam The Tran, Thi Nguyet Que Nguyen, Liem Viet Ngo, Widya Paramita, Cuong Hung PhamANZMAC 2019, Wellington, New Zealand - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [90] |
Managing customer uncertainty in making service offshoring decisions Lu, L., Gregory, G., Ngo, L. V., Bagozzi, R.Journal of Service Research, 24(4), 500–519 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [91] |
Managing innovation capability and co-creative interaction with customers to achieve superior firm performance Ngo, L.V. and O'Cass, A.Advances in Technology and Innovation in Marketing, Rajat Gera (Ed.), pp. 455-463, MacMillan: New Delhi, India - Năm xuất bản: 2009; ISSN/ISBN: |
| [92] |
Mindfulness and job performance: Does creativity matter? Ngo, L. V., Nguyen, N. P., Lee, J., & Andonopoulos, V.Australasian Marketing Journal, 28(3), 117–123 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [93] |
Motivation in organisational online knowledge sharing Nguyen, M., Ngo, L.V., Gregory, G.Journal of Knowledge Management, 26(1), 102-125 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [94] |
Not all experiential consumers are cre-ated equals: The interplay of customer equity drivers on brand loyalty Pham, H. C., Nguyen, O. D. Y., Ngo, L. V., & Nguyen, N. P.European Journal of Marketing, 54(9), 2257–2286 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [95] |
Power, resource dependencies and capabilities in intercultural B2B relationships Malik, A., Ngo, L. V., & Kingshott, R. P.The Journal of Services Marketing, 32(5), 629–642 - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN: |
| [96] |
Pride & Prejudice: How an Individual’s Hubris Makes Them Say Bad Things about Your Brand Septianto, Felix, Northey, Gavin, Chiew, Tung Moi, Andonopoulos, Vicki and Ngo, Liem VietNorth America - Association for Consumer Research Conference, October 17 - 20, 2019, Atlanta, USA - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [97] |
Pride & prejudice: The influence of hubristic pride on negative word-of-mouth following a service failure Gavin Northey, Felix Septianto, Eleen (Tung Moi) Chiew, Liem Viet Ngo.ANZMAC 2019, Wellington, New Zealand, The Overall Best Paper for the Conference, Best Paper in Services Marketing Track - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [98] |
Professionals’ interpersonal communications style: Does it matter in building client psychological comfort? Roongruansee, R., Patterson, P., & Ngo, L. V.The Journal of Services Marketing, 36(3), 379–397 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [99] |
Re-imagining Marketing Scholarship in the era of the UN Sustainable Development Goals Voola, R., Carlson, J., Azmat, F., Ngo, L. V., Porter, K., Sinha, A.Australasian Marketing Journal, 30(2), 97-106 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [100] |
Realising the value of knowledge resources and capabilities: An empirical study Nguyen, T. N. Q., Ngo, L. V., Northey, G., & Siaw, C. A.Journal of Knowledge Management, 23(2), 374–395 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [101] |
Seeing Trees or Forests: When and How Creativity is Enhanced. Trinh Thuy Anh, Liem Viet Ngo, Pham Ngoc Quynh Giao, Nguyen Thi Thanh Huyen, Le Thi Hue Linh, Dao Tran Hoang QuanProceeding of The 1st International Conference: Resilience by Technology and Design, December 8 - 11, 2022, HCMC, Vietnam - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [102] |
Service offshoring fit f-rom consumers’ perspective Lu, L., Gregory, G., & Ngo, V. L.Australasian Marketing Journal, 28(2), 100–109 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [103] |
The crisis cloud's silver linings: The effects of hope and gratitude on employee burnout and engagement Surac-hartkumtonkun, J., Ngo, L. V., & Shao, W.Journal of Retailing and Consumer Services, 74, 103421 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [104] |
The Devil might wear Prada, but Narcissus wears counterfeit Gucci! How social adjustive functions influence counterfeit luxury purchases Ngo, L. V., Northey, G., Tran, Q., & Septianto, F.Journal of Retailing and Consumer Services, 52, 101671 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [105] |
The Role of Marketing in Technology-Enabled Markets, TPM - Theory + Practice in Marketing Rajendra Srivastava, Ashish Sinha, Namwoon Kim, Liem Viet NgoColumbia Business School f-rom May 16 - 18, 2019, New York, USA - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [106] |
Transcending boundaries for the Next New Normal Ngo, L. V.Australasian Marketing Journal, 30(1), 1-2 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [107] |
Transforming social capital into performance via entrepreneurial orientation Nguyen, L. T., An, J., Ngo, L. V., & Le, N. H.Australasian Marketing Journal, 28(4), 209–217 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [108] |
Turning brand credibility into positive word-of-mouth: integrating the signaling and social identity perspectives An, J., Do, D. K. X., Ngo, L. V., & Quan, T. H. M.The Journal of Brand Management, 26(2), 157–175 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [109] |
Turning lurkers into innovation agents: An interactionist perspective of self-determinant theory Nguyen, T. M., Ngo, L. V., & Paramita, W.Journal of Business Research, 141, 822-835 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [110] |
Understanding the role of brand salience in brand choice decisions in the c-harity sector Ngo, L. V., Gregory, G., Miller, R., & Lu, L.Australasian Marketing Journal, 30(3), 258-270 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [111] |
Value synergy and value asymmetry in relationship marketing programs Luu, N., Ngo, L. V., & Cadeaux, J.Industrial Marketing Management, 68, 165–176 - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN: |
| [112] |
When do-good meets empathy and mindfulness Nguyen, T. N. Q., Ngo, L. V., & Surac-hartkumtonkun, J.Journal of Retailing and Consumer Services, 50, 22–29 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [113] |
When nothing is what it seems: A digital marketing research agenda de Ruyter, K., Keeling, D. I., & Ngo, L. V.Australasian Marketing Journal, 26(3), 199–203 - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN: |
| [114] |
Which deal goes viral? The effect of persuasion heuristics on word-of-mouth toward promotional deals Nguyen Oanh, Ngo Liem, Bucic TaniaProceeding of the European Marketing Academy, 49th, (62804) - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [1] |
Cơ quan quản lý nhiệm vụ/cấp kinh phí: Quỹ Phát triển Khoa học và Công nghệ Quốc gia Thời gian thực hiện: 01/11/2017 - 01/05/2020; vai trò: Thành viên |
| [2] |
On the psychology of deprivation: Why do (and don’t) people adopt sustainable consumption? Cơ quan quản lý nhiệm vụ/cấp kinh phí: Trường Kinh doanh UNSW SydneyThời gian thực hiện: 2020 - 2022; vai trò: Chủ nhiệm đề tài |
| [3] |
On the psychology of deprivation: Why do (and don’t) people adopt sustainable consumption? Cơ quan quản lý nhiệm vụ/cấp kinh phí: Trường Kinh doanh UNSW SydneyThời gian thực hiện: 2020 - 2022; vai trò: Chủ nhiệm đề tài |
