Thông tin nhà nghiên cứu KH&CN
Mã NNC: CB.569492
TS Nguyễn Thị Lan Anh
Cơ quan/đơn vị công tác: Trường Đại học Khoa học Xã hội và Nhân văn
Lĩnh vực nghiên cứu: Khoa học giáo dục,
- Danh sách các Bài báo/Công bố KH&CN
- Danh sách các Nhiệm vụ KH&CN đã tham gia
[1] |
Nguyễn Thị Nhân Hòa; Đỗ Thị Hồng Liên; Nguyễn Thị Lan Anh Khoa học giáo dục - Năm xuất bản: 2016; ISSN/ISBN: 0868-3662 |
[2] |
Các yếu tố ảnh hưởng đến quyết định chọn trường đại học của sinh viên Khoa Quốc tế Đỗ Hồng Liên, Nguyễn Thị Nhân Hòa, Nguyễn Thị Lan AnhTạp chí Khoa học ĐHQG HN, tập 31, số 4 - Năm xuất bản: 2015; ISSN/ISBN: 2615-9325 |
[3] |
Human Resource Development for Digital Transformation in Vietnam: A Need for Reconceptualizing Digital Skills and Competence Nguyễn Thị Lan Anh, Phạm Lê Diệu Linh, Trịnh Ngọc ThạchTạp chí Khoa học ĐHQGHN: Nghiên cứu Chính sách và Quản lý - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: 2615-9295 |
[4] |
Mục đích giáo dục phổ thông Việt Nam thế kỷ 21: Vì tiến bộ cá nhân hay trật tự xã hội? Đào Thùy Li, Ngô Thanh Hà, Nguyễn Thị Lan AnhSách Giáo dục Phổ thông Việt Nam: chuyển biến và sáng tạo, NXB Trí thức - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: 978-604-314-559-5 |
[5] |
Nâng cao năng lực tự học cho sinh viên học Tiếng Anh Nguyễn Thị Lan AnhTạp chí Khoa học giáo dục, số 117 - Năm xuất bản: 2015; ISSN/ISBN: 2615-8957 |
[6] |
Quality assurance officers’ approaches to student evaluation of teaching in higher education: A case study in Vietnam Lan Anh Thi NguyenPaper presented at the 2020 New Zealand Association for Research in Education Student and Emerging Researcher (NZARE SER) - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
[7] |
Sailing in the winds of change: A resilient journey of Vietnamese faculty members engaging in the quality assurance system as they navigate professional agency in the adaptation of imported ideas and practices Lan Anh Nguyen, Ngan Ha NgoVietnam´s Creativity Agenda and Higher Education - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
[8] |
The evaluation teaching faculty in higher education: Tension between formative and summative purposes Lan Anh Thi NguyenPaper presented at the 10th Engaging with Vietnam Conference, Vietnam. - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN: |
[9] |
The tension between policy intents and individual demands in faculty evaluation in higher education: a case study in Vietnam Lan Anh Thi NguyenPaper presented at the 23rd Biennial New Zealand Asian Studies Society International Conference - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
[10] |
Towards teachers´ accountability or improvement? Administrators´ approaches to student evaluation of teaching Lan Anh Thi NguyenPaper presented at the 2021 Virtual American Educational Research Association (AERA) Annual Meeting, USA - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
[11] |
Using authentic English through creating and sharing videos: An effective model of project-based learning Nguyen Thi Lan AnhPaper presented at the 13th Annual CamTESOL Conference, Cambodia - Năm xuất bản: 2017; ISSN/ISBN: |