Thông tin nhà nghiên cứu KH&CN

Mã NNC: CB.1488196

JUNGKUN PARK

Cơ quan/đơn vị công tác: Đại học Hanyang

Lĩnh vực nghiên cứu:

  • Danh sách các Bài báo/Công bố KH&CN
  • Danh sách các Nhiệm vụ KH&CN đã tham gia
[1]

Exploring internal benefits of medical tourism facilitators’ satisfaction: Customer orientation, job satisfaction, and work performance

Park, J. K., Ahn, J., Han, S. L., Back, K. J., & An, M.
Journal of Healthcare Management - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[2]

The effects of benefit-driven commitment on usage of social media for shopping and positive word-of-mouth

Ryu, S., & Park, J.
Journal of Retailing and Consumer Services - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[3]

Customer response toward employees’ emotional labor in service industry settings

Gong, T., Park, J., & Hyun
Journal of Retailing and Consumer Services - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[4]

Understanding self-service technology adoption by “older” consumers

Park, J., Kim, D., & Hyun, H.
Journal of Services Marketing - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[5]

The effect of interior color on customers’ aesthetic perception, emotion, and behavior in the luxury service

Kim, D., Hyun, H., & Park, J.
Journal of Retailing and Consumer Services - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[6]

A study of antecedents and outcomes of social media WOM towards luxury brand purchase intention

Park, J., Hyun, H., & Thavisay, T.
Journal of Retailing and Consumer Services - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN:
[7]

Impacts of cruise industry corporate social responsibility reputation on customers’ loyalty: Mediating role of trust and identification

Ahn, J., Shamim, A., & Park, J.
International Journal of Hospitality Management - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN:
[8]

Examining antecedents of retail employees' propensity to leave

Park, J., Ahn, J., Hyun, H., & Rutherford, B. N.
International Journal of Retail & Distribution Management - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN:
[9]

Looks clear and sounds familiar: How consumers form inferential beliefs about luxury hotel service quality

Ryu, S., Park, Y. N., & Park, J.
Cornell Hospitality Quarterly - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN:
[10]

When service providers become service recipients: Negative spillover effects of burnout among luxury service providers

Hyun, H., Lee, K. K., Chung, J. H., & Park, J. (
Current Psychology - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN:
[11]

Investigating travelers’ multi-impulse buying behavior in airport duty-free shopping for Chinese traveler: Intrinsic and extrinsic motivations

Lee, J. I., Ren, T., & Park, J.
Journal of Air Transport Management - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN:
[12]

Adopting autonomous vehicles: The moderating effects of demographic variables

Park, J., Hong, E., & Le, H.T.P.M.
Journal of Retailing and Consumer Services - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN:
[13]

Retail employees’ ethical value and climate on multidimensional job satisfaction: A comparative study with B2B employees

Hyun, H., Park, J., Yun, J., & Lee, S.
Asia Marketing Journal - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN:
[14]

Priceless time–The UHNWI's most precious possession: Implications for international marketing theory and practice

Klaus, P. P., Park, J., & Tarquini-Poli, A.
International Marketing Review - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[15]

Masstige consumption values and its effect on consumer behavior

Park, J., Back, S. Y., & Kim, D.
Journal of Retailing and Consumer Services - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[16]

A study on the effect of china internet primary bank simple payment service on consumer's attitudes and continuous use Intentions

Yun, J., Kim, D., & Park, J.
Journal of Product Research - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[17]

The way to improve organizational citizenship behavior for the employees who lack emotional intelligence

Kim, D., & Park, J.
Current Psychology - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[18]

Understanding the role of anticipated loss and gain during consumer competition: the moderation of purchase importance and prior brand attitude

Kim, D., Park, J., Le, H.T.P.M., & Choi, D.
International Journal of Retail & Distribution Management - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[19]

The effect of customer ethnocentrism and customer participation on global brand attitude: The perspective of Chinese customer

Hong, E., Park, J., Jaroenwanit, P., Siriyota, K., & Sothonvit, A.
Journal of Retailing and Consumer Services - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[20]

What leads customers to stay with an online transportation service in emerging markets?

Le, H.T.P.M., & Park, J.
International Journal of Business Innovation and Research - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[21]

A shared‐transportation mobile app continuance model: The moderating effects of brand awareness

Park, J., & Le, H.T.P.M.
Journal of Consumer Behaviour - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[22]

Direct and indirect effect of word-of-mouth with the moderation of ethnocentrism

Hyun, H., Kim, D., & Park, J.
International Journal of Retail & Distribution Management - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[23]

Drivers of customers' efforts to cope with wearable device usage problems and the role of demographics in a study in China

Ren, T., Le, H.T.P.M., & Park, J.
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[24]

Role of multidimensional customer brand engagement on customer behavior for online grocery shopping

Park, J., Hong, E., Ahn, J., Kim, D., & Hyun, H.
Journal of Retailing and Consumer Services - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[25]

The role of parent brand creating loyalty and acceptance toward premium extended wine brand: A cross-national study

Le, H.T.P.M., Ren, T., & Park, J.
International Journal of Wine Business Research - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[26]

The effects of brand trustworthiness and credibility on location-based advertising: moderating effects of privacy concern and social influence

Le, H.T.P.M, H., Yoo, W., & Park, J.
International Journal of Advertising - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[27]

Exploring the relationship between social media use and anti-luxury behavior: Implications for interactive marketing strategies

Le, H. T. P. M., Park, J., Nguyen, T. T., & Yun, J.
Journal of Research in Interactive Marketing - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[28]

Emotion and trust in virtual service assistant design for effective service recovery

Le, H. T. P. M., Park, J.& Lee, S.
Journal of Retailing and Consumer Services - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[29]

Toward a new business model of retail industry: The role of brand experience and brand authenticity

Park, J., Hong, E., & Park, Y.
Journal of Retailing and Consumer Services - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[30]

The effect of failure of online food delivery service recovery strategies on consumer attitude and behavioral Intention: Focusing on Justice Theory

Park, J. Lee, S., Hyun, H., & Yum, J.
Journal of Service Studies and Research - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[31]

The effects of brand awareness and loyalty on brand equity and willingness to pay in the hotel industry: Focusing on the moderating effect of customer support for CSR

Yun, J., Yang, J., Yum, J., & Park, J.
International Journal of Tourism and Hospitality Research - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[32]

Effects of augmented reality technology characteristics on customer citizenship behavior

Gong, T., & Park, J.
Journal of Retailing and Consumer Services, - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[33]

Drives of in-store revenge consumption in the post-pandemic: A study in China

Le, H. T. P. M., & Park, J.
Journal of Retailing and Consumer Services - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN:
[34]

The evolution of luxury consumption and conceptualization: A synthetic review

Park, J., Le, H. T. P. M., & Hong, E.
Luxury - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[35]

The way to generate customer citizenship behavior with customer experience

Le, H. T. P. M., Kim, D., & Park, J.
Journal of Retailing and Consumer Services - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN:
[36]

The effect of technological readiness dimensions on the adoption of autonomous vehicles: Focusing on behavioral reasoning theory

Hong, E., & Park, J.
Transportation Research Part F-traffic Psychology and Behaviour - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN:
[37]

ESGs and SDGs

Lee, J., Back, K. J., & Park, J.
Journal of Travel and Tourism Marketing - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN:
[38]

Effect of customers’ skepticism toward CSR practices on customers’ behavior in luxury service context

Hyun, H., Ahn, J., Hong, E., & Park, J.
Journal of Travel and Tourism Marketing - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN:
[39]

Enhancing brand equity through multidimensional brand authenticity in the fashion retailing

Hyun, H., Park, J., & Hong, E.
Journal of Retailing and Consumer Services - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN:
[40]

A comparative study on the effect of Chat GPT recommendation and AI recommender systems on the formation of a consideration set

Chang, W., & Park, J.
Journal of Retailing and Consumer Services - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN:
[1]

Dự án hồi sinh thương hiệu HAZZYS

Cơ quan quản lý nhiệm vụ/cấp kinh phí: Công Ty TNHH LF
Thời gian thực hiện: 02.2022 - 08.2022; vai trò: Chủ nhiệm đề tài
[2]

Nghiên cứu về tác động của nhận thức cạnh tranh của người tiêu dùng đến tầm quan trọng của việc mua hàng và trải nghiệm thương hiệu

Cơ quan quản lý nhiệm vụ/cấp kinh phí: Đại học Hanyang
Thời gian thực hiện: 04.2022 - 03.2023; vai trò: Chủ nhiệm đề tài
[3]

Nghiên cứu những thay đổi của môi trường doanh nghiệp và phản ứng của doanh nghiệp sau đại dịch

Cơ quan quản lý nhiệm vụ/cấp kinh phí: Đại học Hanyang
Thời gian thực hiện: 10.2022 - 10.2023; vai trò: Chủ nhiệm đề tài
[4]

Nghiên cứu thực nghiệm về yếu tố hỗ trợ và hạn chế ứng dụng chia sẻ xe: Vai trò của lý thuyết hai yếu tố

Cơ quan quản lý nhiệm vụ/cấp kinh phí: Quỹ nghiên cứu quốc gia Hàn Quốc
Thời gian thực hiện: 09.2023 - 08.2024; vai trò: Chủ nhiệm đề tài