Thông tin nhà nghiên cứu KH&CN
Mã NNC: CB.1492707
NCS VŨ NGỌC TÙNG
Cơ quan/đơn vị công tác: Trường Đại học Ngoại ngữ - Đại học Quốc gia Hà Nội
Lĩnh vực nghiên cứu:
- Danh sách các Bài báo/Công bố KH&CN
- Danh sách các Nhiệm vụ KH&CN đã tham gia
| [1] |
English language teaching in Vietnam: Reflections, innovations, and insights Vu Ngoc Tung Dinh Truong My Hanh Bui Nguyen Khanh Nguyen Thi Thu HangEliva - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [2] |
Intercultural competence in higher education English language instruction Vu Ngoc Tung Dinh Truong My Hanh Nguyen Thi Thu Hang Nguyen Huu Thanh MinhIGI Global - Năm xuất bản: 2025; ISSN/ISBN: |
| [3] |
Examining teacher agency among teacher educators: An action research in Vietnam Vu Ngoc TungAustralian Journal of Teacher Education, 45(7), 94-113. - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [4] |
Vu Ngoc Tung
Dinh Truong My Hanh Journal of Intercultural Communication Research, 51(2), 208-227 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [5] |
Developing capital in language learning: A mixed-method study on Vietnamese English learners Vu Ngoc Tung Do HoaJournal of Ethnic and Cultural Studies, 8(3), 17-39 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [6] |
Vu Ngoc Tung Journal of Ethnic and Cultural Studies, 8(4), 36-54 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [7] |
Vu Ngoc Tung Journal of Intercultural Communication Research, 19(2), 229-253 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [8] |
Synchronous online learning in higher education: Vietnamese university students’ perspectives Vu Ngoc Tung Tran Nguyen Minh HaiJournal of Ethnic and Cultural Studies, 9(1), 131-160. - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [9] |
Vu Ngoc Tung
Ng Thao TESOL Journal, 13(1), 1-5 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [10] |
Vu Ngoc Tung
Nguyen Duc An Journal of Ethnic and Cultural Studies, 9(2), 20-48. - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [11] |
Do Na Chi
Vu Ngoc Tung The Journal of Asia TEFL, 19(2), 718-725 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [12] |
Vu Ngoc Tung Intercultural Education, 33(6), 639-646 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [13] |
Vu Ngoc Tung
Tran Thi Thanh Lan Journal of Intercultural Communication Research, 52(3), 314-333 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [14] |
Nguyen Tam Trang
Richardson, T
Nguyen Ngoc Anh
Vu Ngoc Tung
Dang Thi Huong Thao Innovation in Language Learning and Teaching, 17(5), 894-908. - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [15] |
Vu Ngoc Tung
Nguyen Thi Lan Huong Journal of Intercultural Communication Research, 52(3), 284-313 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [16] |
Vu Ngoc Tung MEXTESOL, 47(4), 1-13 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [17] |
Teacher returnees from overseas programs in the West: A narrative study in Vietnam Vu Ngoc Tung Ta Thi Mai Huong Le Thi Thu HuongFrontiers in Communication, 9(1), 1-11. - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [18] |
Vu Ngoc Tung
Dinh Truong My Hanh Journal of Ethnic and Cultural Studies, 11(1), 13-38 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [19] |
Vu Ngoc Tung Journal of Intercultural Communication Research, 11(3), 162-186 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [20] |
Vu Ngoc Tung
Do Na Chi
Nguyen Huu Thanh Minh Journal of Intercultural Communication Research, 12(3), 152-186. - Năm xuất bản: 2025; ISSN/ISBN: |
| [21] |
A qualitative study of CLIL employment with a focus on civic engagement in Vietnamese higher education Vu Ngoc Tung Ng ThaoTESOL Journal, 13(1), 1-5 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [22] |
A systematic review of potential opportunities and challenges to the use of portfolios in Vietnam as an assessment tool Nguyen Tam Trang Ric-hardson, T Nguyen Ngoc Anh Vu Ngoc Tung Dang Thi Huong ThaoInnovation in Language Learning and Teaching, 17(5), 894-908. - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [23] |
Analyzing capital to be developed in language learning among graduates: A case study to employ Bourdieusian stancesJournal of Ethnic and Cultural Studies, 8(4), 36-54 Vu Ngoc TungJournal of Ethnic and Cultural Studies, 8(4), 36-54 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [24] |
College-level students’ development of intercultural communicative competence: A quantitative study in Vietnam Vu Ngoc Tung Dinh Truong My HanhJournal of Intercultural Communication Research, 51(2), 208-227 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [25] |
Developing capital in language learning: A mixed-method study on Vietnamese English learners Vu Ngoc Tung Do HoaJournal of Ethnic and Cultural Studies, 8(3), 17-39 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [26] |
English language teaching in Vietnam: Reflections, innovations, and insights Vu Ngoc Tung Dinh Truong My Hanh Bui Nguyen Khanh Nguyen Thi Thu HangEliva - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [27] |
Examining teacher agency among teacher educators: An action research in Vietnam Vu Ngoc TungAustralian Journal of Teacher Education, 45(7), 94-113. - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [28] |
Exploring students’ intercultural communicative competence in the light of English-medium instruction (EMI) in higher education in Vietnam Vu Ngoc Tung Do Na Chi Nguyen Huu Thanh MinhJournal of Intercultural Communication Research, 12(3), 152-186. - Năm xuất bản: 2025; ISSN/ISBN: |
| [29] |
Flipped learning in teacher education: Using the theories of reflection to understand English-major students’ sense of engagement Vu Ngoc Tung Nguyen Thi Lan HuongJournal of Intercultural Communication Research, 52(3), 284-313 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [30] |
How differently do Vietnamese learners of English perceive their intercultural sensitivity capabilities? Vu Ngoc TungIntercultural Education, 33(6), 639-646 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [31] |
Incorporating the social justice-oriented pedagogies in the teacher education program: A case study in Vietnam Vu Ngoc TungJournal of Intercultural Communication Research, 11(3), 162-186 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [32] |
Intercultural competence in higher education English language instruction Vu Ngoc Tung Dinh Truong My Hanh Nguyen Thi Thu Hang Nguyen Huu Thanh MinhIGI Global - Năm xuất bản: 2025; ISSN/ISBN: |
| [33] |
Student engagement in intercultural communicative competence: A case study at Vietnamese universities in the North Vu Ngoc TungMEXTESOL, 47(4), 1-13 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [34] |
Synchronous online learning in higher education: Vietnamese university students’ perspectives Vu Ngoc Tung Tran Nguyen Minh HaiJournal of Ethnic and Cultural Studies, 9(1), 131-160. - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [35] |
Teacher returnees f-rom overseas programs in the West: A narrative study in Vietnam Vu Ngoc Tung Ta Thi Mai Huong Le Thi Thu HuongFrontiers in Communication, 9(1), 1-11. - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [36] |
The transformation of position and teaching practices of Vietnamese EFL teachers through participation in postgraduate TESOL programs overseas Do Na Chi Vu Ngoc TungThe Journal of Asia TEFL, 19(2), 718-725 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [37] |
Vietnamese international students in offshore programs: Engagement in intercultural communicative competence and intercultural sensitivity Vu Ngoc TungJournal of Intercultural Communication Research, 19(2), 229-253 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [38] |
“Is it tough to come back? Who am I as a language teacher?”. The repositioning of three Vietnamese teachers of English language returning f-rom overseas programs Vu Ngoc Tung Dinh Truong My HanhJournal of Ethnic and Cultural Studies, 11(1), 13-38 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [39] |
“Minority students’ experiences are part of our life of teaching”: Hierarchical multiple regressions of Vietnamese teacher autonomous motivation and teacher engagement Vu Ngoc Tung Nguyen Duc AnJournal of Ethnic and Cultural Studies, 9(2), 20-48. - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [40] |
“Why do TED talks matter?” A pedagogical intervention to develop students’ intercultural communicative competence Vu Ngoc Tung Tran Thi Thanh LanJournal of Intercultural Communication Research, 52(3), 314-333 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
