Thông tin nhà nghiên cứu KH&CN

Mã NNC: CB.1488164

NCS Trương Lê Ngọc Giang

Cơ quan/đơn vị công tác: Trường Đại học Tài chính - Marketing

Lĩnh vực nghiên cứu:

  • Danh sách các Bài báo/Công bố KH&CN
  • Danh sách các Nhiệm vụ KH&CN đã tham gia
[1]

Factors affecting employees’ intention to remain in non-profit organizations

Truong Nu To Giang, Truong Le Ngoc Giang, Hoang Anh Nguyen
Review of Finance, Issue 2, 2025, 144-147 - Năm xuất bản: 2025; ISSN/ISBN:
[2]

The impact of brand leadership on online repurchase intention in Vietnam: the mediating role of trust and commitment

Phuong Minh Binh Nguyen, Giang Le Ngoc Truong
International conference of business theories & practices (i-COB) - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN:
[3]

The Impact of Brand Leadership on Online Repurchase Intention in Vietnam: The mediating role of Trust and Commitment


- Năm xuất bản: ; ISSN/ISBN:
[4]

Understanding Heritage Religious Tourism in Vietnam

Giang Nu To Truong, Phuong Minh Binh Nguyen, Giang Le Ngoc Truong
Routledge Handbook of Tourism and Hospitality Development in Vietnam (pp. 312-325). Routledge. - Năm xuất bản: 2025; ISSN/ISBN:
[5]

Digital leadership: a systematic literature review and research direction

Phuong Minh Binh Nguyen, Xuan Vinh Vo, Giang Nu To Truong, Giang Le Ngoc Truong
The Service Industries Journal, 1–45. https://doi.org/10.1080/02642069.2025.2512779 - Năm xuất bản: 2025; ISSN/ISBN:
[6]

Digital leadership: a systematic literature review and research direction


- Năm xuất bản: ; ISSN/ISBN:
[7]

How Perceived Risk and Suspicion Moderates the Relationship Between Information Source, eWOM, and Purchasing Decision

Giang Nu To Truong, Phuong Minh Binh Nguyen, Giang Le Ngoc Truong
International Journal of Customer Relationship Marketing and Management (IJCRMM) - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[8]

An Investigation of the Spiritual Aspects of Religious Tourism

Ying-Kai Liao, Truong Le Ngoc Giang
International Conference on Investment Management and Talent Development (ICIMTD) - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: