Thông tin nhà nghiên cứu KH&CN
Mã NNC: CB.1491519
ThS Mai Phúc Thịnh
Cơ quan/đơn vị công tác: Trường Đại học Cần Thơ
Lĩnh vực nghiên cứu:
- Danh sách các Bài báo/Công bố KH&CN
- Danh sách các Nhiệm vụ KH&CN đã tham gia
| [1] |
Divina Gracia Sabio, Agaton Pattalitan, Thi Thuy Diem Huynh, Mai Phuc Thinh CTU Journal of Innovation and Sustainable Development, Vol 16, Issue 3 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [2] |
Sự gắn kết giữa phương pháp dạy học với chuẩn đầu ra trình độ đại học: Cơ sở lí luận và thực trạng Huỳnh Thị Thuý Diễm, Ký Thanh Chương, Nguyễn Nhật Thảo Kiều Nhiên, Mai Phúc ThịnhTạp chí Giáo dục, tập 24, số đặc biệt 3 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [3] |
Lesson study: A cross-cultural analysis between the Philippines and Viet Nam Romiro G Bautista, Wilfredo B Baniqued, Thi Thuy Diem Huynh, Mai Phuc ThinhCTU Journal of Innovation and Sustainable Development, Vol 16, Issue 2 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [4] |
Huynh Thi Thuy Diem, Mai Phuc Thinh, Tran Thi Mung International Journal of Learning, Teaching and Educational Research, Vol 22, Issue 7 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [5] |
Mai Phuc Thinh Sexuality Gender & Policy, Vol 7, Issue 1 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [6] |
Huynh Thi Thuy Diem, Mai Phuc Thinh, Vo Thi Thao Lam European Journal of Educational Research, Vol 13, Issue 2 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [7] |
Mai Phuc Thinh Journal of Intercultural Communication Research, Vol 53, Issue 3-4 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [8] |
Mai Phuc Thinh, Robert Tuori, Huynh Thi Thuy Diem Environmental Education Research - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [9] |
Mai Phuc Thinh Journal of Teaching and Learning, Vol 19, Issue 1 - Năm xuất bản: 2025; ISSN/ISBN: |
| [10] |
Huynh Thi Thuy Diem, Robert Tuori, Mai Phuc Thinh Compare: A Journal of Comparative and International Education - Năm xuất bản: 2025; ISSN/ISBN: |
| [11] |
Mai Phuc Thinh Journal for Multicultural Education, Vol 19, Issue 1 - Năm xuất bản: 2025; ISSN/ISBN: |
| [12] |
Navigating futures: High school career guidance in Vietnam’s Mekong Delta through teachers’ insights Huynh Thi Thuy Diem, Mai Phuc Thinh, Vo Thi Thao LamKasetsart Journal of Social Sciences, Vol 46, Issue 1 - Năm xuất bản: 2025; ISSN/ISBN: |
| [13] |
Nguyen Thanh Do, Mai Phuc Thinh International Research in Geographical and Environmental Education - Năm xuất bản: 2025; ISSN/ISBN: |
| [14] |
A comparative study of teaching internship practices: Insights f-rom Can Tho University and Quirino State University Divina Gracia Sabio, Agaton Pattalitan, Thi Thuy Diem Huynh, Mai Phuc ThinhCTU Journal of Innovation and Sustainable Development, Vol 16, Issue 3 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [15] |
Adapting teaching practices and enhancing intercultural competence: student teachers’ experiences in an international exchange program Mai Phuc ThinhJournal for Multicultural Education, Vol 19, Issue 1 - Năm xuất bản: 2025; ISSN/ISBN: |
| [16] |
An investigation into the benefits and challenges of international student exchange programs: Perspectives f-rom student teachers Huynh Thi Thuy Diem, Mai Phuc Thinh, Tran Thi MungInternational Journal of Learning, Teaching and Educational Research, Vol 22, Issue 7 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [17] |
Bridging theory and practice: The role of experiential learning and mentorship in enhancing the transition f-rom university to high-school teaching for pre-service English teachers Mai Phuc ThinhJournal of Teaching and Learning, Vol 19, Issue 1 - Năm xuất bản: 2025; ISSN/ISBN: |
| [18] |
Cross-cultural insights into youth perceptions of climate change: a comparative study between the US and Vietnam Huynh Thi Thuy Diem, Robert Tuori, Mai Phuc ThinhCompare: A Journal of Comparative and International Education - Năm xuất bản: 2025; ISSN/ISBN: |
| [19] |
Developing intercultural competence through short-term exchange programs in Southeast Asia: Insights f-rom Vietnamese students Mai Phuc ThinhJournal of Intercultural Communication Research, Vol 53, Issue 3-4 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [20] |
Exploring practical pedagogy in high school Biology education: A qualitative study of pre-service Biology teachers' experiences in Vietnam Huynh Thi Thuy Diem, Mai Phuc Thinh, Vo Thi Thao LamEuropean Journal of Educational Research, Vol 13, Issue 2 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [21] |
Integrating climate change education in higher education: insights f-rom lecturers and students across disciplines in the Mekong Delta Mai Phuc Thinh, Robert Tuori, Huynh Thi Thuy DiemEnvironmental Education Research - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [22] |
Integrating sustainable development goals into high school curricula: teachers’ perceptions and challenges in the Mekong Delta, Vietnam Nguyen Thanh Do, Mai Phuc ThinhInternational Research in Geographical and Environmental Education - Năm xuất bản: 2025; ISSN/ISBN: |
| [23] |
Lesson study: A cross-cultural analysis between the Philippines and Viet Nam Romiro G Bautista, Wilfredo B Baniqued, Thi Thuy Diem Huynh, Mai Phuc ThinhCTU Journal of Innovation and Sustainable Development, Vol 16, Issue 2 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [24] |
Navigating futures: High school career guidance in Vietnam’s Mekong Delta through teachers’ insights Huynh Thi Thuy Diem, Mai Phuc Thinh, Vo Thi Thao LamKasetsart Journal of Social Sciences, Vol 46, Issue 1 - Năm xuất bản: 2025; ISSN/ISBN: |
| [25] |
Personal freedom and societal expectations towards LGBTQ+: Audience insights into Vietnamese cinema's “Goodbye Mother” Mai Phuc ThinhSexuality Gender & Policy, Vol 7, Issue 1 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [26] |
Sự gắn kết giữa phương pháp dạy học với chuẩn đầu ra trình độ đại học: Cơ sở lí luận và thực trạng Huỳnh Thị Thuý Diễm, Ký Thanh Chương, Nguyễn Nhật Thảo Kiều Nhiên, Mai Phúc ThịnhTạp chí Giáo dục, tập 24, số đặc biệt 3 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
