Thông tin nhà nghiên cứu KH&CN

Mã NNC: CB.1489712

TS Phạm Thị Hoa

Cơ quan/đơn vị công tác: Đại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minh

Lĩnh vực nghiên cứu:

  • Danh sách các Bài báo/Công bố KH&CN
  • Danh sách các Nhiệm vụ KH&CN đã tham gia
[1]

Understanding perceived shopping effectiveness with omnichannel: A MOA theory perspective

Pham, T.H.
In Proceedings of The International Conference on Electronic Business, Volume 22 (pp. 560-567). ICEB’22, Bangkok, Thailand, October 13-17, 2022. - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[2]

Understanding customer-centric socialization in tourism services

Yen, H. R., Thi, H. P., & Li, E. Y.
Service Business - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[3]

How can CSR in demarketing trigger brand advocacy and mindful consumption? Mediating roles of perceived corporate hypocrisy and brand credibility

Pham, H., Dang, H. P., & Nguyen-Viet, B.
Journal of Fashion Marketing and Management: An International Journal - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN:
[4]

A company-CSR fit as antecedents of organic cosmetic product purchase intention, the buffering effect of CSR belief: a moderating role of health consciousness

Luan, C. C., PhamThi, H., & Ulysses, N.
The International Review of Retail, Distribution and Consumer Research - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN:
[5]

Understanding customer experience over time and customer citizenship behavior in retail environment: the mediating role of customer-brand relationship strength

PhamThi, H., & Ho, T. N.
Cogent Business & Management - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN:
[6]

Tự chủ tài chính phải đi đôi với công khai, minh bạch

Phạm Thị Hoa Hạnh
Thuế nhà nước - Năm xuất bản: 2016; ISSN/ISBN: 1859-0756