Thông tin nhà nghiên cứu KH&CN
Mã NNC: CB.816825
NCS Nguyễn Trung Tín
Cơ quan/đơn vị công tác: Viện Nghiên cứu Kinh doanh - Trường Đại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minh
Lĩnh vực nghiên cứu:
- Danh sách các Bài báo/Công bố KH&CN
- Danh sách các Nhiệm vụ KH&CN đã tham gia
| [1] |
A meta-analysis of user-generated video viewership Nguyen T. T., & Veer. E.The Australian and New Zealand Marketing Academy (ANZMAC) 2023 Conference, University of Otago, Dunedine, New Zealand. - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [2] |
Ly, P. T. M., Phung M. T., & Nguyen, T. T. Tạp chí Kinh Tế & Phát Triển / Đại học Kinh Tế Quốc Dân / 299(5) 83-92 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [3] |
An FsQCA investigation of eWOM and social influence on product adoption intention Phung, M. T., Ly, P. T. M., Nguyen, T. T., & Nguyen-Thanh, N.Journal of Promotion Management / Taylor & Francis / 26(5), 726-747 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [4] |
Tran, C. D., Nguyen, T. T., & Wang, J. Y. Journal of Enterprising Communities / Emerald / 16(1), 146-167 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [5] |
Lai, W.-H., & Nguyen, T. T. International Journal of Business Innovation and Research / Inderscience - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [6] |
Health vs. privacy? The risk-risk tradeoff in using COVID-19 contact-tracing apps Tran, C. D., & Nguyen, T. T.Technology in Society / Elsevier / 67, 101755 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [7] |
Exploring individuals’ adoption of COVID-19 contact-tracing apps: a mixed-methods approach Nguyen, T. T., Nguyen, T. C. A. H., & Tran, C. D.Library Hi Tech / Emerald / 40(2), 376-393 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [8] |
We “like” to value the brand: a mixed-method study Thai, T. D. H., Wang, T., & Nguyen, T. T.Journal of Product & Brand Management / Emerald / 31(8), 1265-1284 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [9] |
Thai, T. D. H., Nguyen, T. T., Chen, W. K., & Tang, A. D. Baltic Journal of Management / Emerald / 18(2), 173-189 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [10] |
“To our health!” Perceived benefits offset privacy concerns in using national contact-tracing apps Nguyen, T. T., Hoang, M. T. T., & Phung, M. T.Library Hi Tech / Emerald / 41(1), 174-191 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [11] |
Why people watch user-generated videos? A systematic review and meta-analysis Nguyen, T. T., & Veer, E.International Journal of Human-Computer Studies / Elsevier / 181, 103144 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [12] |
Nguyen, T. T., Tran, V. T. T., & Tran Hoang, M. T. Social Science Computer Review/ Sage - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [13] |
Do Liking from Friends and the Crowd Enhance the Brand Perceived Value? Findings from PLS and fsQCA Thai Dam Huy Trung, Tien Wang, Nguyen Trung Tin11th Academy of Innovation, Entrepreneurship, and Knowledge Conference (ACIEK). Madrid, Spain. - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [14] |
Structural Associations of eWOM, Social Influence and Product Adoption Intention: Using fsQCA Method Phung Minh Tuan, Nguyen Thanh Nhan, Nguyen Trung Tin10th Academy of Innovation, Entrepreneurship, and Knowledge Conference (INEKA). Verona, Italy. - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [15] |
Vo Que Son, Phung Minh Tuan, Dang Ngoc Hanh, Nguyen Trung Tin Hsinchu, Taiwan: National Tsing Hua University. - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [16] |
Phung Minh Tuan, Vo Que Son, Dang Ngoc Hanh, Nguyen Trung Tin Hsinchu, Taiwan: National Tsing Hua University. - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [17] |
An FsQCA Investigation of eWOM and Social Influence on Product Adoption Intention Phung Minh Tuan, Pham Thi Minh Ly, Nguyen Trung Tin, Nguyen Thanh NhanJournal of Promotion Management, Taylor & Francis - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [18] |
The Effect of Authenticity Perceptions and Brand Equity on Brand Choice Intention Phung Minh Tuan, Pham Thi Minh Ly, Nguyen Trung TinJournal of Business Research, Elsevier - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
