Thông tin nhà nghiên cứu KH&CN

Mã NNC: CB.816825

NCS Nguyễn Trung Tín

Cơ quan/đơn vị công tác: Viện Nghiên cứu Kinh doanh - Trường Đại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minh

Lĩnh vực nghiên cứu:

  • Danh sách các Bài báo/Công bố KH&CN
  • Danh sách các Nhiệm vụ KH&CN đã tham gia
[1]

A meta-analysis of user-generated video viewership

Nguyen T. T., & Veer. E.
The Australian and New Zealand Marketing Academy (ANZMAC) 2023 Conference, University of Otago, Dunedine, New Zealand. - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[2]

Kết hợp đa phương pháp trong nghiên cứu tác động của truyền thông xã hội đến hiệu quả hoạt động của doanh nghiệp vừa và nhỏ tại thành phố Hồ Chí Minh

Ly, P. T. M., Phung M. T., & Nguyen, T. T.
Tạp chí Kinh Tế & Phát Triển / Đại học Kinh Tế Quốc Dân / 299(5) 83-92 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[3]

An FsQCA investigation of eWOM and social influence on product adoption intention

Phung, M. T., Ly, P. T. M., Nguyen, T. T., & Nguyen-Thanh, N.
Journal of Promotion Management / Taylor & Francis / 26(5), 726-747 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[4]

Revisiting the interconnection between governance mechanisms and firm performance: evidence from Vietnamese listed firms

Tran, C. D., Nguyen, T. T., & Wang, J. Y.
Journal of Enterprising Communities / Emerald / 16(1), 146-167 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[5]

Mapping the paths from store cues to in-store leisure experience and fashion store choice: findings from the fsQCA and AHP approaches

Lai, W.-H., & Nguyen, T. T.
International Journal of Business Innovation and Research / Inderscience - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[6]

Health vs. privacy? The risk-risk tradeoff in using COVID-19 contact-tracing apps

Tran, C. D., & Nguyen, T. T.
Technology in Society / Elsevier / 67, 101755 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN:
[7]

Exploring individuals’ adoption of COVID-19 contact-tracing apps: a mixed-methods approach

Nguyen, T. T., Nguyen, T. C. A. H., & Tran, C. D.
Library Hi Tech / Emerald / 40(2), 376-393 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[8]

We “like” to value the brand: a mixed-method study

Thai, T. D. H., Wang, T., & Nguyen, T. T.
Journal of Product & Brand Management / Emerald / 31(8), 1265-1284 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[9]

The roles of internal marketing and person-organization fit in hospitality employees’ life satisfaction: an integration of work and nonwork domains

Thai, T. D. H., Nguyen, T. T., Chen, W. K., & Tang, A. D.
Baltic Journal of Management / Emerald / 18(2), 173-189 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[10]

“To our health!” Perceived benefits offset privacy concerns in using national contact-tracing apps

Nguyen, T. T., Hoang, M. T. T., & Phung, M. T.
Library Hi Tech / Emerald / 41(1), 174-191 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[11]

Why people watch user-generated videos? A systematic review and meta-analysis

Nguyen, T. T., & Veer, E.
International Journal of Human-Computer Studies / Elsevier / 181, 103144 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN:
[12]

How peer privacy concerns affect active and passive uses of social networking sites: A dual peer privacy calculus model

Nguyen, T. T., Tran, V. T. T., & Tran Hoang, M. T.
Social Science Computer Review/ Sage - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN:
[13]

Do Liking from Friends and the Crowd Enhance the Brand Perceived Value? Findings from PLS and fsQCA

Thai Dam Huy Trung, Tien Wang, Nguyen Trung Tin
11th Academy of Innovation, Entrepreneurship, and Knowledge Conference (ACIEK). Madrid, Spain. - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[14]

Structural Associations of eWOM, Social Influence and Product Adoption Intention: Using fsQCA Method

Phung Minh Tuan, Nguyen Thanh Nhan, Nguyen Trung Tin
10th Academy of Innovation, Entrepreneurship, and Knowledge Conference (INEKA). Verona, Italy. - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN:
[15]

Chapter: Deployment of Smart Electricity Meter for Residential Flat Buildings. Book: Business Model Research Center for Asian Silicon Valley: Linking IoT applications into the Southeastern Asian markets

Vo Que Son, Phung Minh Tuan, Dang Ngoc Hanh, Nguyen Trung Tin
Hsinchu, Taiwan: National Tsing Hua University. - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN:
[16]

Chapter: Application of IoT for Street Lighting System in Vietnam: From Technology to Commerce. Book: Business Model Research Center for Asian Silicon Valley: Linking IoT applications into the Southeastern Asian markets

Phung Minh Tuan, Vo Que Son, Dang Ngoc Hanh, Nguyen Trung Tin
Hsinchu, Taiwan: National Tsing Hua University. - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN:
[17]

An FsQCA Investigation of eWOM and Social Influence on Product Adoption Intention

Phung Minh Tuan, Pham Thi Minh Ly, Nguyen Trung Tin, Nguyen Thanh Nhan
Journal of Promotion Management, Taylor & Francis - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[18]

The Effect of Authenticity Perceptions and Brand Equity on Brand Choice Intention

Phung Minh Tuan, Pham Thi Minh Ly, Nguyen Trung Tin
Journal of Business Research, Elsevier - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: