Thông tin nhà nghiên cứu KH&CN

Mã NNC: CB.816588

NCS Nguyễn Thị Huyền

Cơ quan/đơn vị công tác: Trường Đại học Kinh tế - ĐHQGHN

Lĩnh vực nghiên cứu:

  • Danh sách các Bài báo/Công bố KH&CN
  • Danh sách các Nhiệm vụ KH&CN đã tham gia
[1]

Chi ngân sách nhà nước của Việt Nam giai đoạn 2007-2017 và một số gợi ý

Hoàng Khắc Lịch và Nguyễn Thị Huyền
Tạp chí Kinh tế và Kinh doanh, ĐHQGHN, số 4 tháng 12/2018 - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN:
[2]

Impact of university brand on students’ university selection: Theoretical Research and Analysis Framework Proposal

Nguyen Thi Huyen
Tạp chí Kinh tế châu Á - Thái bình Dương, Chuyên san Đổi mới và Phát triển, Tháng 11.2022, pp. 36-49 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[3]

Factors affecting students’ decision to choose a university: A case study of Vietnam National University, Hanoi

Nguyen Thi Huyen
Journal of Economic and Banking Studies, Volume 06 Dec 2023 pp. 52-66 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[4]

Impact of Motivational Factors on the Work Results of Lecturers at Vietnam National University, Hanoi

Anh Duc Do, Ngoc Thach Pham, Hong Phuong Bui, Duc Thanh Vu, The Kien Nguyen, Thi Huyen Nguyen
Journal of Asian Finance, Economics and Business, Vol 7 No 8 (2020) 425-433 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[5]

Improving Green Literacy and Environmental Culture Associated with Youth Participation in the Circular Economy: A Case Study of Vietnam

Tran, P. M., Nguyen, T., Nguyen, H.-D., Thinh, N. A., Lam, N. D., Huyen, N. T., & Khuc, V. Q.
Urban Science, 8(2), 63 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN:
[6]

Prioritizing components of university brands by using the integrated Delphi and AHP methods

Prioritizing components of university brands by using the integrated Delphi and AHP methods
Multidisciplinary Reviews, 7(4), 2024067 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN:
[7]

The antecedents and consequences of university brand: a systematic review

Nguyen Thi, H., Hoang Van, H., & Hoang Khac, L.
Multidisciplinary Reviews, 7(7), 2024141 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN:
[8]

Chi ngân sách nhà nước của Việt Nam giai đoạn 2007-2017 và một số gợi ý

Hoàng Khắc Lịch và Nguyễn Thị Huyền
Tạp chí Kinh tế và Kinh doanh, ĐHQGHN, số 4 tháng 12/2018 - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN: 2615-9287
[9]

Factors affecting students’ decision to choose a university: A case study of Vietnam National University, Hanoi

Nguyen Thi Huyen
Journal of Economic and Banking Studies, Volume 06 Dec 2023 pp. 52-66 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: 2734-9853
[10]

Impact of Motivational Factors on the Work Results of Lecturers at Vietnam National University, Hanoi

Anh Duc Do, Ngoc Thach Pham, Hong Phuong Bui, Duc Thanh Vu, The Kien Nguyen, Thi Huyen Nguyen
Journal of Asian Finance, Economics and Business, Vol 7 No 8 (2020) 425-433 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: 2288-4645
[11]

Impact of university brand on students’ university se-lection: Theoretical Research and Analysis Framework Proposal

Nguyen Thi Huyen
Tạp chí Kinh tế châu Á - Thái bình Dương, Chuyên san Đổi mới và Phát triển, Tháng 11.2022, pp. 36-49 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: 0868-3808
[12]

Improving Green Literacy and Environmental Culture Associated with Youth Participation in the Circular Economy: A Case Study of Vietnam

Tran, P. M., Nguyen, T., Nguyen, H.-D., Thinh, N. A., Lam, N. D., Huyen, N. T., & Khuc, V. Q.
Urban Science, 8(2), 63 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: 2413-8851
[13]

Prioritizing components of university brands by using the integrated Delphi and AHP methods

Prioritizing components of university brands by using the integrated Delphi and AHP methods
Multidisciplinary Reviews, 7(4), 2024067 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: 2595-3982
[14]

The antecedents and consequences of university brand: a systematic review

Nguyen Thi, H., Hoang Van, H., & Hoang Khac, L.
Multidisciplinary Reviews, 7(7), 2024141 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: 2595-3982