Thông tin nhà nghiên cứu KH&CN
Mã NNC: CB.45743
TS Phương Tố Tâm
Cơ quan/đơn vị công tác: Viện Phát triển giáo dục đại học Sài Gòn
Lĩnh vực nghiên cứu:
- Danh sách các Bài báo/Công bố KH&CN
- Danh sách các Nhiệm vụ KH&CN đã tham gia
| [1] |
Human Resource Development in Vietnam: Research and Practice Tran, H.T., Phuong, T.T., Van, H.T.M., McLean, G.N., Ashwill, M.A. (Eds.) (2020).Palgrave Macmillan. - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [2] |
National Human Resource Development in Vietnam: Van, H. T. M & Phuong, T. TPalgrave Macmillan - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [3] |
Faculty development in Southeast Asian higher education: a review of literature Phuong, T. T., Duong, H. B., & McLean, G. N.Asia Pacific Education Review, 1-11 - Năm xuất bản: 2015; ISSN/ISBN: |
| [4] |
The experiences of Vietnamese university faculty in relation to their faculty development Phuong, T. T., & McLean, G. NAsia Pacific Education Review, 17(4), 599-608 - Năm xuất bản: 2016; ISSN/ISBN: |
| [5] |
A systematic literature review of faculty development for teacher educators Phuong, T. T., Cole, S. C., & ZarestkyHigher Education Research & Development, 37(2), 373-389 - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN: |
| [6] |
Talent Development for Faculty: The Case of Vietnam Phuong, T. T., & Chai, D. S.Advances in Developing Human Resources, 20(4), 428-443. - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN: |
| [7] |
Women Entrepreneurship in Vietnam Nguyen, A. H., Phuong, T. T., Le, T. B., & Vo., L. PAdvances in Developing Human Resources; 22(2) - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [8] |
Faculty Development: A Systematic Literature Review of Review Studies Phuong, T. T., Foster, M. & Reio, TNew Horizons in Adult Education & Human Resource Development; 22(2) - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [9] |
Validation of dimensions of the learning organization questionnaire (DLOQ) in a Vietnamese context Nguyen-Duc, T., Phuong, T. T., Le, T. T., & Nguyen, L. T. (2022).The Learning Organization; 30(5), 511-531. - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [10] |
Phuong, T. T. & Bich-Hang Duong Tertiary Education and Management (2022); 28(4), 283-300 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
