Thông tin nhà nghiên cứu KH&CN
Mã NNC: CB.559903
Nguyễn Thị Huyền Trang
Cơ quan/đơn vị công tác: Trường Đại học Kinh tế thành phố Hồ Chí Minh
Lĩnh vực nghiên cứu:
- Danh sách các Bài báo/Công bố KH&CN
- Danh sách các Nhiệm vụ KH&CN đã tham gia
| [1] |
Inhibitors and Enablers of Peer-To-Peer Mobile Payment Usage Intention Trang Nguyen, Thi Hong Thu Nguyen, Quang-An HaJournal of Computer Information Systems (SCI-Q1), Forthcoming - Năm xuất bản: 2025; ISSN/ISBN: |
| [2] |
Young consumers' trust in food supply chain participants Julita Szlachciuk, Irena Ozimek, Olena Kulykovets, Agnieszka Bobola, Trang NguyenIn book: Trust, Sustainability, and Resilience, Taylor & Francis Group, page 9 - Năm xuất bản: 2025; ISSN/ISBN: |
| [3] |
Understanding users’ trust transfer mechanism in food delivery apps Trang Nguyen, Xuan Tai MaiInternational Conference on Electronic Business, ICEB 2022, Bangkok, Thailand. - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [4] |
Influencer Marketing on TikTok: The Role of Content and Reviewer-Related Signals Trang Nguyen and Joanna Paliszkiewicz2nd International Congress on Blue & Grey Collar Workers Conference, Warsaw, Poland. - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [5] |
The Concerns Among Young Consumers on Selected Socio-Environmental Factors Olena Kulykovets, Agnieszka Bobola, Irena Ozimek, Julita Szlachciuk, Trang NguyenIn book: Trust, Media and the Economy: Mutual Relations, Routledge-Taylor & Francis Group, pp. 246-258 - Năm xuất bản: 2025; ISSN/ISBN: |
| [6] |
Economic Uncertainty: A Perspective of Young Consumers Irena Ozimek, Olena Kulykovets, Julita Szlachciuk, Agnieszka Bobola, Trang NguyenIn book: Trust, Media and the Economy: Mutual Relations, Routledge-Taylor & Francis Group, pp.235-245 - Năm xuất bản: 2025; ISSN/ISBN: |
| [7] |
Continuance Intention in Professional Networking Site: The Role of Perceived Values and Sociability Trang Nguyen, Xuan Tai MaiIn book: Future Workscapes: Strategic Insights and Innovations in Human Resources and Organizational Development; Emerald Publishing Limited; pp: 95-106 - Năm xuất bản: 2025; ISSN/ISBN: |
| [8] |
Trust in the sharing economy: A systematic literature review Trang Nguyen, Xuan Tai MaiIn book: Trust in Social and Business Relations, Routledge - Taylor & Francis Group, pp.192-203 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [9] |
The lifestyle of international students in Poland during the COVID-19 pandemic Olena Kulykovets, Julita Szlachciuk, Hanna Górska-Warsewicz, Irena Ozimek, Trang NguyenCentral European Management Journal Central European Management Journal (Scopus Q2), Forthcoming - Năm xuất bản: 2025; ISSN/ISBN: |
| [10] |
Understanding Users’ Trust Transfer Mechanism in Food Delivery Apps Xuan Tai Mai, Trang NguyenJournal of Hospitality and Tourism Insights (Scopus, Q1), Vol. 8 No. 4, pp. 1582-1601 - Năm xuất bản: 2025; ISSN/ISBN: |
| [11] |
A Dual-Route Perspective on Continuance Intention of Peer-to-Peer Mobile Payment Trang Nguyen, Xuan Tai MaiInternational Journal of Business Information Systems (Scopus, Q3), Forthcoming - Năm xuất bản: 2025; ISSN/ISBN: |
| [12] |
Understanding Peer-to-Peer Mobile Payment Continuance Intention: A Privacy Calculus Perspective Duc Chinh Pham, Trang NguyenInternational Journal of Electronic Business (Scopus, Q3), Vol. 20, No. 2, pp. 210-243 - Năm xuất bản: 2025; ISSN/ISBN: |
| [13] |
Understanding Shadow IT usage intention: a view of the dual-factor model Trang NguyenOnline Information Review (SSCI-Q1), Vol. 48 No. 3, pp. 500-522 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [14] |
Switching behaviors in peer-to-peer mobile payment applications: the role of sociability Xuan Tai Mai, Trang NguyenJournal of Systems and Information Technology (Scopus, Q1), Vol. 26 No. 1, pp. 1-30 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [15] |
What Drives User Engagement Behavior in a Corporate SNS Account: the Role of Instagram Features Jengchung Victor Chen, Trang Nguyen, Jirapa JaroenwattananonJournal of Electronic Commerce Research (SSCI-Q1), VOL 22, NO 3, Pp. 199-227 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [16] |
Trang Nguyen, Jengchung Victor Chen, Julius Wonodihardjo Information & Management (SSCI-Q1), 62, 104184 - Năm xuất bản: 2025; ISSN/ISBN: |
| [17] |
Influence processes to e-WOM adoption on social media Trang Nguyen, Jengchung Victor ChenDecision Sciences Institute, USA - Năm xuất bản: 2017; ISSN/ISBN: |
| [18] |
Intention to Delegate Profile On Facebook Apps Usage Trang Nguyen, Jengchung Victor ChenDecision Sciences Institute, USA - Năm xuất bản: 2017; ISSN/ISBN: |
| [19] |
Trang Nguyen, Jengchung Victor Chen Australasian Conference on Information Systems, Australia - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN: |
| [20] |
Trang Nguyen, Hieu Truong Decision Sciences Institute, USA - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [21] |
Jengchung Victor Chen, Anh Nguyen, Trang Nguyen Computers in Human Behavior (SSCI-Q1),Volume 95, June 2019, Pages 83-93 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [22] |
Jengchung Victor Chen, Trang Nguyen, Marissa Oncheunjit Internet Research (SSCI-Q1), Vol. 30 No. 2, pp. 539-573. - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [23] |
Continuance Intention in Traffic-related Social Media: A Privacy Calculus Perspective Trang NguyenJournal of Internet Commerce (Scopus, Q1), Volume 20, Issue 2, Pages 215-245 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [24] |
Trang Nguyen, Jengchung Victor Chen, Phuong Ha Thu Nguyen Information and Management (SSCI-Q1), Volume 58, Issue 8, December 2021, 103534 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
