Thông tin nhà nghiên cứu KH&CN

Mã NNC: CB.1490513

NCS Đặng Quan Trí

Cơ quan/đơn vị công tác: Trường Đại học Ngoại ngữ - Tin học TP. Hồ Chí Minh

Lĩnh vực nghiên cứu:

  • Danh sách các Bài báo/Công bố KH&CN
  • Danh sách các Nhiệm vụ KH&CN đã tham gia
[1]

Xây dựng thang đo đạo đức kinh doanh của doanh nghiệp thương mại điện tử ở Việt Nam

Đặng Quan Trí, Nguyễn Thành Luân, Nguyễn Thị Hải Bình
Tạp chí Khoa học Xã hội Việt Nam - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[2]

Belief of Customers in Social Commerce Performed via Social Networking Sites: An Empirical Study f-rom Hồ Chí Minh City

Phan Công Thảo Tiên, Đặng Quan Trí, Nguyễn Thành Luân
Vietnam Social Sciences - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[3]

Hệ sinh thái dữ liệu chính phủ mở cho doanh nghiệp Việt Nam

PGS.TS Đặng Thị Việt Đức, TS. Nguyễn Thành Luân, ThS. Đặng Quan Trí
Nhà xuất bản thông tin và truyền thông - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN:
[4]

Xây dựng thang đo đạo đức kinh doanh của doanh nghiệp thương mại điện tử ở Việt Nam

Đặng Quan trí, Nguyễn Thành Luân, Nguyễn Thị Hải Bình
Tạp Chí Khoa Học Xã Hội Việt Nam, Số 5,108-121. DOI: 10.56794/KHXHVN.KHXHVN.5(185). - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[5]

Belief of customers in Social Commerce Performed via social Networking Sites: An empricial Study from Ho Chi Minh City

Phan Công Thảo Tiên, Đặng Quan Trí, Nguyễn Thành Luân
Vietnam Social Sciences,Issue 2, 68-80. 10.56794/VSSR.2(214).61-80 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[6]

Can you resist the virtual temptations? Unveiling impulsive buying in metaverse retail

Dang Quan, T., Wei-Han Tan, G., Aw, E.C.-X., Cham, T.-H., Basu, S. and Ooi, K.-B.
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, Vol. 36 No. 10, pp. 2259-2280. https://doi.org/10.1108/APJML-09-2023-0911 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN:
[7]

Metaverse: The Future for Immersive Logistics and International Business Education

Binh, Nguyen Thi Hai; Dang, Tri-Quan; Nguyen, Luan-Thanh
Journal of Teaching in International Business, Volume 35, Issue 3-4, Pages 75 -107 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN:
[8]

Metaverse Banking Service: Are We Ready to Adopt? A Deep Learning-Based Dual-Stage SEM-ANN Analysis

Nguyen, Luan-Thanh; Duc, Dang Thi Viet; Dang, Tri-Quan; Nguyen, Dang Phong
Human Behavior and Emerging Technologies - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[9]

Hooked on Livestreaming: What Drives Customer Repurchase Intention in E-Commerce?

Phan, Linh-Gia Ngoc; Tri, Dang Quan; Dang, Son-Hoang; Nguyen, Luan-Thanh
Journal of Creative Communications, Article in press - Năm xuất bản: 2025; ISSN/ISBN:
[10]

The future of non-contact commerce: the role of voice payments

Nguyen, Nhan-Thanh Thi;Tran, Phuc-Thien ;Dang, Tri-Quan; Nguyen, Luan-Thanh
Journal of Financial Services Marketing, Volume 29, Issue 4, Pages 1260-1278, December 2024 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN:
[11]

Unlocking impulsive buying behavior in the metaverse commerce: a combined analysis using PLS-SEM and ANN

Duc, Dang Thi Viet; Mai, Lam Thao Vy; Dang, Tri-Quan; Le, Tung-Thanh; Nguyen, Luan-Thanh
Global Knowledge, Memory and Communication - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN:
[12]

The Dark Sides of AI Advertising: The Integration of Cognitive Appraisal Theory and Information Quality Theory

Luan-Thanh Nguyen; Tri-Quan Dang and Dang Thi Viet Duc
Social Science Computer Review (SSCR) – Sage publisher; https://doi.org/10.1177/08944393241258760 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN:
[13]

Beyond Transactions: Building Customer Loyalty and Brand Value Co-creation in Vietnamese Financial Apps

Luan-Thanh Nguyen, Nhi-Tuyet Thi Tran, Tri-Quan Dang, Dang Thi Viet Duc
Human Behavior and Emerging Technologies. (2023) 2023, 1–23, 6617371, https://doi.org/10.1155/2023/6617371. - Năm xuất bản: 2025; ISSN/ISBN:
[14]

Impulsive Buying and Compulsive Buying in Social Commerce: An Integrated Analysis using the Cognitive-Affective-Behavior Model and Theory of Consumption Values with PLS-SEM

Dang, Tri-Quan; Nguyen, Luan-Thanh; Duc, Dang Thi Viet
SAGE Open, Volume 15, Issue 2, April-June 2025, Article number 21582440251334215 - Năm xuất bản: 2025; ISSN/ISBN:
[15]

How to generate loyalty in mobile payment services? An integrative dual SEM-ANN analysis

Tri-Quan Dang, Garry Wei-Han Tan, Eugene Cheng-Xi Aw, Keng-Boon Ooi, Bhimaraya Metri, Yogesh K Dwivedi
International Journal of Bank Marketing, Vol. 41 No. 6, pp. 1177-1206. https://doi.org/10.1108/IJBM-05-2022-0202 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[1]

Nghiên cứu, đề xuất các giải pháp phát triển hệ sinh thái dữ liệu mở của các cơ quan nhà nước cho doanh nghiệp Việt Nam

Cơ quan quản lý nhiệm vụ/cấp kinh phí: Bô Thông tin và Truyền Thông
Thời gian thực hiện: 5/2024 - 3/2025; vai trò: Thành Viên
[2]

Nghiên cứu, đề xuất các giải pháp phát triển hệ sinh thái dữ liệu mở của các cơ quan nhà nước cho doanh nghiệp Việt Nam

Cơ quan quản lý nhiệm vụ/cấp kinh phí: Bô Thông tin và Truyền Thông
Thời gian thực hiện: 5/2024 - 3/2025; vai trò: Thành Viên