Lọc theo danh mục
liên kết website
Lượt truy cập
- Công bố khoa học và công nghệ Việt Nam
Nghiên cứu chung về ngôn ngữ
Nguyễn Thị Ngọc Quỳnh(1), Trần Thị Thu Hiền, Bùi Thiện Sao, Nguyễn Thị Phương Thảo, Nguyễn Thị Chi, Nguyễn Quỳnh Hoa
Nghiên cứu nhu cầu sử dụng ngoại ngữ Nhật, Hàn, Trung của người Việt
Tạp chí Nghiên cứu nước ngoài – Đại học Quốc gia Hà Nội
2021
2
112-135
2525-2445
TTKHCNQG, CTv 183
- [1] Lim, Y. (2008), Needs analysis for testing of Korean as a foreign language (TKFL) in the United States.,Soonchunhyang Journal of Humanities, 21, 217-248.
- [2] Iwai, T.; Kondo, K.; Lim, D. S. J.; Ray, G.; Shimizu, H.; Brown, J. D. (1999), Japanese language needs analysis 1998-1999. Second Language Teaching & Curriculum Center, University of Hawaii at Manoa.,http://hdl.handle.net/10125/8950
- [3] Hutchinson, T.; Waters, A. (1987), English for specific purposes.,Cambridge University Press.
- [4] Brown, J. D. (1995), The elements of language curriculum: A systematic approach to program development.,Heinle & Heinle.
- [5] Biduri, F. N.; Rasyid, Y.; Emzir, E. (2018), The analysis of needs on learning materials in context-based reading Mandarin languages and culture.,Journal of Education, Teaching and Learning, 3(1), 9-16. http://doi.org/10.26737/jetl.v1i1.454
- [6] Bachman, L. (1990), Fundamental considerations in language testing. Oxford University Press.,Oxford University Press.
- [7] (2011), Manual for Language Test Development and Examining.,https://www.alte.org/resources/Documents/ ManualLanguageTest-Alte2011_EN.pdf
