Lọc theo danh mục
  • Năm xuất bản
    Xem thêm
  • Lĩnh vực
liên kết website
Lượt truy cập
 Lượt truy cập :  30,338,201
  • Công bố khoa học và công nghệ Việt Nam

14.15.31

Khoa học giáo dục

Lê Minh Cường, Nguyễn Thụy Phương Trâm, Lê Thanh Thảo(1)

Tổ chức dạy học phân hóa môn toán ở trường phổ thông

The organization of teaching division of Mathematics in general schools

Tạp chí Thiết bị Giáo dục

2015

118

3-4,26

1859-0810

,

In current reality, so teaching should come from the actual situation of students and should base on the development of psychology on the pros and cons of the students in order to find out a proper way of teaching. This paper presents the organization of teaching division of mathematics in schools requires the teachers to learn the characters, circumstances, abilities of each student, from which the teachers make the appropriate organization for each lesson.

TTKHCNQG, CVv326