Lọc theo danh mục
  • Năm xuất bản
    Xem thêm
  • Lĩnh vực
liên kết website
Lượt truy cập
 Lượt truy cập :  29,946,622
  • Công bố khoa học và công nghệ Việt Nam

73.37.75

Quy hoạch giao thông và các khía cạnh xã hội của giao thông vận tải

Nguyễn Thanh Chương, Hoàng Hải Sơn, Nguyễn Thị Thanh Nhàn(1)

Tổ chức đánh giá chất lượng cung ứng dịch vụ cho hành khách tại cảng hàng không Việt Nam

Quality assessment of airport passenger services in Vietnam

Giao thông Vận Tải

2015

5

85-86

2354-0818

,

Passengers are always concerned about the service quality offered on flights. Airports in Vietnam are in the course of development and intergration, so they are concerned about improving the service quality. On that basic, this article proposes some options of organization, assessment and criterias to assess the quality, in order to support the bussiness with information, so they can introduce policies to improve the service quality in airports.

TTKHCNQG, CVb12