Lọc theo danh mục
  • Năm xuất bản
    Xem thêm
  • Lĩnh vực
liên kết website
Lượt truy cập
 Lượt truy cập :  22,556,047
  • Công bố khoa học và công nghệ Việt Nam

06.81

Kinh tế và kinh doanh

Nguyễn Đình Dũng, Hồ Huy Tựu(1)

Hoàn thiện công tác quản trị quan hệ khách hàng tại Ngân hàng Agribank - Chi nhánh Nghệ An

Improving customer relationship management at Agribank - Nghe An branch

Khoa học Công nghệ Thủy sản

2014

4

105-111

1859-2252

The paper s purpose is to understand and suggest solutions to improve CRM at Agribank - Nghe An Branch. The paper focuses on three main problems in CRM at the Branch including: (1) Classification and identification of customers; (2) Customization and interaction with customers; and (3) Increasing customers' values. The paper shows the most basic and important shortcomings in CRM at the Branch and suggests a comprehensive set of solutions from (1) Building and analyzing customers' data; (2) Target customer selection and customization; to (3) Building programs to increase values for customers. For the new issue of CRM at a small bank branch, the paper has high reference value for the Branch management board as well as other branch in the total system of Agribank Vietnam.

TTKHCNQG, CVv 400