Lọc theo danh mục
  • Năm xuất bản
    Xem thêm
  • Lĩnh vực
liên kết website
Lượt truy cập
 Lượt truy cập :  20,640,359
  • Công bố khoa học và công nghệ Việt Nam

14.23

Khoa học giáo dục

Một số biện pháp tổ chức trò chơi xây dựng trong lớp mẫu giáo hòa nhập nhằm phát triển tính sáng tạo cho trẻ khuyết tật trí tuệ nhẹ

Strategies to conduct constructive play to develop creativity in children with mild intellectual disabilities in inclusion preschool

Khoa học

2013

1

120-129

0868-3719

Creativity is an important aspect of being human and an objective in preschool. Studies have shown that children with disabilities are often limited in expressing creativity rather than being limited in their ability to be creative. Constructive play is a type of innovative play through which children can learn how to problem solve, understand their world, express themselves and develop their creativity. This paper reviews research that has been done outside of Vietnam concerning the development of creativity in children through play. It also provides before play, during play and after play strategies.

TTKHCNQG, CVv157