Lọc theo danh mục
  • Năm xuất bản
    Xem thêm
  • Lĩnh vực
liên kết website
Lượt truy cập
 Lượt truy cập :  20,354,317
  • Công bố khoa học và công nghệ Việt Nam

14.85

Khoa học giáo dục

Trần Trung Ninh, Nguyễn Thị Thanh, Lê Thị Cẩm Tú, TRẦN TRUNG NINH(1)

Sử dụng ebook hỗ trợ tự học hóa học 10 nhằm nâng cao hiệu quả tiết học có sử dụng các phương pháp dạy học theo quan điểm của lý thuyết kiến tạo

Using E-book to support self-study among 10th grade chemistry students to enhance lesson effectiveness using teaching methods from a tectonic theory viewpoint

Tạp chí khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)

2015

1

75-81

2354-1075

The article introduces the role of self-learning among students in a constructivist class, and the use of E-book by self-study students in the 10th year chemistry program to enhance students' knowledge base. The fo1lowing conclusions have been confirmed experimenta1ly and it was seen that E-book is a highly interactive learning document that can help students learn by themselves very well. It is a very appropriate tectonic approach in teaching in general chemistry teaching in particular.

TTKHCNQG, CVv 157