



- Công bố khoa học và công nghệ Việt Nam
Điện hóa
Nguyễn Huy Hùng(1), Tống Nhật Phương
Thiết kế bộ nguồn công suất lớn cho động cơ một chiều của ngư lôi sử dụng pin lithium-ion
Khoa học (Đại học Sài Gòn)
2021
75
12-18
1859-3208
TTKHCNQG, CVv 1859-3208
- [1] H. Kim; K. Shin (2011), DESA: Dependable, efficient, scalable architecture for management of large-scale batteries,IEEE Trans. Ind. Informat, 99, 2011
- [2] Manenti; A. Abba; A. Merati; S. M. Savaresi; A. Geraci (2011), , “A new BMS architecture based on cell redundancy,IEEE Trans. Ind. Electron, 58(9), 4314–4322, 2011
- [3] F. Baronti; G. Fantechi; R. Roncella; R. Saletti (2012), Design of a module switch for battery pack reconfiguration in high-power applications.,IEEE International Symposium on Industrial Electronics, 1330 – 1335, 2012
- [4] M. Zheng; B. Qi; H. Wu (2008), A Li-ion battery management system based on CAN-bus for electric vehicles,in Proc. 3rd IEEE Conf. Industrial Electronics and Applications ICIEA 2008, 2008, 1180– 1184
- [5] J. D. Dogger; B. Roossien; F. D. J. Nieuwenhout (2011), C-haracterization of Li-ion batteries for intelligent management of distributed gridconnected storage,IEEE Trans. Energy Convers, 26(1), 256–263, 2011
- [6] H. Qian; J. Zhang; J.-S. Lai; W. Yu (2011), A high-efficiency grid-tie battery energy storage system,IEEE Trans. Power Electron, 26(3), 886–896, 2011
- [7] F. P. Tredeau; B. G. Kim; Z. M. Salameh (2008), Performance evaluation of lithium cobalt cells and the suitability for use in electric vehicles,in Proc. IEEE Vehicle Power and Propulsion Conf. VPPC, 2008, 1–5