Lọc theo danh mục
  • Năm xuất bản
    Xem thêm
  • Lĩnh vực
liên kết website
Lượt truy cập
 Lượt truy cập :  22,769,550
  • Công bố khoa học và công nghệ Việt Nam

14.43

Khoa học giáo dục

Biện pháp giúp đỡ giáo viên mới ra trường đánh giá quá trình học tập của học sinh trong dạy học môn Toán ở trường phổ thông

Measure that could help young teachers assess formative learning

Tạp chí khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)

2015

2

67-75

2354-1075

Assessment is the important part of the teaching process and assessment results can affect the content and the method of teaching mathematics. Mathematics teachers need not only specialist knowledge but also the ability to assess their students comprehensively. Young teachers often have difficulties in the teaching process. They lack experience and they feel that they are under pressure. This paper focuses on ways to carry out assessments as learning that study groups helped young teachers and gives them some advices to implement measures effectively.

TTKHCNQG, CVv 157