Lọc theo danh mục
  • Năm xuất bản
    Xem thêm
  • Lĩnh vực
liên kết website
Lượt truy cập
 Lượt truy cập :  23,019,861
  • Công bố khoa học và công nghệ Việt Nam

14.29

Khoa học giáo dục

Đánh giá học sinh khuyết tật trí tuệ trong lớp học hoà nhập tiểu học hiện nay ở Việt Nam

Assessment of perfomance of children with intellectual disabilities in inducsive classes in Vietnam

Tạp chí Giáo dục

2012

286

36-38,57

0866-7476

Inclusive education - one among education models for children with intellectual disabilities that show the most strengths - was implemented in Vietnam from 1990s of the 20th century. Based on experience learnt from pioneering countries, Vietnam has been trying best efforts in implementing this model and has gained certain success. However, due to many different factors, inclusive education in Vietnam currently faces with various challenges such as nave nor naa ngn' analysis or performance of these special children in order to give them right and practical orientation, and help them in their future development process.

TTKHCNQG, CVv 216