Lọc theo danh mục
  • Năm xuất bản
    Xem thêm
  • Lĩnh vực
liên kết website
Lượt truy cập
 Lượt truy cập :  23,040,740
  • Công bố khoa học và công nghệ Việt Nam

14.35.22

Khoa học giáo dục

Tổ chức dạy học theo dự án phần "Nguyên hàm và tích phân" cho sinh viên sư phạm toán

Organizing project-based teaching of the part "Primitive function and integration" for students majoring in Mathematics pedagogy

Tạp chí Giáo dục

2012

281

35-37

0866-7476

Project-based learning (PBL) is a form of organizational learning. PSL focuses on student centered inquiry. In this poper, an overview of project-based learning is presented: some orientations and the criteria for selecting the topics, contents and organizational processes of it with teaching method courses for pedagogical students are also presented here. From this study, the author found that it is a suitable form of instruction in training credit.

TTKHCNQG, CVv 216