



- Công bố khoa học và công nghệ Việt Nam
Khoa học giáo dục học nói chung, bao gồm cả đào tạo, sư phạm học, lý luận giáo dục,..
Lê Thanh Tiệp(1), Trần Dương Kim Yến
Ảnh hưởng của chất lượng dịch vụ, hình ảnh thương hiệu đến lòng trung thành của sinh viên trường đại học ngoài công lập: Vai trò trung gian của sự hài lòng
The impacts of the service quality and the brand image on the loyalty of private university students: The mediating role of the student satisfaction
Tạp chí Công thương
2022
6
152-163
0866-7756
This study investigated the effects of the service quality, brand image on the loyalty of students studying at private universities in Ho Chi Minh City through the student satisfaction. The study surveyed 302 student and alumnus of three private universities in Ho Chi Minh City. A linear structural model was used to evaluate the study’s research model. The study’s results showed that there are direct positive effects of the service quality and the brand image on the student satisfaction, and the student loyalty is impacted by the student satisfaction. In addition, the study found out that the service quality and the brand image are impacted directly by the student satisfaction.
TTKHCNQG, CVv 146