Lọc theo danh mục
  • Năm xuất bản
    Xem thêm
  • Lĩnh vực
liên kết website
Lượt truy cập
 Lượt truy cập :  29,904,619
  • Công bố khoa học và công nghệ Việt Nam

06.91

Kinh tế và kinh doanh

Ngô Thi Ngọc Huyền, Nguyễn Viết Bằng, Đinh Tiến Minh, Tran Viet Hung(1)

Các cấu thành của vốn chủ sở hữu thương hiệu: Trường hợp quả Thanh Long ở Bình Thuận

Components of brand equity: The case of Binh Thuan dragon fruit

Journal of Economics and Development

2014

222

142-160

1859-1116

The paper aims at testing the theoretical model of brand !equity and developing a measure for brand equity of Binh Thuan dragon fruit and relationship between components of brand equity. The research results based on Structural Equation Modeling (SEM) demonstrate relationships between the following components of the brand equity of Binh Thuan dragon fruit: Brand awareness, perceived quality, brand associations and brand loyalty. The results also show that these components do affect the overall brand equity.

TTKHCNQG, 1859-1116