Thông tin nhà nghiên cứu KH&CN
Mã NNC: CB.815497
Nguyễn Thị Tuyết Mai
Cơ quan/đơn vị công tác: Trường Đại học Thương mại Hà Nội
Lĩnh vực nghiên cứu:
- Danh sách các Bài báo/Công bố KH&CN
- Danh sách các Nhiệm vụ KH&CN đã tham gia
| [1] |
M Nguyen, PT Nham, VN Hoang VINE Journal of Information and Knowledge Management Systems 49 (1), 76-94 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [2] |
Motivation and knowledge sharing: a meta-analysis of main and moderating effects M Nguyen, TP Nham, FJ Froese, A MalikJournal of Knowledge Management 23 (5), 998-1016 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [3] |
M Nguyen VINE Journal of Information and Knowledge Management Systems 50 (1), 75-93 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [4] |
M Nguyen, A Malik Journal of Knowledge Management 26 (4), 1241-1261 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [5] |
Engaging and retaining customers with AI and employee service C Prentice, M NguyenJournal of Retailing and Consumer Services 56 (September), 1-13 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [6] |
A review of two psychological models in knowledge sharing: current trends and future agenda M NguyenVINE Journal of Information and Knowledge Management Systems 51 (4), 533-549 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [7] |
A critical overview of social marketing in Asia B Pang, SA Deshpande, M Nguyen, J Kim, YA Almosa, A Arif, D ArliSocial Marketing Quarterly 27 (4), 302-323 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [8] |
M Nguyen, NS Siri, A Malik Journal of Knowledge Management 26 (1), 70-87 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [9] |
Four-dimensional model: a literature review in online organisational knowledge sharing M NguyenVINE Journal of Information and Knowledge Management Systems 51 (1), 109-138 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [10] |
Four-dimensional model: a literature review on reasons behind lurking behavior M NguyenVINE Journal of Information and Knowledge Management Systems 51 (2), 302-317 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [11] |
M Nguyen, A Malik, P Sharma Journal of Knowledge Management 25 (7), 1811-1831 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [12] |
The Development and Current Trends of Digital Marketing and Relationship Marketing Research D Le, M Nguyen, S Quach, P Thaichon, V RattenDeveloping Digital Marketing - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [13] |
M Nguyen, D Le, S Quach, P Thaichon, V Ratten Developing Digital Marketing - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [14] |
Relevant, or irrelevant, external factors in panic buying C Prentice, M Nguyen, P Nandy, MA Winardi, Y Chen, L Le MonkhouseJournal of Retailing and Consumer Services 61 (July), 1-10 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [15] |
A Malik, J Mahadevan, P Sharma, M Nguyen Journal of Business Research 132, 327-339 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [16] |
D Arli, M Nguyen, PT Nham Journal of Consumer Marketing 38 (5), 525-539 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [17] |
Robotic service quality–Scale development and validation C Prentice, M NguyenJournal of Retailing and Consumer Services 62 (September), 1-7 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [18] |
Motivation in organisational online knowledge sharing M Nguyen, LV Ngo, G GregoryJournal of Knowledge Management 26 (1), 102-125 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [19] |
Turning lurkers into innovation agents: An interactionist perspective of self-determinant theory M Nguyen, LV Ngo, W ParamitaJournal of Business Research 141 (March), 822-835 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [20] |
Reverse relationship between reward, knowledge sharing and performance M Nguyen, C PrenticeKnowledge Management Research & Practice 20 (4), 516-527 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [21] |
M Nguyen, A Malik British Journal of Management 33 (3), 1221-1237 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [22] |
M Nguyen, A Malik Journal of Knowledge Management 26 (8), 1985-2006 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [23] |
The effect of AI quality on customer experience and brand relationship M Nguyen, S Quach, P ThaichonJournal of Consumer Behaviour 21 (3), 481-493 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [24] |
Online knowledge sharing capability of young employees: An empirical study TM Nguyen, ML FryJournal of Global Scholars of Marketing Science 32 (3), 415-433 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [25] |
M Nguyen, A Malik International Marketing Review 39 (3), 482-508 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [26] |
Towards a transformative model of circular economy for SMEs Z Bing, M Nguyen, S Siri, A MalikJournal of Business Research 144 (May), 545-555 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [27] |
Artificial intelligence (AI)-driven services M Nguyen, Y Chen, TH Nguyen, SS Habashi, S Quach, P ThaichonArtificial Intelligence for Marketing Management book - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [28] |
Freedom from fear to domestic violence M Nguyen, R DonovanEncyclopedia of Social Marketing - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [29] |
S Shawky, M Nguyen Palgrave Encyclopedia of Social Marketing - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [30] |
An explorative study of psychological and social factors impacting littering behavior in Vietnam A Zhang, B Pang, J Kim, TM Nguyen, PT NhamFrontiers in Psychology 13 (December), 1-14 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [31] |
P Parkinson, T Hannan, N Mcdonald, S Moriarty, M Nguyen, B Ball Health Promotion International 37 (6), 1-12 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [32] |
Knowledge hiding in organizational crisis: The moderating role of leadership M Nguyen, A Malik, P BudhwarJournal of Business Research 139 (February), 161-172 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [33] |
A Malik, TM Nguyen, P Budhwar IEEE Transactions on Engineering Management - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [34] |
Securing jobs with individual trait and organisational support? S Zeidan, C Prentice, M NguyenInternational Journal of Organizational Analysis 31 (6), 2707-2728 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [35] |
Utopia or dystopia–deterrents to ecotourism development in Fiji C Prentice, S Kundra, M Alam, MA Alam, M NguyenTourism Geographies 25 (2-3), 843-864 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [36] |
Stay together to be strong: How online knowledge sharing matters M NguyenAustralasian Marketing Journal 31 (4), 338-349 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [37] |
M Nguyen Journal of Service Theory and Practice 33 (2), 257-279 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [38] |
M Nguyen, S Rundle-Thiele, A Malik, P Budhwar Journal of Knowledge Management 27 (8), 2283-2301 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [39] |
Want to feel better, share what you know C Prentice, S Zeidan, M NguyenKnowledge Management Research & Practice 21 (5), 1008-1019 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [40] |
How to entice restaurant patrons to order low-emissions meals? A meta-analysis and research agenda D Greene, M Nguyen, S DonicarAppetite - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [41] |
Chatbots in frontline services and customer experience: An Anthropomorphism Perspective M Nguyen, L Casperferm, S Quach, N Pontes, P ThaichonPsychology & Marketing - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [42] |
Privacy Dashboard: Managing Consumer Data Vulnerability at Microsoft G Liyanaarachchi, J Tuguinay, M NguyenEncyclopedia of Social Marketing - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [43] |
The Leave It Project: Toward Koala Conservation Through Lessening Dog-Koala Interactions J Tuguinay, M NguyenEncyclopedia of Social Marketing - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [44] |
No one deserves a serve: Putting an end to customer abuse and violence campaign in Australia H Yan, M Nguyen, Y ChenEncyclopedia of Social Marketing - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [45] |
Insecticide-treated nets on child survival in rural Tanzania A Nguyen, M NguyenEncyclopedia of Social Marketing - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [46] |
A Nguyen, M Nguyen Encyclopedia of Social Marketing - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [47] |
The shoreline project: Supporting homeless street drinkers M Nguyen, J TuguinayEncyclopedia of Social Marketing - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [48] |
The Vietnam national tobacco harm prevention and control program Y Vu, L Nguyen, H Vuong, M NguyenEncyclopedia of Social Marketing - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [49] |
Black beauty shop health initiatives A Nguyen, M NguyenEncyclopedia of Social Marketing - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [50] |
J Parkinson, T Hannan, N McDonald, S Moriarty, M Nguyen, K Hamilton Health Promotion International 38 (4), 1-12 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [51] |
Knowledge sharing and theory of planned behavior: a bibliometric analysis MA Fauzi, M Nguyen, A MalikJournal of Knowledge Management 28 (2), 293-311 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [52] |
M Nguyen, P Sharma, A Malik Journal of Knowledge Management 28 (3), 631-650 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [53] |
M Nguyen, ML Fry, D Arli Australasian Marketing Journal 32 (2), 151-161 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [54] |
Exploring the role of omnichannel retailing technologies: Future research directions P Thaichon, S Quach, M Barari, M NguyenAustralasian Marketing Journal 32 (2), 162-177 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [55] |
M Nguyen, P Sharma Journal of Knowledge Management 28 (4), 1164-1182 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [56] |
M Nguyen, P Sharma, R Kingshott, A Malik Industrial Marketing Management 116 (January), 120-129 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [57] |
D Schmidtke, M Nguyen, S Rundle-Thiele European Journal of Marketing - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [58] |
M Nguyen, N Pontes, A Malik, J Gupta, R Gugnani Journal of Knowledge Management - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [59] |
Singapore’s Commitment to Combating Corruption M Shiri, M NguyenEncyclopedia of Social Marketing - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [60] |
Stop Asian American and Pacific Islander (AAPI) hate D Wang, Y Chen, X Wu, M NguyenEncyclopedia of Social Marketing - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [61] |
Y Chen, D Wang, M Nguyen, H Yan Encyclopedia of Social Marketing - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [62] |
KV Narangoda, M Nguyen, S Thaichon Encyclopedia of Social Marketing - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [63] |
A Malik, M Nguyen, P Budhwar, S Chowdhury, R Gugnani Technological Forecasting & Social Change - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [64] |
M Nguyen, S Malik, A., P., R Kingshott Technological Forecasting & Social Change 205 (August), 1-14 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [65] |
H Nguyen, M Nguyen, B Do, L Nguyen, H Phung Benchmarking - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [66] |
Too good to go: An innovative app for surplus food HP Ho, M NguyenEncyclopedia of Social Marketing - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [67] |
Acceptance Journeys: Reducing Antigay Stigma and HIV Risks SJ Hull, G Hollander, CR Davis, JA Tuguinay, M NguyenEncyclopedia of Social Marketing - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [68] |
Y Latif, N Harrion, HE Chu, A Malik, M Nguyen Journal of Knowledge Management - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [69] |
Nguyễn Thị Tuyết Mai và Nhâm Phong Tuân Tạp chí Kinh tế đối ngoại - Năm xuất bản: 2013; ISSN/ISBN: |
| [70] |
Vai trò của niềm tin - cầu nối quan trọng trong thương mại điện tử ở Việt Nam. Nguyễn Thị Tuyết Mai, Nhâm Phong TuânTạp chí Kinh tế & Chính trị thế giới - Năm xuất bản: 2013; ISSN/ISBN: |
| [71] |
Determinants of online customer satisfaction in an emerging market – A mediator role of trust Nguyen Thi Tuyet Mai, Yoshi Takahashi and Nham Phong TuanInternational Journal of Contemporary Management - Năm xuất bản: 2014; ISSN/ISBN: |
| [72] |
Tuyet-Mai Nguyen, Phong Tuan Nham, Viet-Ngu Hoang VINE Journal of Information and Knowledge Management Systems - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [73] |
Technology acceptance model and the paths to online customer loyalty in an emerging market. Nguyễn Thị Tuyết Mai, Yoshi Takahashi and Nhâm Phong TuânMarket Journal (Scopus listed) - Năm xuất bản: 2013; ISSN/ISBN: |
| [74] |
A domino effect from fairness to online customer loyalty. Nguyen Thi Tuyet Mai and Nham Phong TuanDLSU Business & Economics Review (Scopus listed) - Năm xuất bản: 2014; ISSN/ISBN: |
| [1] |
Cơ quan quản lý nhiệm vụ/cấp kinh phí: Quỹ phát triển khoa học và công nghệ quốc gia Thời gian thực hiện: 9/2017 - 9/2019; vai trò: Thư kí đề tài, thành viên nghiên cứu chủ chốt |
| [2] |
Nghiên cứu mô hình sàn giao dịch điện tử Albaba và khả năng ứng dụng cho các doanh nghiệp Việt Nam Cơ quan quản lý nhiệm vụ/cấp kinh phí: Trường đại học Thương mạiThời gian thực hiện: 9/2009 - 9/2010; vai trò: Chủ nhiệm đề tài |
| [3] |
Một số giải pháp tăng cường dịch vụ hỗ trợ Website của Cổng thương mại điện tử quốc gia ECVN Cơ quan quản lý nhiệm vụ/cấp kinh phí: Trường đại học Thương mạiThời gian thực hiện: 9/2008 - 9/2009; vai trò: Chủ nhiệm đề tài |
| [4] |
Nghiên cứu về mạng xã hội và ứng dụng mạng xã hội Facebook trong việc hỗ trợ hoạt động giảng dạy. Cơ quan quản lý nhiệm vụ/cấp kinh phí: Trường đại học Thương mạiThời gian thực hiện: 10/2013 - 5/2014; vai trò: Chủ nhiệm đề tài |
