Thông tin nhà nghiên cứu KH&CN

Mã NNC: CB.1488773

TS Kiều Anh Tài

Cơ quan/đơn vị công tác: Trường Đại học Mở TP.HCM

Lĩnh vực nghiên cứu:

  • Danh sách các Bài báo/Công bố KH&CN
  • Danh sách các Nhiệm vụ KH&CN đã tham gia
[1]

Tác động của các yếu tố marketing tại điểm bán đến hành vi mua hàng tùy hứng thực phẩm đóng gói tại các điểm bán lẻ ở Thành phố Hồ Chí Minh

Dương Hữu Hạnh, Kiều Anh Tài
Khoa học (ĐH Mở TP. Hồ Chí Minh) - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: 2734-9306
[2]

Enhancing Brand Value Co-creation through Employee-Brand Engagement

TA Kieu
In LL Bove, SJ Bell, & A Hito (Eds.), ANZMAC 2021 Conference (29 November-1 December, 2021. Melbourne, Australia) Proceedings (pp. 399-402). - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN:
[3]

Enhancing Customer Engagement Behaviour from Their Journey Seamlessness Experience in the Omnichannel Retailing Context: An Abstract

TA Kieu, ANH Le
In V Jeseo & J Allen (Eds.), 2023 Academy of Marketing Science Annual Conference (May 17-19, 2023. New Orleans, LA, US) Proceedings (pp. 36). Academy of Marketing Science. - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[4]

From Coolness of Mobile Shopping Apps to Values For and From Customers via the Mediation of Immersive Experience: An Abstract.

TA Kieu, NND Le
In V Jeseo & J Parajuli (Eds.), 2024 Academy of Marketing Science Annual Conference (May 22-24, 2024. Coral Gables, Florida, US) Proceedings (pp. 43). Academy of Marketing Science. - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN:
[5]

Construing Sales Performance and Life Satisfaction From Quiet Ego: The Mediating Role of Adaptive Selling and Emotional Intelligence.

TA Kieu, ANH Le
In M Thyne & S Biggemann (Eds.), ANZMAC 2023 Conference (4-6 December, 2023. Dudedin, New Zealand) Proceedings (pp. 29-31). - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[6]

The Interplay Between Customer Experience And Emotional Intelligence.

TA Kieu
In P Harrigan & G Brush (Eds.), ANZMAC 2022 Conference (5-7 December, 2022. Perth, Australia) Proceedings (pp. 557-560). - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[7]

Deconstructing Self Goal-Related Antecedents of Brand Love.

TA Kieu
In J Allen, B Jochims, & S Wu (Eds.), Celebrating the Past and Future of Marketing and Discovery with Social Impact. 2021 AMS Virtual Annual Conference and World Marketing Congress (June 1-4, 2021). Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (pp. 563-564). - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN:
[8]

Consumer Engagement in Online Product Reviews: A Win-Win for Firms and Micro-Influencers: An Abstract.

TA Kieu
In J Allen, B Jochims, & S Wu (Eds.), Celebrating the Past and Future of Marketing and Discovery with Social Impact. 2021 AMS Virtual Annual Conference and World Marketing Congress (June 1-4, 2021). Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (pp. 371-372). - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN:
[9]

Construing Ethical Consumer Behaviour through Mindfulness: An Abstract.

TA Kieu
In F Pantoja, S Wu, & N Krey (Eds.), Enlightened Marketing in Challenging Times. AMS World Marketing Congress (WMC) 2019 (Jul 9-12, 2019, Edinburgh, UK). Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (pp. 391-392). Springer. - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN:
[10]

What drives brand love: Identity or social impression?

TA Kieu
In SK Lam, M Giesler, & X Luo (Eds.), 2019 AMA Winter Academic Conference (22-24 February 2019, Austin, TX, US) Proceedings (Vol. 30, pp. CFC16-17). American Marketing Association. - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN:
[11]

Marketing communication strategies of off-plan homes.

TA Kieu, E Mogaji
In J Conduit, C Plewa, & D Wilkie (Eds.), ANZMAC 2018 Conference (3-5 December 2018, Adelaide, Australia) Proceedings (pp. 419-422). Australian and New Zealand Marketing Academy & University of Adelaide. - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN:
[12]

Construing loyalty through perceived quality and brand identification: The mediating role of brand trust and brand relationship closeness: An abstract.

TA Kieu
In P Rossi & N Krey (Eds.), Finding New Ways to Engage and Satisfy Global Customers. AMS World Marketing Congress 2018 (26-29 June 2018, Porto, Portugal). Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (pp. 231-232). Springer. - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN:
[13]

What really drives customer-brand relationships? Evidence from an emerging market: An abstract.

TA Kieu, PH Ho
In N Krey & P Rossi (Eds.), Boundary Blurred: A Seamless Customer Experience in Virtual and Real Spaces. AMS Annual Conference 2018 (23-25 May 2018, New Orleans, LA, US). Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (pp. 5-6). Springer. - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN:
[14]

Why do consumers identify with brands?

TA Kieu, PV Tang, PH Ho
In L Robinson, L Brennan, & M Reid (Eds.), ANZMAC 2017 Conference (4-6 December 2017, Melbourne, Australia) Proceedings (pp. 892). Australian and New Zealand Marketing Academy & RMIT University. - Năm xuất bản: 2017; ISSN/ISBN:
[15]

The impact of social influence and brand identity on customer–brand relationships.

TA Kieu, LTV Nguyen
In KL Haws, MB Houston, & CH Noble (Eds.), 2017 AMA Summer Conference (4-6 August 2017, San Francisco, CA, US) Proceedings (Vol. 28, pp. B-27 B-28). American Marketing Association. - Năm xuất bản: 2017; ISSN/ISBN:
[16]

The role of social influence and brand identity in building consumer - brand relationships in an emerging market

TA Kieu
In D Fortin & LK Ozanne (Eds.), ANZMAC 2016 Conference (5-7 December 2020, Christchurch, New Zealand) Proceedings. Australian and New Zealand Marketing Academy & University of Canterbury. - Năm xuất bản: 2016; ISSN/ISBN:
[17]

Consumer - brand relationships in Vietnamese context

TA Kieu
In A Sinha, J Cadeaux, & T Bucic (Eds.), ANZMAC 2015 Conference (30 November - 2 December 2015, Sydney, Australia) Proceedings. Australian and New Zealand Marketing Academy & UNSW. - Năm xuất bản: 2015; ISSN/ISBN:
[18]

Tác động của lãnh đạo đích thực đến sự sáng tạo của nhân viên thông qua trao quyền và hành vi công dân trong tổ chức

KA Tài
Tạp Chí Khoa Học Đại Học Mở Thành Phố Hồ Chí Minh – Kinh Tế và Quản Trị Kinh Doanh, 19(12) (in press) - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN:
[19]

Quảng cáo xanh và sự chứng thực từ người nổi tiếng: Chất xúc tác cho hành vi tiêu dùng bền vững của gen Z

KA Tài, BNT Anh
Tạp chí Khoa học Đại học Mở Thành phố Hồ Chí Minh – Khoa học xã hội, 18(2), 28-35. - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[20]

Sự tâm lý bầy đàn, khả năng chống chọi, sự tỉnh thức, và ý định tiếp tục mua sắm trực tuyến sau đại dịch COVID-19

TT Anh, KA Tài
Tạp chí Nghiên cứu Kinh tế và Kinh doanh Châu Á, 33 (3), 22-41 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[21]

Post-Adoption of Online Shopping: Do Herding Mentality or Health Beliefs Matter?

TA Kieu
Journal of Distribution Science, 20 (1), 77-85 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[22]

Tác động của các yếu tố marketing tại điểm bán đến hành vi mua hàng tùy hứng thực phẩm đóng gói tại các điểm bán lẻ ở Thành phố Hồ Chí Minh

DH Hạnh, KA Tài
Tạp chí Khoa học Đại học Mở Thành phố Hồ Chí Minh – Kinh tế và Quản trị Kinh doanh, 16(3), 93-108 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN:
[23]

The impact of online micro-influencers on behavioural intentions: The case of mobile phone customers in Ho Chi Minh city

KA Tai, LM Duy, NT Khai
Economics and Business Administration, 11(2), 114-126 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN:
[24]

The contingent roles of perceived budget fairness, budget goal commitment and vertical information sharing in driving work performance

NP Nguyen, F Evangelista, TA Kieu
Journal of Asian Business and Economic Studies, 26 (1), 98-116 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN:
[25]

Tiền tố và kết quả của sự gắn kết của nhân viên với thương hiệu công ty

KA Tài, TK Hoàn
Tạp chí Nghiên cứu Kinh tế và Kinh doanh Châu Á, 31 (12) - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[26]

Ethical Consumption in Vietnam: An Analysis of Generational Cohorts and Gender

TD Le, PND Nguyen, TA Kieu
Journal of Distribution Science,18 (7), 37-48 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[27]

Digital transformation in financial services provision: A Nigerian perspective to the adoption of chatbot

A Abdulquadri, E Mogaji, TA Kieu, NP Nguyen
Journal of Enterprising Communities: People and Places in the Global Economy, 15(2), 258-281 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN:
[28]

Examining consumer behaviour in the UK Energy sector through the sentimental and thematic analysis of tweets

E Mogaji, J Balakrishnan, TA Kieu
Journal of Consumer Behaviour, 20 (2), 218-230 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN:
[29]

Chapter 13: Marketing higher education in Africa: Moving from research to practice

T Kieu, E Mogaji, C Mwebesa, S Sarofim, T Soetan, SP Vululleh
In E Mogaji, F Maringe, & R Hinson (Eds.), Strategic Marketing of Higher Education in Africa (pp. 221-237). Routledge. - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[30]

Chapter 15: Mindfulness Approach to Ethical Consumption

TA Kieu, TD Le
In BR Hernández-Sánchez, JC Sánchez-García, & AC Moreira (Eds.), Building an Entrepreneurial and Sustainable Society (pp. 289-304). IGI Global. - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[31]

The implications of artificial intelligence on the digital marketing of financial services to vulnerable customers

E Mogaji, TO Soetan, TA Kieu
Australasian Marketing Journal, 29(3), 235-242 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[32]

Qualitatively exploring the effect of change in the residential environment on travel behaviour

T Farinloye, E Mogaji, S Aririguzoh, TA Kieu
Travel Behaviour and Society, 17, 26-35 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN:
[33]

Ethically minded consumer behaviour in Vietnam: An analysis of cultural values, personal values, attitudinal factors and demographics

TD Le, TA Kieu
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 31 (3), 609-626 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN:
[1]

Khả năng đổi mới kết hợp và quá trình chuyển đổi số tại các doanh nghiệp sản xuất Việt Nam

Cơ quan quản lý nhiệm vụ/cấp kinh phí: Bộ Giáo dục và Đào tạo
Thời gian thực hiện: 2024 - 2025; vai trò: Chủ nhiệm
[2]

Khả năng đổi mới kết hợp và quá trình chuyển đổi số tại các doanh nghiệp sản xuất Việt Nam

Cơ quan quản lý nhiệm vụ/cấp kinh phí: Bộ Giáo dục và Đào tạo
Thời gian thực hiện: 2024 - 2025; vai trò: Chủ nhiệm