Thông tin nhà nghiên cứu KH&CN
Mã NNC: CB.1488773
TS Kiều Anh Tài
Cơ quan/đơn vị công tác: Trường Đại học Mở TP.HCM
Lĩnh vực nghiên cứu:
- Danh sách các Bài báo/Công bố KH&CN
- Danh sách các Nhiệm vụ KH&CN đã tham gia
| [1] |
Dương Hữu Hạnh, Kiều Anh Tài Khoa học (ĐH Mở TP. Hồ Chí Minh) - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: 2734-9306 |
| [2] |
Enhancing Brand Value Co-creation through Employee-Brand Engagement TA KieuIn LL Bove, SJ Bell, & A Hito (Eds.), ANZMAC 2021 Conference (29 November-1 December, 2021. Melbourne, Australia) Proceedings (pp. 399-402). - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [3] |
TA Kieu, ANH Le In V Jeseo & J Allen (Eds.), 2023 Academy of Marketing Science Annual Conference (May 17-19, 2023. New Orleans, LA, US) Proceedings (pp. 36). Academy of Marketing Science. - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [4] |
TA Kieu, NND Le In V Jeseo & J Parajuli (Eds.), 2024 Academy of Marketing Science Annual Conference (May 22-24, 2024. Coral Gables, Florida, US) Proceedings (pp. 43). Academy of Marketing Science. - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [5] |
TA Kieu, ANH Le In M Thyne & S Biggemann (Eds.), ANZMAC 2023 Conference (4-6 December, 2023. Dudedin, New Zealand) Proceedings (pp. 29-31). - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [6] |
The Interplay Between Customer Experience And Emotional Intelligence. TA KieuIn P Harrigan & G Brush (Eds.), ANZMAC 2022 Conference (5-7 December, 2022. Perth, Australia) Proceedings (pp. 557-560). - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [7] |
Deconstructing Self Goal-Related Antecedents of Brand Love. TA KieuIn J Allen, B Jochims, & S Wu (Eds.), Celebrating the Past and Future of Marketing and Discovery with Social Impact. 2021 AMS Virtual Annual Conference and World Marketing Congress (June 1-4, 2021). Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (pp. 563-564). - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [8] |
TA Kieu In J Allen, B Jochims, & S Wu (Eds.), Celebrating the Past and Future of Marketing and Discovery with Social Impact. 2021 AMS Virtual Annual Conference and World Marketing Congress (June 1-4, 2021). Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (pp. 371-372). - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [9] |
Construing Ethical Consumer Behaviour through Mindfulness: An Abstract. TA KieuIn F Pantoja, S Wu, & N Krey (Eds.), Enlightened Marketing in Challenging Times. AMS World Marketing Congress (WMC) 2019 (Jul 9-12, 2019, Edinburgh, UK). Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (pp. 391-392). Springer. - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [10] |
What drives brand love: Identity or social impression? TA KieuIn SK Lam, M Giesler, & X Luo (Eds.), 2019 AMA Winter Academic Conference (22-24 February 2019, Austin, TX, US) Proceedings (Vol. 30, pp. CFC16-17). American Marketing Association. - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [11] |
Marketing communication strategies of off-plan homes. TA Kieu, E MogajiIn J Conduit, C Plewa, & D Wilkie (Eds.), ANZMAC 2018 Conference (3-5 December 2018, Adelaide, Australia) Proceedings (pp. 419-422). Australian and New Zealand Marketing Academy & University of Adelaide. - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN: |
| [12] |
TA Kieu In P Rossi & N Krey (Eds.), Finding New Ways to Engage and Satisfy Global Customers. AMS World Marketing Congress 2018 (26-29 June 2018, Porto, Portugal). Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (pp. 231-232). Springer. - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN: |
| [13] |
What really drives customer-brand relationships? Evidence from an emerging market: An abstract. TA Kieu, PH HoIn N Krey & P Rossi (Eds.), Boundary Blurred: A Seamless Customer Experience in Virtual and Real Spaces. AMS Annual Conference 2018 (23-25 May 2018, New Orleans, LA, US). Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (pp. 5-6). Springer. - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN: |
| [14] |
Why do consumers identify with brands? TA Kieu, PV Tang, PH HoIn L Robinson, L Brennan, & M Reid (Eds.), ANZMAC 2017 Conference (4-6 December 2017, Melbourne, Australia) Proceedings (pp. 892). Australian and New Zealand Marketing Academy & RMIT University. - Năm xuất bản: 2017; ISSN/ISBN: |
| [15] |
The impact of social influence and brand identity on customer–brand relationships. TA Kieu, LTV NguyenIn KL Haws, MB Houston, & CH Noble (Eds.), 2017 AMA Summer Conference (4-6 August 2017, San Francisco, CA, US) Proceedings (Vol. 28, pp. B-27 B-28). American Marketing Association. - Năm xuất bản: 2017; ISSN/ISBN: |
| [16] |
TA Kieu In D Fortin & LK Ozanne (Eds.), ANZMAC 2016 Conference (5-7 December 2020, Christchurch, New Zealand) Proceedings. Australian and New Zealand Marketing Academy & University of Canterbury. - Năm xuất bản: 2016; ISSN/ISBN: |
| [17] |
Consumer - brand relationships in Vietnamese context TA KieuIn A Sinha, J Cadeaux, & T Bucic (Eds.), ANZMAC 2015 Conference (30 November - 2 December 2015, Sydney, Australia) Proceedings. Australian and New Zealand Marketing Academy & UNSW. - Năm xuất bản: 2015; ISSN/ISBN: |
| [18] |
KA Tài Tạp Chí Khoa Học Đại Học Mở Thành Phố Hồ Chí Minh – Kinh Tế và Quản Trị Kinh Doanh, 19(12) (in press) - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: |
| [19] |
KA Tài, BNT Anh Tạp chí Khoa học Đại học Mở Thành phố Hồ Chí Minh – Khoa học xã hội, 18(2), 28-35. - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: |
| [20] |
TT Anh, KA Tài Tạp chí Nghiên cứu Kinh tế và Kinh doanh Châu Á, 33 (3), 22-41 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [21] |
Post-Adoption of Online Shopping: Do Herding Mentality or Health Beliefs Matter? TA KieuJournal of Distribution Science, 20 (1), 77-85 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: |
| [22] |
DH Hạnh, KA Tài Tạp chí Khoa học Đại học Mở Thành phố Hồ Chí Minh – Kinh tế và Quản trị Kinh doanh, 16(3), 93-108 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [23] |
KA Tai, LM Duy, NT Khai Economics and Business Administration, 11(2), 114-126 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [24] |
NP Nguyen, F Evangelista, TA Kieu Journal of Asian Business and Economic Studies, 26 (1), 98-116 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [25] |
Tiền tố và kết quả của sự gắn kết của nhân viên với thương hiệu công ty KA Tài, TK HoànTạp chí Nghiên cứu Kinh tế và Kinh doanh Châu Á, 31 (12) - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [26] |
Ethical Consumption in Vietnam: An Analysis of Generational Cohorts and Gender TD Le, PND Nguyen, TA KieuJournal of Distribution Science,18 (7), 37-48 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [27] |
A Abdulquadri, E Mogaji, TA Kieu, NP Nguyen Journal of Enterprising Communities: People and Places in the Global Economy, 15(2), 258-281 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [28] |
E Mogaji, J Balakrishnan, TA Kieu Journal of Consumer Behaviour, 20 (2), 218-230 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: |
| [29] |
Chapter 13: Marketing higher education in Africa: Moving from research to practice T Kieu, E Mogaji, C Mwebesa, S Sarofim, T Soetan, SP VulullehIn E Mogaji, F Maringe, & R Hinson (Eds.), Strategic Marketing of Higher Education in Africa (pp. 221-237). Routledge. - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [30] |
Chapter 15: Mindfulness Approach to Ethical Consumption TA Kieu, TD LeIn BR Hernández-Sánchez, JC Sánchez-García, & AC Moreira (Eds.), Building an Entrepreneurial and Sustainable Society (pp. 289-304). IGI Global. - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [31] |
E Mogaji, TO Soetan, TA Kieu Australasian Marketing Journal, 29(3), 235-242 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: |
| [32] |
Qualitatively exploring the effect of change in the residential environment on travel behaviour T Farinloye, E Mogaji, S Aririguzoh, TA KieuTravel Behaviour and Society, 17, 26-35 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [33] |
TD Le, TA Kieu Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 31 (3), 609-626 - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: |
| [1] |
Khả năng đổi mới kết hợp và quá trình chuyển đổi số tại các doanh nghiệp sản xuất Việt Nam Cơ quan quản lý nhiệm vụ/cấp kinh phí: Bộ Giáo dục và Đào tạoThời gian thực hiện: 2024 - 2025; vai trò: Chủ nhiệm |
| [2] |
Khả năng đổi mới kết hợp và quá trình chuyển đổi số tại các doanh nghiệp sản xuất Việt Nam Cơ quan quản lý nhiệm vụ/cấp kinh phí: Bộ Giáo dục và Đào tạoThời gian thực hiện: 2024 - 2025; vai trò: Chủ nhiệm |
