Thông tin nhà nghiên cứu KH&CN

Mã NNC: CB.1492413

ThS Vũ Tiến Đức

Cơ quan/đơn vị công tác: Trường Đại học Kinh tế Quốc dân

Lĩnh vực nghiên cứu:

  • Danh sách các Bài báo/Công bố KH&CN
  • Danh sách các Nhiệm vụ KH&CN đã tham gia
[1]

Ảnh hưởng của Sensory Marketing đến cảm nhận về chất lượng và sự hài lòng với dịch vụ y tế tại các bệnh viện công lập ở Việt Nam

Phạm Thị Huyền, Trần Quế Nhi, Doãn Hà My, La Gia Long, Vũ Tiến Đức
Tạp chí Nghiên cứu Kinh tế và Kinh doanh Châu Á - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: 2615-9104
[2]

Các yếu tố ảnh hưởng tới sự chấp nhận phương thức học tập trực tuyến của sinh viên Việt Nam trong bối cảnh chuyến đối số và COVID19

Phạm Hồng Chương; Trần Quế Nhi; La Gia Long; Doãn Hà My; Vũ Tiến Đức; Phạm Thị Huyền
Tạp chí Kinh tế & Phát triển - Đại học Kinh tế Quốc dân - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: 1859-0012
[3]

Digital Transformation in Higher Education: Role of Main Factors

Huyen Pham Thi, Nhi Tran Que, Long La Gia, My Ha Doan, Duc Vu Tien
Vietnam Education Symposium 2021 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN:
[4]

The Impact of Sensory Marketing on Customer Satisfaction in Medical Service of Vietnam Public Hospital

Huyen Pham, Nhi Tran, Long La, My Doan, Duc Vu
The International Conference on Contemporary Issues in Sustainable Development 2021 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN:
[5]

How e-learning service quality effect on student’s learning outcomes in Vietnamese higher education institutions: Experiment in the context of social distancing

My Doan Ha, Duc Vu Tien, An Tran Viet
The 3rd International Conference on Marketing in the Connected Age - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN:
[6]

Ý định cho con thi chứng chỉ tiếng Anh quốc tế của phụ huynh Việt Nam hiện nay

Trần Việt An, Vũ Tiến Đức, Phạm Ngọc Minh, Vũ Hoàng Minh, Đoàn Nguyễn Tuấn Anh, Nguyễn Vũ Tiến Đức
Marketing và kinh doanh trong bối cảnh mới - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[7]

Peer Pressure and Other Factors Affecting Vietnamese Parents' Intention for Their Children to Take the International English Certificate Examination

Vu Tien Duc, Pham Ngoc Minh, Vu Hoang Minh, Doan Nguyen Tuan Anh, Nguyen Vu Tien Duc
The 2nd International Conference on Student Research International Conference for Young Researchers in Economics and Business 2023 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[8]

Monetisation of Video Games in the Digital Economy: A Five-Year Literature Review (2020 – 2024)

Vu Tuan Bach, Vu Tien Duc, Pham Yen Nhi
21st NEU - KKU International Conference on Socio-Economic and Environment Issues in Development - Năm xuất bản: 2025; ISSN/ISBN:
[9]

The Role of Virtual Reality and Augmented Reality in Enhancing Customer Experience: A Systematic Literature Review

Linh Truong, Tien-Duc Vu, Ha-My Doan
Marketing and Smart Technologies, NXB Springer - Năm xuất bản: 2025; ISSN/ISBN:
[10]

Quản trị chuỗi cung ứng nông sản xanh: Mô hình và rào cản

Nguyễn Bích Ngọc, Nguyễn Thanh Quyên, Lê Anh Long, Vũ Tiến Đức, Dương Xuân Nam, Nguyễn Đức Bình, Trần Thảo Nguyên
NXB Lý luận Chính trị - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[11]

Covid-19 và các yếu tố ảnh hưởng tới mức độ sẵn sàng chuyển đổi số trong học tập của sinh viên tại Việt Nam

Phạm Thị Huyền, Trần Quế Nhi, La Gia Long, Doãn Hà My, Vũ Tiến Đức
Tạp chí Khoa học Thương Mại, Số 159, trang 105-116 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN:
[12]

Các yếu tố ảnh hưởng tới sự chấp nhận phương thức học tập trực tuyến của sinh viên Việt Nam trong bối cảnh chuyển đổi số và Covid 19

Phạm Hồng Chương, Trần Quế Nhi, La Gia Long, Doãn Hà My, Vũ Tiến Đức, Phạm Thị Huyền
Tạp chí Kinh tế & Phát triển, Số 286, trang 58-67 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN:
[13]

Ảnh hưởng của Sensory Marketing đến cảm nhận về chất lượng và sự hài lòng với dịch vụ y tế tại các bệnh viện công lập ở Việt Nam

Phạm Thị Huyền, Trần Quế Nhi, Doãn Hà My, La Gia Long, Vũ Tiến Đức
Tạp chí Nghiên cứu Kinh tế và Kinh doanh Châu Á, Số 33(7), trang 55-70 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[14]

The Determinants of Customer’s Intention to use International Payment Services by applying Blockchain

Ha Nguyet Dam, Dung Thanh Phan, Tien-Duc Vu, Lan Thi Ngoc Nguyen
Uncertain Supply Chain Management, Vol 8, No 3, pp. 439-456 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN:
[15]

The Role of Multi-Sensory Experience Toward Perceived Medical Service Quality: A Research at Vietnam Public Hospital

Huyen Pham Thi, Nhi Tran Que, Long La Gia, Doan Ha My, Vu Tien Duc
Journal of Marketing and Consumer Research, Vol 83, pp. 15-23 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN:
[16]

Readiness for Digital Transformation of Higher Education in the Covid-19 Context: The Dataset of Vietnam’s Students

Huyen Pham, Que-Nhi Tran, Gia-Long La, Ha-My Doan, Tien-Duc Vu
Data in Brief, Vol 39, 107482 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN:
[17]

Factors Motivating Students’ Intention to Accept Online Learning in Emerging Countries: The Case study of Vietnam

Huyen Pham Thi, Que Nhi Tran, Long Gia La, Ha My Doan, Tien Duc Vu
Journal of Applied Research in Higher Education, Vol 15, No 2, 324-341 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN:
[18]

Factors Affecting Parents' Intention of Sending Children to Study Abroad: A Study From Vietnam

Thi Huyen Pham, Tien-Duc Vu, Ha-My Doan, Anh Nguyen Thi
European Journal of Educational Research, Vol 12, Issue 1, 407–419 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN:
[19]

Export spillovers from FDI in manufacturing industry in Viet Nam

Loi Van Ta, Nhuong Huy Bui, Ngoc Bich Nguyen, Hoi Quoc Le, Tien Duc Vu
Thailand and The World Economy, Vol. 42, No. 2, pp. 20–39 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN:
[20]

How sensory marketing affects perceived service quality and customer satisfaction: Study in Vietnam public hospitals

Viet An Tran, Que Nhi Tran, Ha My Doan, Gia Long La, Tien Duc Vu, Thi Huyen Pham
Journal of Health Organization and Management, Vol. 39, No. 4, pp. 568-583 - Năm xuất bản: 2025; ISSN/ISBN:
[21]

Covid-19 và các yếu tố ảnh hưởng tới mức độ sẵn sàng chuyển đổi số trong học tập của sinh viên tại Việt Nam

Phạm Thị Huyền, Trần Quế Nhi, La Gia Long, Doãn Hà My, Vũ Tiến Đức
Tạp chí Khoa học Thương Mại, Số 159, trang 105-116 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: 1859-3666
[22]

Digital Transformation in Higher Education: Role of Main Factors

Huyen Pham Thi, Nhi Tran Que, Long La Gia, My Ha Doan, Duc Vu Tien
Vietnam Education Symposium 2021 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN:
[23]

Export spillovers f-rom FDI in manufacturing industry in Viet Nam

Loi Van Ta, Nhuong Huy Bui, Ngoc Bich Nguyen, Hoi Quoc Le, Tien Duc Vu
Thailand and The World Economy, Vol. 42, No. 2, pp. 20–39 - Năm xuất bản: 2024; ISSN/ISBN: 2651-0529
[24]

Factors Affecting Parents' Intention of Sending Children to Study Abroad: A Study F-rom Vietnam

Thi Huyen Pham, Tien-Duc Vu, Ha-My Doan, Anh Nguyen Thi
European Journal of Educational Research, Vol 12, Issue 1, 407–419 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: 2165-8714
[25]

Factors Motivating Students’ Intention to Accept Online Learning in Emerging Countries: The Case study of Vietnam

Huyen Pham Thi, Que Nhi Tran, Long Gia La, Ha My Doan, Tien Duc Vu
Journal of Applied Research in Higher Education, Vol 15, No 2, 324-341 - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: 2050-7003
[26]

How e-learning service quality effect on student’s learning outcomes in Vietnamese higher education institutions: Experiment in the context of social distancing

My Doan Ha, Duc Vu Tien, An Tran Viet
The 3rd International Conference on Marketing in the Connected Age - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: 978-604-84-79-3372-3
[27]

How sensory marketing affects perceived service quality and customer satisfaction: Study in Vietnam public hospitals

Viet An Tran, Que Nhi Tran, Ha My Doan, Gia Long La, Tien Duc Vu, Thi Huyen Pham
Journal of Health Organization and Management, Vol. 39, No. 4, pp. 568-583 - Năm xuất bản: 2025; ISSN/ISBN: 1477-7266
[28]

Monetisation of Video Games in the Digital Economy: A Five-Year Literature Review (2020 – 2024)

Vu Tuan Bach, Vu Tien Duc, Pham Yen Nhi
21st NEU - KKU International Conference on Socio-Economic and Environment Issues in Development - Năm xuất bản: 2025; ISSN/ISBN: 978-604-79-5010-2
[29]

Peer Pressure and Other Factors Affecting Vietnamese Parents' Intention for Their Children to Take the International English Certificate Examination

Vu Tien Duc, Pham Ngoc Minh, Vu Hoang Minh, Doan Nguyen Tuan Anh, Nguyen Vu Tien Duc
The 2nd International Conference on Student Research International Conference for Young Researchers in Economics and Business 2023 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: 978-604-793-837-7
[30]

Quản trị chuỗi cung ứng nông sản xanh: Mô hình và rào cản

Nguyễn Bích Ngọc, Nguyễn Thanh Quyên, Lê Anh Long, Vũ Tiến Đức, Dương Xuân Nam, Nguyễn Đức Bình, Trần Thảo Nguyên
NXB Lý luận Chính trị - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: 978-604-366-184-2
[31]

Readiness for Digital Transformation of Higher Education in the Covid-19 Context: The Dataset of Vietnam’s Students

Huyen Pham, Que-Nhi Tran, Gia-Long La, Ha-My Doan, Tien-Duc Vu
Data in Brief, Vol 39, 107482 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: 2352-3409
[32]

The Determinants of Customer’s Intention to use International Payment Services by applying Blockchain

Ha Nguyet Dam, Dung Thanh Phan, Tien-Duc Vu, Lan Thi Ngoc Nguyen
Uncertain Supply Chain Management, Vol 8, No 3, pp. 439-456 - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: 2291-6830
[33]

The Impact of Sensory Marketing on Customer Satisfaction in Medical Service of Vietnam Public Hospital

Huyen Pham, Nhi Tran, Long La, My Doan, Duc Vu
The International Conference on Contemporary Issues in Sustainable Development 2021 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: 978-604-67-2128-4
[34]

The Role of Multi-Sensory Experience Toward Perceived Medical Service Quality: A Research at Vietnam Public Hospital

Huyen Pham Thi, Nhi Tran Que, Long La Gia, Doan Ha My, Vu Tien Duc
Journal of Marketing and Consumer Research, Vol 83, pp. 15-23 - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: 2422-8451
[35]

The Role of Virtual Reality and Augmented Reality in Enhancing Customer Experience: A Systematic Literature Review

Linh Truong, Tien-Duc Vu, Ha-My Doan
Marketing and Smart Technologies, NXB Springer - Năm xuất bản: 2025; ISSN/ISBN: 978-981-96-3076-9
[36]

Ý định cho con thi chứng chỉ tiếng Anh quốc tế của phụ huynh Việt Nam hiện nay

Trần Việt An, Vũ Tiến Đức, Phạm Ngọc Minh, Vũ Hoàng Minh, Đoàn Nguyễn Tuấn Anh, Nguyễn Vũ Tiến Đức
Marketing và kinh doanh trong bối cảnh mới - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: 978-604-310-278-90
[1]

Những rào cản thực hiện quản lý chuỗi cung ứng xanh: Trường hợp của các doanh nghiệp /tổ chức nông nghiệp tại Việt Nam

Cơ quan quản lý nhiệm vụ/cấp kinh phí: Đại học Kinh tế Quốc dân
Thời gian thực hiện: 2021 - 2022; vai trò: Thành viên
[2]

Những rào cản thực hiện quản lý chuỗi cung ứng xanh: Trường hợp của các doanh nghiệp /tổ chức nông nghiệp tại Việt Nam

Cơ quan quản lý nhiệm vụ/cấp kinh phí: Đại học Kinh tế Quốc dân
Thời gian thực hiện: 2021 - 2022; vai trò: Thành viên